henkbokhove
MF veteraan
nog even een plaatje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Was ik wel van plan, maar ga toch nietZiet er stoer uit die spiegels zo.
Gaan er trouwens nog mensen naar Orange day @ Verpalen vandaag?
Even een vraag voor een maatje van mij.
Ik weet dat dit het verkeerde topic is want ik heb namelijk een vraag over een ktm duke 640. Ik kan alleen niet echt het juiste onderwerp vinden en hier zit veel kennis
Op de 690 zit ook net over de achterband een achterspatbordje. Iemand enig idee of je die ergens kan bestellen op internet?
Alvast bedankt
Even een vraag voor een maatje van mij.
Ik weet dat dit het verkeerde topic is want ik heb namelijk een vraag over een ktm duke 640. Ik kan alleen niet echt het juiste onderwerp vinden en hier zit veel kennis
Op de 690 zit ook net over de achterband een achterspatbordje. Iemand enig idee of je die ergens kan bestellen op internet?
Alvast bedankt
Ik rij gewoon te weinig.....ik heb hem nieuw gekocht. en er staat nu 3200 km op
Het huis moet ook nog opgeknapt worden.....maar wie weet koop ik over een tijdje de duke of iets anders wel weer terug Ik vind heel veel dingen leuk om te
Je bedoelt een hugger.
Moeilijk te vinden, maar hier in Engeland:
http://www.intobikes.co.uk/products...Rear-Hugger-suitable-for-KTM-640-Duke-II-2001
Motorcycle Rear Huggers | Demon Tweeks
En in de VS:
2001 KTM LC4 Duke II 640 Parts & Accessories | J&P Cycles
Tja kocht mn 600RR voor 12K en verkocht hem 3 jaar later voor 6K... Het is een kuttijd. Deal with it. Anders je centen op je spaarrekening laten staanZonde,
mooie prijs. Eindelijk iemand die een goede prijs vraagt in mijn ogen.
Krijg veel biedingen op die van mij echter rond een zeer laag bedrag.
Soms schik ik van de lage bedragen waarvoor een Duke 3 weg gaat.
Bedoel Mijne koste 10.500 (inl akra uitlaat) 1,5 jaar geleden.
suc 6 met de verkoop.
Tja kocht mn 600RR voor 12K en verkocht hem 3 jaar later voor 6K... Het is een kuttijd. Deal with it. Anders je centen op je spaarrekening laten staan
yeps thats true.
Motoren zijn slechte inversteringen
Maar scheelt wel, 1,5 jaar
Maar ik vind persoonlijk dat de 690 wel erg snel in waarde afneemt.
Zeker in vergelijk met andere ktm's.
Dat is waarom ik het een goede prijs vind. (in mijn ogen)
Dat is ook de reden dat ik voorlopig mijn KTM op de bank zet... euuh niet verkoop onder een bepaald bedrag.
Is die oranje zwarte op MP met een Akra van jou?yeps thats true.
Motoren zijn slechte inversteringen
Maar scheelt wel, 1,5 jaar
Maar ik vind persoonlijk dat de 690 wel erg snel in waarde afneemt.
Zeker in vergelijk met andere ktm's.
Dat is waarom ik het een goede prijs vind. (in mijn ogen)
Dat is ook de reden dat ik voorlopig mijn KTM op de bank zet... euuh niet verkoop onder een bepaald bedrag.
Owja, now i rememberNope,
Ik wil eventueel mijn KTM 690 kwijt en een 950 SMR terug.
Ik heb mijne via het forum een aantal keer aangeboden.
Echter sta ik niet op mp of zo.
Mijne is oorspronkelijk zwart oranje.
[afbeelding]
maar is nu zo:
[afbeelding]
Toen nog rimstriping, sliders etc.
[afbeelding]
is die van zijstandaard toch... kun je niet geheel alles verwijderen ? ken symbool ook niet verbind ze even door slaat ie af in versnelling is het de volgende zou ik zeggen.....
Donderdagmiddag de Duke 690 met nieuw big-end lager, nieuwe drijfstang, nieuwe krukaslagers, nieuwe distributieketting en -spanner, alle pakkingen en natuurlijk meteen de kleppen geslepen en olie, oliefilter en benzinefilter vernieuwd. Kortom een complete onderblokrevisie. Hier opgehaald in Ermelo, toen nog standaard oranje/zwart:
[afbeelding]
Zo stond mijn brommert er vanaf vrijdag bij, kunnen jullie meteen mijn nieuwe stijl bewonderen
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er prima uit. Dat was dus op Assen met de Ducati Clubraces, zo te zien. Ik zou eigenlijk ook mee doen met de bimota, maar daar kwam helaas iets anders tussen....
Hoe ging het op Assen? Welke klasse gereden? Rondetijd? Ik wil die van mij ook eens op het circuit proberen, maar denk dan meer aan Mettet of een andere minder snelle baan.
Weet je al wat de oorzaak was dat het onderblok helemaal gereviseerd moest worden met die lage kilometerstand??