Wees niet bang. Ik krijg een fiets wel omhoog. Maar het is een 1290 gewordenMisschien leren de koppeling erbij te pakken? Dan gaat zelfs een R1200GS op het achterwiel.
Ik ben een tijdje bezig met een eigen tail tidy maken. Hij maakt gebruik van een achterlichtje uit het assortiment van Husqvarna (Met E keur dus) en de originele knipperlichten worden gebruikt. De boel is plug and play. Ik rij rond zonder kenteken verlichting. Er komt wel redelijk veel licht van het achterlicht zelf op de plaat (moet eigenlijk wel wit zijn natuurlijk maar goed)
Mocht er interesse zijn dan kan ik wel een serie laten maken. Hij zou dan gemaakt worden van 3mm RVS met een satin black poedercoating. Verder ben ik benieuwd naar jullie mening of geen kentekenplaat verlichting een deal breaker zou zijn? Ik heb nog niet echt een mooie oplossing gevonden om die toe te voegen.
Zo lekker kort en bondige vraag, vriendelijk(die van 5th Ave)
Ik denk dat hij niet zo zeer interesse heeft in je kentekenplaathouder, maar meer of je uitlaat alleen de slipon is of een heel systeem.
Ik heb overigens geen interesse in een korte kentekenplaathouder (iets met opspattend water, heb zelfs die lelijke zwarte plaat/spatbord gemonteerd). Maar áls ik interesse had, dan zou ik er denk ik wel een lampje op willen voor de kentekenverlichting. Om een vervelende ontmoeting met een overijverige ambtenaar, al dan niet in het buitenland, te voorkomen..
Dat lampje inderdaad doen. Het is verplicht, maar je bent in het donker met een achterlicht en verlichte kentekenplaat ook beter herkenbaar als motorfiets dan met alleen een achterlicht. Officieel is de rode reflector achterop zelfs ook nog verplicht, maar in NL zal het zo'n vaart niet lopen. Voor een buitenlandtripje gewoon even monteren dat ding.
Super!Thanks voor de feedback!
Afgelopen weekend een paar dagen weggeweest om onder anderen de Stelvio pass te rijden met vaders op de SMT. Wat een top fiets zeg. Zo kinderlijk makkelijk te rijden. Waar ik bij de SMT nog wel eens zat te worstelen met de aan/uit gasreactie vlieg je met de 790 echt door de haarspeldbochten. Ook de QS komt goed van pas. In NL vond ik dat eigenlijk meer een gimmick.
Zeker. Met een 390 kinderDuke blijk je er ook heel goed uit de voeten te kunnen.Oeh niet verkeerd, mooie wegen om de Duke op uit de laten daar!
Tijd dat m'n vriendin en ik ook maar eens de Dukes uit gaan laten daar!Zeker. Met een 390 kinderDuke blijk je er ook heel goed uit de voeten te kunnen.
Toch leuk zon zundapp jeugd sentiment.sorry, verkeerde topic
(originele bericht verwijderd)