" KTM 690 Duke III #2 "

nog even een plaatje.
full
 
Even een vraag voor een maatje van mij.
Ik weet dat dit het verkeerde topic is want ik heb namelijk een vraag over een ktm duke 640. Ik kan alleen niet echt het juiste onderwerp vinden en hier zit veel kennis :)
Op de 690 zit ook net over de achterband een achterspatbordje. Iemand enig idee of je die ergens kan bestellen op internet?
Alvast bedankt
 
Even een vraag voor een maatje van mij.
Ik weet dat dit het verkeerde topic is want ik heb namelijk een vraag over een ktm duke 640. Ik kan alleen niet echt het juiste onderwerp vinden en hier zit veel kennis :)
Op de 690 zit ook net over de achterband een achterspatbordje. Iemand enig idee of je die ergens kan bestellen op internet?
Alvast bedankt

Bij een KTM dealer zowiezo lijkt me, of je ook op e-bay wat kunt vinden???
 
Even een vraag voor een maatje van mij.
Ik weet dat dit het verkeerde topic is want ik heb namelijk een vraag over een ktm duke 640. Ik kan alleen niet echt het juiste onderwerp vinden en hier zit veel kennis :)
Op de 690 zit ook net over de achterband een achterspatbordje. Iemand enig idee of je die ergens kan bestellen op internet?
Alvast bedankt

Je bedoelt een hugger.
Moeilijk te vinden, maar hier in Engeland:

http://www.intobikes.co.uk/products...Rear-Hugger-suitable-for-KTM-640-Duke-II-2001

Motorcycle Rear Huggers | Demon Tweeks

En in de VS:

2001 KTM LC4 Duke II 640 Parts & Accessories | J&P Cycles
 
Ik rij gewoon te weinig.....ik heb hem nieuw gekocht. en er staat nu 3200 km op :X

Het huis moet ook nog opgeknapt worden.....maar wie weet koop ik over een tijdje de duke of iets anders wel weer terug *O* :] Ik vind heel veel dingen leuk om te :]


Zonde,

mooie prijs. Eindelijk iemand die een goede prijs vraagt in mijn ogen.
Krijg veel biedingen op die van mij echter rond een zeer laag bedrag.
Soms schik ik van de lage bedragen waarvoor een Duke 3 weg gaat.
Bedoel Mijne koste 10.500 (inl akra uitlaat) 1,5 jaar geleden.
suc 6 met de verkoop.
:+
 
Zonde,

mooie prijs. Eindelijk iemand die een goede prijs vraagt in mijn ogen.
Krijg veel biedingen op die van mij echter rond een zeer laag bedrag.
Soms schik ik van de lage bedragen waarvoor een Duke 3 weg gaat.
Bedoel Mijne koste 10.500 (inl akra uitlaat) 1,5 jaar geleden.
suc 6 met de verkoop.
:+
Tja kocht mn 600RR voor 12K en verkocht hem 3 jaar later voor 6K... Het is een kuttijd. Deal with it. Anders je centen op je spaarrekening laten staan ;)
 
Tja kocht mn 600RR voor 12K en verkocht hem 3 jaar later voor 6K... Het is een kuttijd. Deal with it. Anders je centen op je spaarrekening laten staan ;)

yeps thats true.
Motoren zijn slechte inversteringen
Maar scheelt wel, 1,5 jaar ;)

Maar ik vind persoonlijk dat de 690 wel erg snel in waarde afneemt.
Zeker in vergelijk met andere ktm's.
Dat is waarom ik het een goede prijs vind. (in mijn ogen)
Dat is ook de reden dat ik voorlopig mijn KTM op de bank zet... euuh niet verkoop onder een bepaald bedrag.
;)
 
yeps thats true.
Motoren zijn slechte inversteringen
Maar scheelt wel, 1,5 jaar ;)

Maar ik vind persoonlijk dat de 690 wel erg snel in waarde afneemt.
Zeker in vergelijk met andere ktm's.
Dat is waarom ik het een goede prijs vind. (in mijn ogen)
Dat is ook de reden dat ik voorlopig mijn KTM op de bank zet... euuh niet verkoop onder een bepaald bedrag.
;)

De lagere nieuwprijs heeft een grote invloed op de tweedehands waarde, helaas.
 
Laatst bewerkt:
yeps thats true.
Motoren zijn slechte inversteringen
Maar scheelt wel, 1,5 jaar ;)

Maar ik vind persoonlijk dat de 690 wel erg snel in waarde afneemt.
Zeker in vergelijk met andere ktm's.
Dat is waarom ik het een goede prijs vind. (in mijn ogen)
Dat is ook de reden dat ik voorlopig mijn KTM op de bank zet... euuh niet verkoop onder een bepaald bedrag.
;)
Is die oranje zwarte op MP met een Akra van jou?
 
Nope,

Ik wil eventueel mijn KTM 690 kwijt en een 950 SMR terug.
Ik heb mijne via het forum een aantal keer aangeboden.
Echter sta ik niet op mp of zo.

