bimotadb4
MF'er
- 1 mei 2011
- 248
- 4
Update met de KTM met alle modificaties (O2 eliminator, Lambda sonde en SAS slangengedoe verwijderd, open LeoVince, gear restrictor overbrugd, K&N inlegfilter, slang carterontluchting uit airbox gehaald en los filtertje erop):
Geweldig! Hangt gewoon veel lekkerder aan het gas, veel minder bokken en loopt over de hele linie soepeler. Héél af en toe een keer afslaan bij de stoplichten (natuurlijk net als je wil optrekken....). Rij nu met de KTM Akra map, maar ga toch eens met TuneECU aan de gang en een andere mapping proberen.
Dus: eigenlijk gewoon een aanrader: voor weinig geld een stuk fijner rijdende Duke III.
Heb alleen dat de koppeling wat slipt, zat teveel olie in bij verversen, eruit gezogen en lijkt langzaamaan beter te worden. Anders gewoon even loshalen en dikte platen opmeten en zo nodig ringetjes onder de veren.
Geweldig! Hangt gewoon veel lekkerder aan het gas, veel minder bokken en loopt over de hele linie soepeler. Héél af en toe een keer afslaan bij de stoplichten (natuurlijk net als je wil optrekken....). Rij nu met de KTM Akra map, maar ga toch eens met TuneECU aan de gang en een andere mapping proberen.
Dus: eigenlijk gewoon een aanrader: voor weinig geld een stuk fijner rijdende Duke III.
Heb alleen dat de koppeling wat slipt, zat teveel olie in bij verversen, eruit gezogen en lijkt langzaamaan beter te worden. Anders gewoon even loshalen en dikte platen opmeten en zo nodig ringetjes onder de veren.
Laatst bewerkt: