Twigsterify
MF veteraan
Ik neem aan de euro 3 variant?Ik heb de Leovince LV One Evo met de losse katalysator gekocht. Zogauw die gemonteerd is zal ik het je laten weten. Nu is het nog wachten op de prutsers van DPD.
Ik ben benieuwd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik neem aan de euro 3 variant?Ik heb de Leovince LV One Evo met de losse katalysator gekocht. Zogauw die gemonteerd is zal ik het je laten weten. Nu is het nog wachten op de prutsers van DPD.
maakt niet uit, ben niets verplicht.gokje? Je krijgt er 4000€ voor via die site.
Voor een tientje meer kan ik hem vanmiddag nog komen halen!maakt niet uit, ben niets verplicht.
Voor een tientje meer kan ik hem vanmiddag nog komen halen!
Wat voor prijs heb je ongeveer in gedachten? (Asking for a friend..)
Thanks, ik ga het doorgeven!ik weet dat verkoop posts niet helemaal de bedoeling zijn, maar 7500 give or take
Weet ik wel maar dat soort sites is echt een laatste wanhoopsdaad.. Je motor is te goed voor daaraan te verkopen. Als je 7500 vraagt, vind ik dat een nette prijs.maakt niet uit, ben niets verplicht.
Ik kijk eerst wat het zo oplevert en eerlijk gezegd trekt dit soort motoren vaak het verkeerde volk aan. Ik heb eigenlijk geen zin daarin.Waarom verkoop je hem niet op Marktplaats? Je vangt daar het meeste mee en jouw motor ziet er wel goed genoeg uit daarvoor, durf te wedden dat hij in 2 weken weg is. Andere sites kan je als optie B proberen toch?
Wat is jullie ervaring met het vervangen van de koppeling? Moet je dan voor origineel gaan of is EBC ook goed? Nog tips voor het vervangen?Alle tips welkom.
Kan ook op motorforum zetten dan toch?Ik kijk eerst wat het zo oplevert en eerlijk gezegd trekt dit soort motoren vaak het verkeerde volk aan. Ik heb eigenlijk geen zin daarin.
Dat is goed nieuws!Leovince is binnen! Klopt het dat daar voor de 690 geen pakking oid bij zit? Gebruik je daar gewoon de oude voor of zit die er niet tussen oid?
Zonet gemonteerd dus antwoord mezelf even: Originele demper heeft een pakking inderdaad zo te zien, maar de slip-on van leovince schuift strak over de voorbocht, dus geen pakking.
Beter achter groter kiezen dan kleiner voor. Dus 16/45. Want 1 tand voor is 3 tanden achter.Rijden jullie met de standaard overbrenging 16-42?
Zit te denken aan 15-42.
Bedankt, maar dan zou ik de ketting ook moeten vernieuwen. Ketting is echter nieuw.Beter achter groter kiezen dan kleiner voor. Dus 16/45. Want 1 tand voor is 3 tanden achter.
Zelf rijd ik met 16/44
Op m'n SMC 17: 45, op m'n Enduro 15:47
Tanden altijd oneven, nooit deelbaar door elkaar.
Op m'n Enduro wel een WR versnellingsbak
Op mijn nuda is het ook 16-42...Vreemd, want de verhouding is vanaf fabriek wel even? (standaard 16-42)
Past een voortandwiel 17 zonder problemen? Of moet daar het kapje voor gemodificeerd worden?Het zijn ongeveer de eerste dingen die je leert als je een ketting overbrenging moet ontwerpen.......