KTM 1050/1090/1190/1290 Adventure Topic, Op eenzame hoogte.

Ja dat is te ver voor een ritje vanuit Eindhoven
Wist niet dat jij ook een Zrx hebt gehad zelfs, moet niet gekker worden.
 
Ik had koppeling problemen. Hendel ontkoppelde niet 100%, waardoor motor als een draak rijdt. Stelstiftje deed ook niets meer.
Vandaag bij Arie Molenaar onder garantie zonder vragen, moeilijkheden of kosten alles opgelost. Nieuwe hendel, gewrichten, oberon slave erop en vloeistof.. hulde aan arie en ktm.
 
Ik had koppeling problemen. Hendel ontkoppelde niet 100%, waardoor motor als een draak rijdt. Stelstiftje deed ook niets meer.
Vandaag bij Arie Molenaar onder garantie zonder vragen, moeilijkheden of kosten alles opgelost. Nieuwe hendel, gewrichten, oberon slave erop en vloeistof.. hulde aan arie en ktm.

Arie heeft het motorhart op de goede plaats :Y
 
Ik had koppeling problemen. Hendel ontkoppelde niet 100%, waardoor motor als een draak rijdt. Stelstiftje deed ook niets meer.
Vandaag bij Arie Molenaar onder garantie zonder vragen, moeilijkheden of kosten alles opgelost. Nieuwe hendel, gewrichten, oberon slave erop en vloeistof.. hulde aan arie en ktm.
Top geregeld, Molenaar is bij mij om de hoek. Kom er al jaren, is erg fijne zaak👍.
 
Ik had koppeling problemen. Hendel ontkoppelde niet 100%, waardoor motor als een draak rijdt. Stelstiftje deed ook niets meer.
Vandaag bij Arie Molenaar onder garantie zonder vragen, moeilijkheden of kosten alles opgelost. Nieuwe hendel, gewrichten, oberon slave erop en vloeistof.. hulde aan arie en ktm.
Schakelde de motor nogal ruw? Ik denk erover om de mijne te vervangen door een Oberon omdat jij meestal ruw schakelt en soms schakelt hij perfect. Er is geen lijn in te trekken... Master wordt deze week vervangen onder garantie, slave zal ik misschien zelf vervangen door een Oberon.
 
Schakelde de motor nogal ruw? Ik denk erover om de mijne te vervangen door een Oberon omdat jij meestal ruw schakelt en soms schakelt hij perfect. Er is geen lijn in te trekken... Master wordt deze week vervangen onder garantie, slave zal ik misschien zelf vervangen door een Oberon.
Ja vergeleken met de SDR schakelt de SAR wat ruwer. Maar niet bijzonder, sdr is dan ook echt boterzacht. Ik heb geen verschil gemerkt met oberon. Voor die paar tientjes zou ik sowieso oberon laten plaatsen als ze toch bezig zijn
 
Weet iemand waar je een kitje kan kopen om de achterste handsvaten te verwijderen?
In de basis zijn het 4 zwarte bussen.
Om dit nu bij rotweiller te bestellen is ook wat omslachtig
 
Weet iemand waar je een kitje kan kopen om de achterste handsvaten te verwijderen?
In de basis zijn het 4 zwarte bussen.
Om dit nu bij rotweiller te bestellen is ook wat omslachtig
Whut? De handvaten voor de passagier bedoel je? Die 2 losse delen met uitstekende grepen? Dat is gewoon torx 50 uit mijn hoofd
 
Ja, tuurlijk. Het verwijderen is ook geen probleem.*D
Als de passagier handvaten verwijderd zijn past de bagageplaat niet meer lekker omdat hij tegen het achterlicht aankomt.
Hiervoor zijn kitjes beschikbaar die dit ophogen/oplossen.
Die zoek ik dus in NL

edit: gevonden bij rallymotor.nl. case closed
 
Laatst bewerkt:
Ik had koppeling problemen. Hendel ontkoppelde niet 100%, waardoor motor als een draak rijdt. Stelstiftje deed ook niets meer.
Vandaag bij Arie Molenaar onder garantie zonder vragen, moeilijkheden of kosten alles opgelost. Nieuwe hendel, gewrichten, oberon slave erop en vloeistof.. hulde aan arie en ktm.
Al ruim 25 jaar klant bij hem 👌
 
Ja vergeleken met de SDR schakelt de SAR wat ruwer. Maar niet bijzonder, sdr is dan ook echt boterzacht. Ik heb geen verschil gemerkt met oberon. Voor die paar tientjes zou ik sowieso oberon laten plaatsen als ze toch bezig zijn
Waarom zou Oberon beter zijn? De laatste versies van KTM hebben niet meer de problemen die er vroeger mee waren.
 
meer omdat de orin=ginele graag gaan lekken blijkbaar, qua functionaliteit merkte ik ook weinig verschil met de oberon.

Ik heb destijds een bubs kunstog spacers gekocht om de handvatten te verwijderen, totdst m'n vrouw zei dat ze ze liever toch wel wilde behouden :+ Denk alleen dat er een aantal zijn verdwenen in hobby projecten. Je kan ze voor weinig online vinden
 
Is er nog iemand op zoek - of ken je iemand die op zoek is - naar een heel nette 1090R ?

Vandaag sinds heeeel lange tijd weer eens gereden maar ik merk dat ik er stiekem een beetje op uitgekeken ben.
Het is een bere goede motor, valt werkelijk niks op aan te merken, maar soms is het tijd voor iets anders.
Wat ook niet meehelpt is dat ik binnenkort een verbouwing in ga (van m'n huis jongens!) en er sowieso geen tijd meer is om te rijden.

IMG_5258.jpeg
 
Na mijn tomtom rider 550 eerst op een ram mount op het stuur te hebben gemonteerd (te laag, erg irritant om steeds omlaag te moeten kijken), vervolgens op de standaard navi beugel van KTM te hebben gemonteerd (veel te iel, trilde als een malle en heb nu kleine scheurtjes in de ruit zitten), heb ik de NAVPOD 21 navi houder van Martyred via ADVRider forum gekocht.

Mooi product, vervangt de base plate van het display en zit zo vast als een huis.
geen getril meer, en de navi zit mooi net onder mijn zichtlijn

.IMG_2428.jpegIMG_2433.jpegIMG_2432.jpeg

Niet goedkoop, was inclusief verzendkosten €178,28 kwijt. Maar wel erg tevreden met het resultaat.
 
Laatst bewerkt:
Nou de chef heeft een harley, de manager een tdm, de sous een 990 sdr... ik denk dat die gs van jou straks ook wel even op het plein mag😆
 
Terug
Bovenaan Onderaan