Iedereen is geschrokken van dit aanbod.
Iedereen is geschrokken van dit aanbod.
Mijn motor staat momenteel bij de garage voor de 30k beurt en een nieuwe start motor aangezien ik nog de oude heb en die doet het niet onder de 3 graden.
Toch best knap een motor uit oostenrijk die niet gebouwd is tegen de kou
Echt hè, maar dan heb jij een modelletje 2013 zeker?
2014 inderdaad, dealer waar ik hem van kocht was er van overtuigd dat het de accu was, terwijl de startmotor van de 2013 en 14 modellen verandert is naar die van de nieuwe modellen.
Ik kom ook niet van mijn titanium Remus uitlaat af, maar dat komt omdat die gelukkig vast zit aan mijn motor
Klopt ja, naar ik meen het exemplaar van een 1290 Superduke.
Vind het een waanzinnig mooie demper met een even waanzinnig geluid.
Alleen dat wegrijden door de wijk om 05:00u in de ochtend, houd liever de buren (en de rest van het rijtje/wijk/dorp) te vriend
Het zijn weer de Powerdays bij KTM, wie heeft er groots ingeslagen?
Ik verwacht binnenkort de middenbok, omdat die bijna de €200 aantikt heb ik nog voor €50 geshopt om in aanmerking te komen voor de €50 cashback
Zo heb ik een mooi shirtje en de 12v socket gescoord!
Wat was je kwijt voor het kleppenspeling controleren / stellen ?Ik vond de grote beurt + kettingset, startmotor het repareren van mijn toeter en het nalopen van de voorrem wel genoeg uitgegeven voor deze maand.
Moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik standaard de middenbok en 12v socket heb, kan zeker niet zonder de 12v socket
Wordt de startmotor niet onder garantie of eventueel coulance vervangen ?
Prijzig apparaat waarbij KTM toch een foutje gemaakt heeft.
Die van mij komen ze volgende week ook halen voor de 30k beurt, hou ook rekening met ruim €700,-..... als ik het goed heb hanteert KTM overal een standaard werktijd voor. meen dat dit bij de vorige beurt zo was. Hoe hoog het uurtarief is ligt dan natuurlijk weer aan je dealer.
Ik doe sowieso al het meeste zelf, maar dat komt doordat ik er ook een crossmotor naast hebt.Snap de bedragen want de dealer moet er ook aan verdienen.
Maar zodra de garantie verlopen is ga ik het meeste allemaal zelf doen. Vind het leuk om te leren en de tijd die ik erin steek is niet erg.
Ik doe sowieso al het meeste zelf, maar dat komt doordat ik er ook een crossmotor naast hebt.
Als je de manual volgt kan je eigenlijk bijna alles doen zonder dat je de boel kapot maakt
Zeker het zelf blokjes, remschijven en rem olie vervangen is peanuts en scheelt je heel veel geld.
Mijn dealer doet normaal standaard al niet de blokjes en schijven
Ketting set bij deze motor is wel een hel, omdat het voortandwiel een stukje gedremeld moet worden om het te vervangen
Wat bedoel je met gedremeld?
Ik weet niet welk model jij hebt maar bij mijn 1190 en die van mijn een kennis van mij; zit er een inkeping in het achterframe waar precies het tandwiel door zou moeten passen.Wat bedoel je met gedremeld?