Mijne is oorspronkelijk zwart oranje.

28072010388.jpg


maar is nu zo:


15102010442.jpg


Toen nog rimstriping, sliders etc.

IMG_1099.jpg


;)
 
Weet iemand welke aansluitingen doorverbonden moeten worden van de magneetschakelaar van de KTM Duke 690?
Het zijn drie draden, maar ik ken dit symbool van de schakelaar B11 niet:

magneetschakelaarzijsta.jpg
 
is die van zijstandaard toch... kun je niet geheel alles verwijderen ? ken symbool ook niet verbind ze even door slaat ie af in versnelling is het de volgende zou ik zeggen.....
 
is die van zijstandaard toch... kun je niet geheel alles verwijderen ? ken symbool ook niet verbind ze even door slaat ie af in versnelling is het de volgende zou ik zeggen.....

Heb ik uiteindelijk ook gedaan. Sensor en pootje van zijstandaard met tie wraps en duct tape aan elkaar bevestigd en in het kontje verstopt. Heeft het hele weekend goed gewerkt zo! :)
 
Donderdagmiddag de Duke 690 met nieuw big-end lager, nieuwe drijfstang, nieuwe krukaslagers, nieuwe distributieketting en -spanner, alle pakkingen en natuurlijk meteen de kleppen geslepen en olie, oliefilter en benzinefilter vernieuwd. Kortom een complete onderblokrevisie. Hier opgehaald in Ermelo, toen nog standaard oranje/zwart:

dsc00072kl.jpg


Zo stond mijn brommert er vanaf vrijdag bij, kunnen jullie meteen mijn nieuwe stijl bewonderen *D

dcr20121.jpg


dcr20122.jpg
 
Mijn Kapjes Emille *D ?
Ziet er leuk met dat extra wit erdoor heen :Y
Waar heb je geraced met de Duke en hoe is dat gegaan tegenover andere motoren ?
 
dat ziet er mooi uit zo helemaal in het wit, ga ik ook doen als ik de kans krijg :Y
en ik ben net zo als Eral benieuwd waar je gereden hebt?
 
Donderdagmiddag de Duke 690 met nieuw big-end lager, nieuwe drijfstang, nieuwe krukaslagers, nieuwe distributieketting en -spanner, alle pakkingen en natuurlijk meteen de kleppen geslepen en olie, oliefilter en benzinefilter vernieuwd. Kortom een complete onderblokrevisie. Hier opgehaald in Ermelo, toen nog standaard oranje/zwart:

[afbeelding]

Zo stond mijn brommert er vanaf vrijdag bij, kunnen jullie meteen mijn nieuwe stijl bewonderen *D

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er prima uit. Dat was dus op Assen met de Ducati Clubraces, zo te zien. Ik zou eigenlijk ook mee doen met de bimota, maar daar kwam helaas iets anders tussen.... ;(

Hoe ging het op Assen? Welke klasse gereden? Rondetijd? Ik wil die van mij ook eens op het circuit proberen, maar denk dan meer aan Mettet of een andere minder snelle baan.

Weet je al wat de oorzaak was dat het onderblok helemaal gereviseerd moest worden met die lage kilometerstand??
 
Misschien is er hier interesse in het volgende:

Te koop aangeboden:

-KTM 690 duke topcase bracket van KTM Powerparts
-kleur zwart
-Vraag prijs is 75,00 euro

U kunt deze topcase bracket bekijken of ophalen in Hoogvliet / Rotterdam.

De topcase bracket kan natuurlijk ook verzonden worden. Kosten voor het verzenden zijn voor rekening van de koper.

fabians1982@gmail.com

Met vriendelijke groet,

Fabian
full
 
Laatst bewerkt:
Ziet er prima uit. Dat was dus op Assen met de Ducati Clubraces, zo te zien. Ik zou eigenlijk ook mee doen met de bimota, maar daar kwam helaas iets anders tussen.... ;(

Hoe ging het op Assen? Welke klasse gereden? Rondetijd? Ik wil die van mij ook eens op het circuit proberen, maar denk dan meer aan Mettet of een andere minder snelle baan.

Weet je al wat de oorzaak was dat het onderblok helemaal gereviseerd moest worden met die lage kilometerstand??

Tja de schade moet gekomen zijn door gebrek aan onderhoud. De olie die eruit kwam was veel te dik en heel erg smerig. Volgens de KTM site was hij al sinds 2009 niet meer gemeld met onderhoud....
Ja de Ducati Club Race op Assen! *O*
Ik was gekwalificeerd in de Ducati Open C (dit jaar geen aparte klasse voor Europese motoren meer).
Het was al de 11e keer dat ik mee deed en ik ben 11e geworden van de 44 *D
Snelste rondetijd: 2:10,0 Min. Tja dit is wat anders dan mijn ruim 230 pk sterke ZX-10R Turbo op Assen, op de Veenslang kwam ik nu net aan de 170 km/uur tegenover de 250 km/uur met de Kawa :o
Maar ik heb wel genoten, zeker ook door het mooi weer!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan