bimotadb4
MF'er
- 1 mei 2011
- 248
- 4
Zie ik nou een iMac met windows?? oh oh oh..
Logitech Z5500 speakersetje is niet verkeerd. Klinken de uitlaatgeluiden goed mee.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zie ik nou een iMac met windows?? oh oh oh..
Beste Liefhebbers
ik ga een duke 3 te kopen
wou m eerst importeren maar zie daar vanaf
trouwens bedankt nog voor het aanbod
zie veel resensies over niet in de regen rijden
ik ga m als dagelijkse fiets gebruiken is hij daar sterk genoeg voor ? en moet ik nog op dingen letten als ik m koop
alvast bedankt
Hallo Ktm Duke 690 kenners,
Ik rij op dit moment een Honda cbr 600 rr en ben opzoek naar een motor die ik meer wil gaan gebruiken voor het woon werk verkeer, en natuurlijk ook voor de lol.
Nu wil ik een motor met een betere zithouding en het oog wil ook wat en ik ben bij een duke 690 uitgekomen. Nu twijfel ik wel over het vermogen, van een 4 naar een 1 cilinder. Zijn er mensen met evaring in deze?
Ik hoor het graag en mocht het allemaal bevallen hoop ik me binnenkort aan te sluiten bij de club.
was jij niet bij verpalen paar dagen terug?
Daar ook iemand gesproken die een cbr heeft
Beste Liefhebbers
ik ga een duke 3 te kopen
wou m eerst importeren maar zie daar vanaf
trouwens bedankt nog voor het aanbod
zie veel resensies over niet in de regen rijden
ik ga m als dagelijkse fiets gebruiken is hij daar sterk genoeg voor ? en moet ik nog op dingen letten als ik m koop
alvast bedankt
Mag ik vragen waarom je de Duke wegdoet Fabian?
Ga gewoon proefrijden, dan kom je er vanzelf achter. Iedereen ervaart dat toch anders. Ik heb 4 jaar een 600RR gehad en altijd supersport gereden. Het is compleet anders rijden, maar niet minder leuk. Voor lange ritten en hoge snelheden zit je wel minder comfortabel als op een supersport. Je krijgt de wind vol in je bakkes en de motor zelf is onrustiger. Maar wat ik zeg: zelf rijden en ervaren.Hallo Ktm Duke 690 kenners,
Ik rij op dit moment een Honda cbr 600 rr en ben opzoek naar een motor die ik meer wil gaan gebruiken voor het woon werk verkeer, en natuurlijk ook voor de lol.
Nu wil ik een motor met een betere zithouding en het oog wil ook wat en ik ben bij een duke 690 uitgekomen. Nu twijfel ik wel over het vermogen, van een 4 naar een 1 cilinder. Zijn er mensen met evaring in deze?
Ik hoor het graag en mocht het allemaal bevallen hoop ik me binnenkort aan te sluiten bij de club.
Ik rij gewoon te weinig.....ik heb hem nieuw gekocht. en er staat nu 3200 km op
Het huis moet ook nog opgeknapt worden.....maar wie weet koop ik over een tijdje de duke of iets anders wel weer terug Ik vind heel veel dingen leuk om te
Mijn eerste rit was niet bepaald halleluja..
Ben als eerste proefrit op de Duke 690 naar André Motors gereden voor andere software vanwege de Akrapovic uitlaat.
Ik vond hem al niet lekker starten, iets te veel metaal-achtig geluid naar mijn zin.
Heb zelf net de olie, oliefilters, remvloeistof, remblokjes en luchtfilter vervangen dus dacht er weer even tegen te kunnen.
De olie die er uit kwam was erg smerig, stroperig zelfs dus dat vond ik al geen fijne constatering. Bij aankomst in Ermelo leek het geluid wel erger, dus heb de monteurs gevraagd naar hun mening. Zij dachten meteen aan het big-end lager of als het meevalt alleen de kettingspanner. Mijn verse olie na 30 km afgetapt en ja hoor, deeltjes koper in de olie. Ik heb hem nu achtergelaten want het blok moet open om te kijken of alleen het big-end lager kapot is.
Gaat weer een paar centen kosten en ja, dat is het risico van particulier kopen...
sucksDat is niet leuk om mee te maken... Hoop dat het mee valt voor je.
Mijn eerste rit was niet bepaald halleluja..
Ben als eerste proefrit op de Duke 690 naar André Motors gereden voor andere software vanwege de Akrapovic uitlaat.
Ik vond hem al niet lekker starten, iets te veel metaal-achtig geluid naar mijn zin.
Heb zelf net de olie, oliefilters, remvloeistof, remblokjes en luchtfilter vervangen dus dacht er weer even tegen te kunnen.
De olie die er uit kwam was erg smerig, stroperig zelfs dus dat vond ik al geen fijne constatering. Bij aankomst in Ermelo leek het geluid wel erger, dus heb de monteurs gevraagd naar hun mening. Zij dachten meteen aan het big-end lager of als het meevalt alleen de kettingspanner. Mijn verse olie na 30 km afgetapt en ja hoor, deeltjes koper in de olie. Ik heb hem nu achtergelaten want het blok moet open om te kijken of alleen het big-end lager kapot is.
Gaat weer een paar centen kosten en ja, dat is het risico van particulier kopen...
Aiaiai dat zijn geen grappen.
Hoeveel had je duke gelopen? Of is ie zwaar mishandeld door de vorige eigenaar?
Balen man! Succes met het op (laten) lappen van je blok!13700 km. Maar veel van de laatste kilometers met stroop in plaats van olie......
Ik ben op zoek naar een paar originele duke III spiegels voor op mijn ktm 640. Mocht iemand ze toevallig hebben liggen en weg willen doen dan hoor ik het wel!