Voor de noobs hoe heb je de lucht filter gereinigd
Merk je verschil in prestaties met een K&N filter in combinatie met een Akra einddemper?
Lijkt mij haast een adventure? Anyway, daar wordt je niet vrolijk van...
Ze zijn van alles aan het testen met die paralleltwin, er komt waarschijnlijk ook een straatversie van die RC8R (of wellicht wordt dat de RC990?) verschillende types achtervork etc.Er gaan ook geruchten over een 990 Duke..
Ben benieuwd of die er komt.
Wat komt ervoor terug?Mijn Duke 890 is verkocht.
Indien er iemand interesse heeft: Hyperpro RSC stuurdemper 1500km oud te koop, zwart/goud - € 300 ipv 400
Track days plate powerpart, + dongle etc ( deel van de set ) € 175 ipv 245 , staat tevens in backorder bij KTM.
Recent in dit topic over gesproken, zo een boosterplug gaat het verschil niet maken.ik heb een vraagje, de Duke 790 bokt bij lage toeren / eerste en tweede versnelling (bekend iets) ik heb een full akra setup + mapping. Is het een idee om nog een boosterplug aan te sluiten of is dat puur overkill?
Had er ook meer van verwachtDe 890GP is uit.....echt een Special(stickersetje)
Is echt alleen sticker?De 890GP is uit.....echt een Special(stickersetje)
Oeh, ik ben heel nieuwsgierig! Ik heb toevallig nog contact gehad met Coober maar was nog in twijfel. Ben benieuwd naar je ervaring.Na wat onderzoek toch maar de Coober gekocht, als die binnenkomt en geïnstalleerd is zal ik mij ervaringen delen
Ik heb ook contact gehad met coober. Ze gaven mij aan dat ik de akra map moet omzetten naar de standaard en dat de coober de rest gaat doen. Even kijken of JTX in Cuijk mij kunnen helpenOeh, ik ben heel nieuwsgierig! Ik heb toevallig nog contact gehad met Coober maar was nog in twijfel. Ben benieuwd naar je ervaring.
? volgens ktm.com 105pk, dat had de oude ook.Nou de 790 wordt nieuw leven ingeblazen :D
wel 15kg zwaarder en 10pk minder dan de "oude" versie