Nou ik heb nu 3 setjes van die “K- versie” opgereden en wil ze er niet meer onderhebben. Na 7 a 8 k km gaat de voorband heel rare slijtplekken vertonen. Ook vrij vlot cuppen. Heb het nu ook weer, zal binnenkort een fotootje plaatsen. Denk dat ik de Conti Road Attack eronder laat zetten binnenkort.De "K" type Scorpion Trail 2 heeft idd een andere karkas opbouw ivm het hogere vermogen en koppel van de Adventures
Denk dat de "gewone" uitvoering sneller zal slijten (wordt warmer). In Duitsland is het verplicht om de speciale K te monteren
Even een vraag hier Ik heb al een tijd gedonder met het rammelen van de achterste nokkenas ketting nu al 2 keer de spanner vervangen.
Ik was het beu bij de dealer krijg hem al weer mee met het oude geluid .
Dus ik stap verder heb eens overleg gehad met een andere dealer / werkplaats chef die mijn verhaal eens goed aanhoorde.
En wat hoor je dan ja hoor veel voorkomende klacht tot schade aan toe.
Natuurlijk er stond ook nog een software update te wachten al vanaf eind maart , tja na weken weg geweest de zijn ook niet uitgevoerd.
Iemand nog meer met een 1090R die het ook heeft gehad met de achterste spanner.
Schijnt een kwaal te zijn, zit een o-ring voor het oliekanaal. heb dit probleem ook bij mijn 1190R inmiddels opgelost door handmatige nokkenaskettingspanners(drie keer woordwaarde) te monteren.Even een vraag hier Ik heb al een tijd gedonder met het rammelen van de achterste nokkenas ketting nu al 2 keer de spanner vervangen.
Ik was het beu bij de dealer krijg hem al weer mee met het oude geluid .
Dus ik stap verder heb eens overleg gehad met een andere dealer / werkplaats chef die mijn verhaal eens goed aanhoorde.
En wat hoor je dan ja hoor veel voorkomende klacht tot schade aan toe.
Natuurlijk er stond ook nog een software update te wachten al vanaf eind maart , tja na weken weg geweest de zijn ook niet uitgevoerd.
Iemand nog meer met een 1090R die het ook heeft gehad met de achterste spanner.
Slingeren in het stuur? Met welke snelheid?Nou Morgen kan ik hem weer ophalen, alles duidelijk gecheckt iom KTM ketting lengte controle van de spanners geleiders gecontroleerd
en conclusie verkeerde olie, tja dat was al de eerste vraag wat Jamie stelde .
Dus ik kijk de eerste beurt rekening na 10W50 merk ...... iets , wat er in hoort10W60 Motorex
En Software bijgewerkt. en ja hoor 40 gram onbalance in de wielen wat het enorme slingeren in het stuur veroorzaakte het woord (oellewappers ) is gevallen.
Tja hij was al uitgebalanceerd dus toch niet bij de andere dealer.
Gefeliciteerd! Veel plezier er mee.Sinds vorige week ook KTM eigenaar nu nog even op het kenteken wachten.
Bekijk bijlage 1393612