Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sorry harry gemist inderdaad!
Maar jij kan mijn taken altijd prima overnemen. .
Alleen andre vs brouwer dan...
Dan zal ik het maar doen....
Komt ie...
AKRA POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. hahahaha
En Wings zijn voor paupers.
Wat is het nut van een vol systeem? De diameter van de uitlaat is toch het zelfde?
Onderstaande foto vind ik echt mooi! [afbeelding]
titanium kleurt porno blauw bij verhitting
Dan zal ik het maar doen....
Komt ie...
AKRA POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. hahahaha
En Wings zijn voor paupers.
Gefeliciteerd!Sinds vandaag ook de eigenaar van een 950sm uit '07, alvast wat foto's na een kort ritje (in de regen). [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sinds vandaag ook de eigenaar van een 950sm uit '07, alvast wat foto's na een kort ritje (in de regen). [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey bedankt, die was ik nog niet tegengekomen! Dat ga ik eens even op mijn gemak doorlezen.Tom, hier een link (de dikke PDF van KevXTX) met veel mods voor een 990. Hoop zijn ook toepasbaar op je 950. Waaronder info over EPC.
Succes!
Kevxtx KTM SMR/SMT Mod book - Page 4 - KTM Super Twins Forum
Thanks! Akra's waren wel een dikke plus toen ik bij deze ging kijken.
Klinkt een beetje als een laag overvliegende helikopter als je door een straat rijd.
Nu heb ik natuurlijk een aantal vragen, want ik zie dat er een hoop modificaties worden gedaan om al het overbodige spul weg te halen etc.
Voor zover ik kan zien zit de SAS(EPC?) valve er nog op (links, op de achterste cilinder), wat ga ik merken als ik deze weghaal? En onder het zadel kwam ik ook nog dit tegen, is er iets weggehaald of hoort die stekker zo?
[afbeelding]Ik zal ook even controleren wat voor voortandwiel gemonteerd is, met een tandje kleiner reed mijn blade iig een stuk beter.
Even een vraagje ! Ben van plan om een ergo seat op mijn SMT te zetten en had ergens gelezen dat deze 2cm lager is als het origineel . Is dat zo ?
Lees het nergens op de website van KTM . Als dit inderdaad zo is is het voor mij geen optie.
Ik heb geen verschil opgemerkt toen ik er vorig jaar een ergo-seat op heb gezet. Hij is wel lager dan het standaard SMR zadel, want die is volgens mij wel een stukje hoger dan het smt zadel. Van mij had ie trouwens best lager mogen zijn, want ik ben 1.70 m. en kan net met de voetjes bij de grond . Maar omdat de smt veel lichter is dan mijn vorige motor, BMW 1100 GS, is het allemaal prima te doen.
Ik was en ben trouwens erg blij met de ergo-seat, en heb er inmiddels twee lange vakantiereizen mee gemaakt (dit jaar pyreneeēn en Portugal, ruim 7000km), en geen centje pijn. Kan altijd beter denk ik, maar voor dit geld een enorme verbetering.
Hey bedankt, die was ik nog niet tegengekomen! Dat ga ik eens even op mijn gemak doorlezen.
Ik heb de SM nog eens bekeken, en er zit in ieder geval al een 16T voortandwiel op.
Dan het SAS klep verhaal. Blijkbaar is er al wel het e.e.a gedaan, want het systeem wat in de kont vd motor hoort te zitten is er al uitgehaald.(geleende foto's)[afbeelding]
Deze klep is er geloof ik ook al uit, alleen de slang is blijven zitten en afgedopt.[afbeelding]
Voor zover ik kan zien zit dus eigenlijk alleen dat ding erop wat met een plaatje afgedekt moet worden, ga ik nog verschil merken als ik die eraf haal? (wat ik overigens sowieso ga doen, alles wat er teveel aan slangenspul opzit gaat eraf.)
Na deze check ben ik nog een rondje in de buurt gaan toeren, ik heb al wel gemerkt dat het een flinke nekkendraaier is met die akra's .