KTM 1050/1090/1190/1290 Adventure Topic, Op eenzame hoogte.

incontinente KTM vanmiddag... koelslang tussen radiateur en pomp gescheurd. Waar bestellen jullie onderdelen? ktm shop.nl lijkt in belgenland te zitten, had gehoopt op snelle levering
 
ik rijd altijd gewoon even langs de dealer als ik haast heb. Veel spullen zijn op voorraad en dus meteen mee te nemen.
 
Vandaag toertje gedaan in de “off road” modus, ik dacht dat hier zowel de TC, als de ABS werden uitgeschakeld, dit blijkt enkel de TC te zijn? (1190)

ABS moet je dan nog apart uitzetten?
 
Vandaag toertje gedaan in de “off road” modus, ik dacht dat hier zowel de TC, als de ABS werden uitgeschakeld, dit blijkt enkel de TC te zijn? (1190)

ABS moet je dan nog apart uitzetten?

Heeft alleen met de mapping te maken toch?
Je kan in het menu de abs op “offroad” zetten, dan is ie er achter af en voor laat ‘ie wat slip toe. TC moet je dan ook op “off” zetten.
Nadat je contact hebt uitgezet moet dat helaas weer herhalen. Of een zogenaamde dongle aanschaffen, dan onthoudt de ecu de laatst ingevoerde instelling.
 
Heeft alleen met de mapping te maken toch?
Je kan in het menu de abs op “offroad” zetten, dan is ie er achter af en voor laat ‘ie wat slip toe. TC moet je dan ook op “off” zetten.
Nadat je contact hebt uitgezet moet dat helaas weer herhalen. Of een zogenaamde dongle aanschaffen, dan onthoudt de ecu de laatst ingevoerde instelling.
Klopt inderdaad voor de ABS, maar TC wordt toch uitgeschakeld via de off road mapping heb ik de indruk
 
Hier vandaag helemaal in de startblokken voor een nieuwe kettingset, bleek ook de kettingslider versleten... full stop en volgende week maar weer een nieuwe poging-O-
 
Doen. Komt niets in de buurt van de 1290 SAR. tenzij je 100% asfalt doet en 10k extra neerlegt voor een ducati.
GS is SAAAAAAAAAAAI, dertien in een dozijn, overprijsde, duffe, ouwe manne met dikke buiken-motor. Amen

Ik vind hm stiekem best wel mooi die nieuwe GS :$
Na 10 jaar KTM mag het nu misschien wel iets anders zijn.. Ach we zien het wel, wie weet sta ik volgende week wel bij Arie op de stoep voor een SAR :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan