ktm 790 duke

zeker ook een mooie zet, wel met een zwarte tank of wordt deze dan ook beplakt ?
Daar zeg je wat ind3rdaad. Dat moet ik even vragen aan de stickerleverancier. Anders blijft dat grijs. Dat is minder.

Eerst morgen maar eens de motor gaan halen. En dan kan ik eens gaan bekijken en bedenken wat ik allemaal wil.
Waarom heb jij de set niet erop geplakt?
Ben me aan het bedenken om of ik bestel de set en laat hem erop plakken extern.
Of ik laat hem erop plakken bij de 1000km beurt.

Weet iemand wat die set bij en dealer kost.
 
Daar zeg je wat ind3rdaad. Dat moet ik even vragen aan de stickerleverancier. Anders blijft dat grijs. Dat is minder.

Eerst morgen maar eens de motor gaan halen. En dan kan ik eens gaan bekijken en bedenken wat ik allemaal wil.
Waarom heb jij de set niet erop geplakt?
Ben me aan het bedenken om of ik bestel de set en laat hem erop plakken extern.
Of ik laat hem erop plakken bij de 1000km beurt.

Weet iemand wat die set bij en dealer kost.

ik had de set erbij gekregen en mijn ervaring is dat stickers het net niet zijn.( los laten) Ook mijn idee van 3 jaar rijden en weer upgraden houd ik hem op de tankpads na lekker clean verkoopt dan weer goed :)
 
A9EEF904-1297-4359-96D0-691D2360E2C9.png

Wat een geweld is die akrapovic evolution pijp toch, die kat is weg en wat een diep geluid heeft hij, lange stukken moet nu wel echt met oordoppen maar wat een geweld😂 echt een aanrader, hij begint nu ook al echt fel blauw en paars te kleuren ik zal van t weekend een goede foto maken
 
Mag ik vragen in welke taal jullie boekje is? En kunnen jullie het menu instellen op het nederlands?
Hij staat nu lekker veilig hier eens kijken wanneer ik tijd heb om eens alles door te lopen.
Trouwens ik heb 2 sleutels en een keycardcode erbij. Is dat ook standaard nu ?
 
Mag ik vragen in welke taal jullie boekje is? En kunnen jullie het menu instellen op het nederlands?
Hij staat nu lekker veilig hier eens kijken wanneer ik tijd heb om eens alles door te lopen.
Trouwens ik heb 2 sleutels en een keycardcode erbij. Is dat ook standaard nu ?

heb ook een nl boekje + map en idd 2 sleutels. Menu bike = engels
 
Afgelopen weekend nog eens beluisterd met en zonder db killer. Niiiiiiiiiiiice :). Echt mooi en zwaar geluid. En ziet er bruut uit, ik heb de carbonversie op een zwarte Duke. Voetsteunen verwijderd uiteraard. Zal met mooier weer nog ff pic posten.
 
Afgelopen weekend nog eens beluisterd met en zonder db killer. Niiiiiiiiiiiice :). Echt mooi en zwaar geluid. En ziet er bruut uit, ik heb de carbonversie op een zwarte Duke. Voetsteunen verwijderd uiteraard. Zal met mooier weer nog ff pic posten.
Heb ook de zwarte carbon besteld. Vanavond eens een mailtje de deur uitdoen wat goedkoper is 1000km beurt Inc stickerset. Of los bestellen en iemand hier in de buurt laten plakken.
 
Kijk dan naar een bedrijf wat doet wrappen, die hebben vaak handigheid erin. Meteen de stickers voor de wielen meebestellen, zijn ook niet zo duur maar is wel fraai.
 
Ik heb volgens mij een mooie gevonden. Die laat de tank vrij.
Hij was origineel voor de 890 maar de ontwerper heeft hem aangepast aan de 790 met een logo van Scorpion op het kontje. Denk dat het deze wordt. Ondanks dat je dan een soort van kleine r nog ziet op de de Fender voor en op het kontje vind ik deze wel de mooiste wat ik gezien heb tot nu toe.
De andere van motorpro laat nog een stuk van de tank bloot. En als ik hem dan moet laten wrappen. Weet ik niet of je daarna problemen gaat krijgen met tanken en zo.
 

Bijlagen

  • 20200306_000651.png
    20200306_000651.png
    567,9 KB · Weergaven: 47
Laatst bewerkt:
ik bedoelde om de stickerset door een wrapper aan te laten brengen, voor hen een klein klusje omdat alles al op maat is en zij ervaring hebben met recht plakken, belletjes etc.
 
ik bedoelde om de stickerset door een wrapper aan te laten brengen, voor hen een klein klusje omdat alles al op maat is en zij ervaring hebben met recht plakken, belletjes etc.
Daar heb ik ook al gevraagd wat de kosten zijn.
Maar wilde eerst zeker weten hoe de sticker van motorpro uitzag bij de tank.
En dat is minder als je een grijze tank hebt.
Die van stefan heeft een zwarte tank dan zie je het verschil niet.
Als je het doet met een grijze tank is het net zo,n vent met het topje kaal op zijn kop. ;)
Bij eenn wrapper zou ik ongeveer op 130 euro uitkomen voor het plakken.
 
Nee maar een monteur is een aardig stukje duurder per uur dan een wrapper. Volgens mij staat er wel iets op het forum over een betaalbare wrapper. Misschien zelfs bij jou in de buurt :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan