KTM 1050/1090/1190/1290 Adventure Topic, Op eenzame hoogte.

Nee geen losse speling zoals in jouw filmpje, dit kleine stukje is ook met tegendruk
 

Bijlagen

  • 20231004_083502.mp4
    9,1 MB
eerst goed ontluchten.
Ik heb van het weekend een oberon slave erop gezet en toen had ik het ook totdat alle lucht er goed uit was.
 
De accu van mijn 1190adv is aan het einde gekomen, hij wilde nog net starten na een dagje buiten staan.. display uit enzo 😬
Wat is een knap alternatief voor de yuasa? Zag de Motobatt mbtz14s en nog een hoop anderen...
 
De accu van mijn 1190adv is aan het einde gekomen, hij wilde nog net starten na een dagje buiten staan.. display uit enzo 😬
Wat is een knap alternatief voor de yuasa? Zag de Motobatt mbtz14s en nog een hoop anderen...
Weet Zen wel ;)
 
De accu van mijn 1190adv is aan het einde gekomen, hij wilde nog net starten na een dagje buiten staan.. display uit enzo 😬
Wat is een knap alternatief voor de yuasa? Zag de Motobatt mbtz14s en nog een hoop anderen...
Ik doe er volgende week een lipo in.
Belangstelling voor de accu die eruit komt?
Is pas een paar maanden oud,
 
Ik heb de Intact 12-14ZS besteld (in Duitsland).

Komt heel goed uit de testen en 11.5 Ah
 
Zit je lager als je het standaard 1190 zadel op en R plaatst? Waarschijnlijk niet en zit het hoogteverschil hem in de hoogte van de fiets?
 
Superduke verkocht, de zoektocht naar een '23 model (oranje) adventure S kan beginnen! Er staat al een poosje een te koop op MP, dik 1000km op de teller, ex demo van KTM met techpack voor 18k. Valt me op dat die al sinds juli te koop staat waardoor ik wel een beetje huiverig ben (en ex-demo).

Ondertussen speelt ook de Duc 1260 Enduro door mn hoofd, voor het oog een mooiere motor maar wel topzwaar schijnt. Lastige luxe-problemen...

Ducati-Multistrada-1260-Enduro-19-02.jpg
 
Verbaas me altijd een beetje om de vrees voor ex demo motoren, wat kun je slopen in 1000km?
ex huur motoren is wat anders.
Je hebt garantie mocht je toch wat vinden.
 
Ik heb ook voor een multi gekeken, maar hou mijn 1290 sar. Motorisch perfect, ga wat geld stukslaan op het uiterlijk. Ik wil er een dakar-tribute fiets van maken, zoals roland sands deed.

Red bull custom paint job, custom sub frame, custom demper (wil eigenlijk een 450 akra pijp passend laten maken, als dat motorisch kan) hoog spatbord, semi-noppen en wat kleine bling.
Roland heeft ook velgen/motorisch aangepast, maar dat geloof ik allemaal wel.
download (1).jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan