oh nee krijgen we die discussie weer.....de vorige vulde ook een half topic
Ik stel voor LC8 Hoogpoten.....alhoewel is misschien toch niet zo'n goede naam
LC8 met meer veerweg......dan
Ik zeg...zwarte piet moet blijven!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
oh nee krijgen we die discussie weer.....de vorige vulde ook een half topic
Ik stel voor LC8 Hoogpoten.....alhoewel is misschien toch niet zo'n goede naam
LC8 met meer veerweg......dan
Ik zeg...zwarte piet moet blijven!!
Vraagje aan de heren met een KTM 990 SMR, wat is de actieradius op een volle tank?
Zit eraan te denken om de Speed Triple in te ruilen
mmmmmmMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmm
ik heb toch weer een rateltje in mijn blok. weird.
koppeling is het niet, was wel een klein versleten onderdeel maar dat is al vervangen.
distributiekettingspanners ook vervangen en dat is het dus ook niet.
klinkt wel als kettinkje, vooral stationair goed hoorbaar (kan ook te maken hebben met de minder brullende akra's dan
als ik motor uitzet terwijl ik nog rol hoor ik niets.
990 sm van mijn vrouw is helemaal stil, net als mijn oude 950 SE en 950 SMR.
iemand idee wat het kan zijn ? Motor rijdt overigens superbe
Vraagje aan de heren met een KTM 990 SMR, wat is de actieradius op een volle tank?
Zit eraan te denken om de Speed Triple in te ruilen
begin dit jaar was er toch een probleem met een batch olie filters?.
Misschien laat bij jou de olie filter bij stationair toerental iets te weining olie door waardoor het wat luidruchtiger is?.
SMR is mooier, maar SMT is praktischer. Ik ga er mee het circuit op, met trackdays (MSL) (en dan komt het standaard lage ruitje er altijd weer even op, anders rij ik met hoog toerscherm), maar gebruik hem ook als reismotor op vakantie. Setje originele alu-koffers erop en gaan. Bij 250 km gaat het lampje branden, en dan kun je max. nog 40 km, en dan moet je echt naar de pomp (bijna 300 km dus, bij rustig rijden). Verbruik tussen de 1 op 8 (circuit) en 1 op 17 (rustig een hele dag binnen-doorweggetjes op vakantie met de vrouw (die op haar eigen motor rijdt).
SMT vind ik zelf niks, maar 150 km op een tank van een SMR is niet echt heel praktisch voor op vakantie.
jeetje. mijn 990 sm gaat 220 km mee en dan gaat het lampje branden.
De 990sm heeft dan ook dezelfde grootte 19 liter tank als de smt .
Eigenlijk is een 990SM met de vering en wielen van de SMT de beste optie. De oude 990SMR heeft dan wel lichtere wielen en betere remmen maar de vering is op de veren na hetzelfde.
Of.........een SMT (de esthetisch wat minder fraaie achterkant met die bagagebeugels) ombouwen naar SM-look
Voor :
[afbeelding]
Na :
[afbeelding]
In dit draadje staat stap-voor-stap beschreven hoe je dat doet :
http://www.motor-forum.nl/forum/view_message/20977621
is idd een heel andere motor na de ombouw, heb het zelf ook zo gedaan
ziet er toch behoorlijk sportief uit zo vind ik ook
[afbeelding]
Mooi hoor. Blijft de mooiste SMT in het oranje. Gaaf ook dat kleinere lagere ruitje zo.
Ach ik ben zeer tevreden met mijn SMT maar als ik een geld boompje had dan zou ik hem toch meer ombouwen naar een SM