ktm 790 duke

Persintro is eind maart volgens mij, volgende week zou er al wel eentje staan bij Goedhart.
 
16000km erop staan nu, foutloos (op wat KVS lekkage in het begin na wat onder garantie opgelost is).
Je kunt nu denk ik voor een mooie prijs een 2de hands 790 kopen, richting einde van t jaar zullen de nieuwe 790's ook wel in de uitverkoop gaan want ik verwacht dat alles door het 890 blok vervangen gaat worden.. Of je koopt een nieuwe 890R :9
succes met je keuze maken
 
Maar ook weer een stukje duurder.

Heb de 890 bij Goedhart zien staan afgelopen vrijdag.
Was vooral gecharmeerd van de akra uitlaat. Maar die zal wel niet de standaard uitvoering zijn bij aflevering.
Wel mooie looks maar dat heeft de 790 ook.

Denk dat Ruud Frederiks het vermogen van de 790 ook wel omhoog kan krijgen. Is het gat met de 890 nog kleiner en kost nog steeds minder dan een 890 aanschaffen.
 
Het is uiteraard maar net wat je wilt (en zeker proefrijden, want de hoogte en zit/voetsteunen zijn iets anders op de 890R geloof ik?). Met de QS+ erbij en misschien andere software dingen ben je zo al € 2.5k+ duurder uit. Aan de ene kant krijg je dan betere vering, remmen, meer vermogen etc. Maar aan de andere kant, om er wat 'perspectief' aan te geven, kun je die € 2.5k ook opstoken aan benzine en krijg je daar bijna 28.000 km vol 790 Duke plezier voor terug (1:20, 1,80/l) :+

Ik ben super blij met m'n 790, dus ik denk dat (mocht ik nu de keuze hebben) ik die ook weer zou kiezen. Ik ga echter geen proefrit maken op een 890R want ik ken mezelf maar al te goed _O-
 
Hoi All,

Ik lees al een tijdje mee, maar ook ik een nieuwe Duke 790 gekocht. Nu een mooie deal kunnen sluiten voor een nieuwe < 10K. Dus dan is de keuze tussen een 890 of 790 snel gemaakt :). Direct een uitlaat, decat en wat andere acc erbij gekocht. Staat nu nog met 0 KM in de garage, maar hoop snel een rondje te kunnen maken.
IMG_1687.JPG
 
Hoi All,

Ik lees al een tijdje mee, maar ook ik een nieuwe Duke 790 gekocht. Nu een mooie deal kunnen sluiten voor een nieuwe < 10K. Dus dan is de keuze tussen een 890 of 790 snel gemaakt :). Direct een uitlaat, decat en wat andere acc erbij gekocht. Staat nu nog met 0 KM in de garage, maar hoop snel een rondje te kunnen maken. Bekijk bijlage 1468405

Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht. Ben ook op zoek naar zo,n mooie deals. 😉😉
 
Zelfde uitlaat als ik. Vond deze veel mooier klinken dan de Akra (dat is smaakgevoelig om de tere Akrazieltjes niet op de tenen te trappen).
 
Zelfde uitlaat als ik. Vond deze veel mooier klinken dan de Akra (dat is smaakgevoelig om de tere Akrazieltjes niet op de tenen te trappen).

Ja dat vond ik ook en het is volgens de dealer ook de enige nog met uitneembare DB - killer. Rijd jij hem zonder of met DB killer rond ?
Ik heb zelf nog een Arrow Decat eronder en de Akra map in laten laden !
 
Hoi All,

Ik lees al een tijdje mee, maar ook ik een nieuwe Duke 790 gekocht. Nu een mooie deal kunnen sluiten voor een nieuwe < 10K. Dus dan is de keuze tussen een 890 of 790 snel gemaakt :). Direct een uitlaat, decat en wat andere acc erbij gekocht. Staat nu nog met 0 KM in de garage, maar hoop snel een rondje te kunnen maken. Bekijk bijlage 1468405


En ik maar denken dat ik met 11k een goeie deal had:'). Mooie fiets!
 
Terug
Bovenaan Onderaan