Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jij rijdt veel rechtuit waarschijnlijk.de 18"/21"banden vind ik zelf juist weer fijner op de weg dan de 17"/19", dus het is ook maar net wat je gewend bent, en wat je voorkeur is.
Ik had het idd over de S versie (of eigenlijk: de versie zonder R)Fout de R versie is nog meer in te stellen want die heb ik namelijk
Bij rechtuit rijden is het juist een nadeel, maar door de smallere banden heb ik echt meer lol, dan op m'n vorige motor met zo'n breede 170 band.De vraa
Jij rijdt veel rechtuit waarschijnlijk.
Maar de 1090, 1090 R en de 1190 R hebben toch allemaal een 150 achterband?Bij rechtuit rijden is het juist een nadeel, maar door de smallere banden heb ik echt meer lol, dan op m'n vorige motor met zo'n breede 170 band.
Ik denk niet dat het onzin is en tussen je oren zit,een lichtere motor is toch veel makkelijker te hendelen.Geen enkele motor is verkeerd of te zwaar, die onzin zit tussen je oren.
Dit event is juist bedoeld voor zware all-roads. onder de 180kilo leeg gewicht ben je daar niet welkom.
En ook gelijk veel sneller isGrappig om te zien dat je ook hier de verkeerde motoren ziet vooral de BMW zijn veel te zwaar 280 kg off road dat heeft toch helemaal niets te zoeken in het zand.
De personen zouden eens met een 1 cylinder moeten rijden denk dat de helft hem gelijk inruilt .
Dat je ook plezier kan hebben met een zware motor dat snap ik maarGeen enkele motor is verkeerd of te zwaar, die onzin zit tussen je oren.
Dit event is juist bedoeld voor zware all-roads. onder de 180kilo leeg gewicht ben je daar niet welkom.
ik merk aan je opmerkingen dat je er niet in thuis bent , zondeDus iedereen die een zware all-road heeft moet hem maar inruilen voor een crossbrommer? Want dat is meer fun?
Leuk man, ding overal mee naartoe slepen op een aanhanger want de snelweg mag je niet op, of niet en dan halverwege de Noordkaap moet je het ding uit elkaar halen om het blok te reviseren. Laat staan dat je ff een keer lekker over de stelvio vliegt.
Ieder zijn ding.
Weet niet hoor maar mijn 701 weegt 150 kilo, heeft 74 pk en onderhoudsinterval van 10k km.Dus iedereen die een zware all-road heeft moet hem maar inruilen voor een crossbrommer? Want dat is meer fun?
Leuk man, ding overal mee naartoe slepen op een aanhanger want de snelweg mag je niet op, of niet en dan halverwege de Noordkaap moet je het ding uit elkaar halen om het blok te reviseren. Laat staan dat je ff een keer lekker over de stelvio vliegt.
Ieder zijn ding.
Als je regelmatig daar komt dat heb je ook wel eens de italiaan gezien op zijn tmax of piaggo scooter die alles en iedereen eruit rijd van racer tot adv .Dus iedereen die een zware all-road heeft moet hem maar inruilen voor een crossbrommer? Want dat is meer fun?
Leuk man, ding overal mee naartoe slepen op een aanhanger want de snelweg mag je niet op, of niet en dan halverwege de Noordkaap moet je het ding uit elkaar halen om het blok te reviseren. Laat staan dat je ff een keer lekker over de stelvio vliegt.
Ieder zijn ding.
Dat zal je dealer precies kunnen vertellen , met de zelfde vraag.Dag allen,
Ik ben sinds kort in het bezit van een 1190 adventure. Nu komt de 30k beurt er aan en ben ik benieuwd of jullie mij een indicatie kunnen geven van wat er moet gebeuren en wat dat ongeveer gaat kosten.
Alvast bedankt
Het is weer een top reactie, zullen we het hele forum maar afsluiten dan?Dat zal je dealer precies kunnen vertellen , met de zelfde vraag.
Verschillende dealers, verschillende prijzen. Bij brouwer, zwartebroek, ongeveer 400-500 euro ex banden. Rondshoppen loont de moeite, maar ik zou niet tientjes besparen door ergens te gaan zonder goed gevoel/officiële dealer.Dag allen,
Ik ben sinds kort in het bezit van een 1190 adventure. Nu komt de 30k beurt er aan en ben ik benieuwd of jullie mij een indicatie kunnen geven van wat er moet gebeuren en wat dat ongeveer gaat kosten.
Alvast bedankt