ktm 790 duke

Nou ik ben het bijna nooit met hem eens , maar dat ee veel mis is met China daar heeft hij gewoon gelijk in
Denk trouwens niet dat het veel uitmaakt dat ze hem laten bouwen door de Chinezen , anders kunnen ze ook wel een kopie maken
Ja en? BMW werkt al jaren met Loncin, KTM al jaren met CF Moto, Moto Morini komt uit China enz. enz...en moeten we dan iedere keer gaan melden dat we China als grootmacht niet prettig vinden. Ik zie niet in wat de toegevoegde waarde is om dat te melden, als je nu nog niet weet hoe het werkt in de wereld.
 
Van 'en jij mij niet' naar dit in 10 posts... *O*

Gelukkig hoef ik me niets aan te trekken van wat jij denkt :+ :9

Oh, en omgekeerd ook niet.
Was mijn poging om dit topic vriendelijk te houden voor de mensen die wel met een 790.890 Duke rijden of hem gaaf vinden.
 
Met het risico doorzeikend over te komen, maar gewoon omdat ik wil mijn bedoeling duidelijk maken: Bovenstaande was helemaal niet aanvallend of sarcastisch. Ik vind het oprecht hilarisch en intrigerend hoe ik blijkbaar voor sommigen permanent en consistent zuur overkom terwijl ik gewoon goedgemutst ben (ook nu) en probeer een goedbedoelde bijdrage te leveren. En dat we het niet eens hoeven te zijn over China is gewoon een droog feit zonder negatieve emotie in jouw richting.

Was mijn poging om dit topic vriendelijk te houden voor de mensen die wel met een 790.890 Duke rijden of hem gaaf vinden.
Ik beschouw mezelf als deel van jouw doelgroep.
Ik kan helaas niet iedere motor die ik gaaf vind in de schuur staan hebben, al is de schuur niet klein en doe ik écht mijn best.
 
Als blijk van mijn goede bedoelingen en ter compensatie van de geleden mentale schade:

1672945570161.png

1672945582880.png


Een PP ultiemtje.
 
Ik zit nog steeds te wachten op een 890 SM (en doe dan ook gelijk maar een T en een R versie). Zou voor mij persoonlijk eerder reden zijn om over te stappen dan een 990 Duke of Adventure.
 
Ik heb ook nooit begrepen waarom de 990SMT/R geen opvolgers hebben gekregen. De SMT is volgens mij best goed verkocht in de 4 jaar van z'n bestaan. Toen kwam de nieuwe 1190 Adventure met daarbij ook de versie met 19" voorwiel en kennelijk was dat voor KTM de opvolger van de SMT.
Er zijn wel heel vaak spy shots langs gekomen van een 890Adventure met 17" wielen, maar tot een echte productie versie is het nooit gekomen. Eerlijk gezegd geloof ik er ook niet meer in, ook niet als de 990 komt.

Misschien komt de Chinese partner van KTM, CF Moto, wel met een 990SMT, ik zal Xi Jinping eens polsen :P
 
Ja heel jammer. Een 890/990 sm zou ik meteen pinnen. Nu alleen een hypermotard, maar die spreekt me niet aan
 
Yep.

KTM doet veel van dat getest met halve proto's die nergens heen gaan.
Best jammer, ik denk persoonlijk dat het merk KTM sterker zou zijn met meer nog de offroad / SM focus.
 
Yep.

KTM doet veel van dat getest met halve proto's die nergens heen gaan.
Best jammer, ik denk persoonlijk dat het merk KTM sterker zou zijn met meer nog de offroad / SM focus.
Ik las net in de PS dat die 690SM's (KTM en Husky) in Duitsland beter verkopen dan een MT07. En nu komt daar nog de goedkopere GasGas bij. Dus je zou idd verwachten dat juist KTM dan gebruik maakt van die populariteit.

Maar ja ook vaak foto's gezien van een 390Adventure met spaakwielen, zou er ook komen. Dat kan nog wel via de PP catalogus. Aan de andere kant wellicht zit KTM kwa productie aan hun max capaciteit? Hoewel die 390's uit India komen en dadelijk alle paralleltwins uit China. Misschien wordt Oostenrijk dan wel voor de specials. :P Moeten ze alleen nog die accountant ontslaan die over de pakkingen gaat....8-)
 
Dat 390 platvorm had ook zo veel meer potentieel waarvan ik zeker was dat KTM het ging uitbouwen.
 
Ben voor de Akra gegaan

890R.jpg


Zat te denken aan een Wings maar die heeft pas sinds kort ook een gelaste bevestigingsbeugel. Was eerst nog met zo'n losse beugel om de demper, vind ik niet mooi staan op een wegmotor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan