KTM 1050/1090/1190/1290 Adventure Topic, Op eenzame hoogte.

... en veiliger....

Hoe je het ook draait of keert, een topcase is nooit mooi... en dan heb ik liever dat grote model van KTM , in de juiste kleur en aerodynamisch gevormd..., waar je een hoop spullen kwijt in kan...

Ik voel ‘m inderdaad nooit, zelfs niet aan hoge snelheden...
 
Voor wie nog een mooie Topkoffer zoekt van Touratech of een mooie Leovince demper..PM me.
Staan ook wel op MP...

Passend op de Aventure 1050/1090/1190/1290
 
wtf, een smeersysteem met GPS? |( _O-
Ik zit in het hout, dat zal het wel zijn... *D

Yep dan is het kastje gewoon verder draadloos (ipv aansluiten aan de ecu / dashboard / magneetjes e.d) en zal gelang je snelheid dan meer of minder olie op de ketting geven (daardoor blijft de velg schoon terwijl de ketting wel de juiste hoeveel olie blijft krijgen. Met hoge snelheid vliegt de olie, letterlijk van de ketting ;-)
 
Laatst bewerkt:
... en veiliger....

Hoe je het ook draait of keert, een topcase is nooit mooi... en dan heb ik liever dat grote model van KTM , in de juiste kleur en aerodynamisch gevormd..., waar je een hoop spullen kwijt in kan...

Ik voel ‘m inderdaad nooit, zelfs niet aan hoge snelheden...

Zit je nou die idioot grote pizzahutkoffer van jou goed te lullen? _O-
 
Ik kan ook niet meer zonder topkoffer. Ideaal, altijd handschoenen bij je. En ben je ergens helm en pak erin en door naar kantoor
 
Om zo'n koffer aerodynamisch te noemen, gaat toch wat ver.

:+
 
Je moet er eentje gehad hebben om het verschil in rijgedrag met een vierkante doos te kunnen ervaren... geloof me, over die grote KTM topcase werd nagedacht...

In mijn topcase moeten ook een aktentas en nog wat andere werkgerelateerde spullen gestopt kunnen worden... dan spring je met een echte “beautycase” niet ver.... :N

En filefilteren op de Antwerpse Ring doe je liever niét met zijkoffers.
 
Laatst bewerkt:
Ik verkoop :

KTM Leren pak ≥ KTM leren motorpak - Kleding | Motorkleding - Marktplaats.nl


Garmin Zumo 590 ≥ Garmin Zumo LM 590 - Accessoires | Navigatiesystemen - Marktplaats.nl


Mijn oude Arai (meer iets voor budget-loze jongeren?) ≥ KTM Arai Snipe X helm - Kleding | Motorhelmen - Marktplaats.nl


Een slip on Akrapovic demper rechts nieuw ≥ KTM akrapovic rechter demper 950 990 sm smr smt - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl


Klim Nac Pak rugzak met waterzak ≥ Klim Nac Pak Rugzak motor - Accessoires | Koffers en Tassen - Marktplaats.nl


Fox Titan body protector ≥ Fox Titan Sport Protector - Kleding | Motorkleding - Marktplaats.nl


Verheul motorhoes normaal (voor de 990) ≥ Motorhoes Verheul Normaal - Accessoires | Overige - Marktplaats.nl

De Husky 701 gaat ook de deur uit. Volgende week op mp, verkoop via Brouwer te Zwartebroek. Kmstand onder de 10k, akrapovic
 
Laatst bewerkt:
Nee klopt, en alleen in de stad kunnen rijden.. het is mooi geweest!
 
Ik kan ook niet meer zonder topkoffer. Ideaal, altijd handschoenen bij je. En ben je ergens helm en pak erin en door naar kantoor
Alleen jammer dat de boots er dan niet meer bij kunnen.. Daarvoor heb ik dus steeds ook nog de zijkoffers nodig.
 
Een foto van mijn liefje voor de OP *D

full
 
Gisteren een blok gestuurd. De Conti Road Atack 3 sturen toch wel heel fijn. Heel neutraal en geven veel vertrouwen. Had de vering op rijden met duo gezet maar toch de step aan de grond :)
full
 
Ben al een tijdje op zoek naar een ergo-seat voor mijn 1190 adventure. Hoeft niet verwarmd te zijn, hebben jullie tips waar deze te verkrijgen zijn? 2e hands zou ik ook prima vinden.
 
Iemand een suggestie waar ik het best een Bos dessert fox kan bestellen voor mijn 1290 sas 2018?
Ook ben ik benieuwd naar een fijne kofferset voor deze motor en waar te bestellen..



Cheers!
 
Ik veroorloof me eveneens een commercieel zijsprongetje :

Voor o.m. de 1050/1090 bezitters die klaar zijn voor het "échte" werk... :P

https://www.autoscout24.be/nl/aanbo...406eb71-d036-0b51-e053-e350040a4fa8?cldtidx=1

Mijn rijstkoker-bedrijfsmotor krijgt er naast het W/W transport voortaan een taak bij : weekendritjes met vrouwlief, voor wie de KTM 1290 SAS toch nooit een echte liefde werd... en om'm nu uitsluitend voor mezelf te houden voor in het weekend, is ook een beetje van de zotte. :Y
 
Het was een beetje warm op de motor vandaag. :X

Even naar het strand geweest: heenweg 38,5 graden, terugweg 34 graden.. -O-

Klopt, was van het weekend in het Sauerland, al een tijdje terug geboekt dus konden er niet onderuit, het was afzien. Olietemperatuur nauwelijks onder de 90 graden geweest.....baasje moest ook veel gekoeld worden.......
 
:+
Ik veroorloof me eveneens een commercieel zijsprongetje :

Voor o.m. de 1050/1090 bezitters die klaar zijn voor het "échte" werk... :P

https://www.autoscout24.be/nl/aanbo...406eb71-d036-0b51-e053-e350040a4fa8?cldtidx=1

Mijn rijstkoker-bedrijfsmotor krijgt er naast het W/W transport voortaan een taak bij : weekendritjes met vrouwlief, voor wie de KTM 1290 SAS toch nooit een echte liefde werd... en om'm nu uitsluitend voor mezelf te houden voor in het weekend, is ook een beetje van de zotte. :Y

Wellicht heeft de locale pizzakoerier interesse..... :+
 
Mooi rijden hier. Franse Alpen net even onder het meer van Annecy. Foto’s hieronder zijn van een toertje gisteren o.a. over de Grand Colombier, met ontelbaar veel haarspeldjes (waar het hier in de omgeving sowieso mee bezaaid ligt). Beneden zie je de Rhône lopen, en links achterin het Lac du Bourget. Ze hadden een deel van de route over de Colombier net van nieuw grit voorzien, dus wij hadden een beetje pech (bij de afdaling). De mensen die volgend jaar gaan hebben echter een strak wegdek.

De onderste foto laat een ander gedeelte van de bergen hier in de omgeving zien (weliswaar gemaakt tijdens een bergwandeling, een beetje ten zuiden van waar wij zitten).

In de bergen, een beetje omhoog is het op de motor nog wel uit te houden, maar in he dal is het regelmatig 34 graden: net een beetje teveel van het goede. Toch maken de fraaie stuurweggetjes door de bergen alles goed. Zeker met een koelvest aan is het nog net uit te houden
En de Adventures? Die doen het hier uiteraard uitstekend. Wat een heerlijke stuurmotoren zijn dat toch!

full

full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan