Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu merk ik een paar dagen geleden dat de motor wat moeilijker start. Bij het inschakelen van het contact probeert begint de benzinepomp te lopen om het systeem op druk te brengen. Deze blijft echter maar lopen.
Daarnaast heb ik ook mijn zumo gemonteerd. Hier merk ik echter een wat groot verschil. 80 op de zumo is 96 op de teller. Lijkt me wat groot verschil. Verschil mag er zijn maar dit is zoon 20%.
Ik moet nog bij de dealer langs om te kijken wat er aan te doen is. Zijn dit echter problemen waar meer mensen last van hebben?
Helaas is bij de 1190@ niet meer de wiel maat handmatig in te voeren.
Nu kan je alleen maar vaste instellingen met de dealercomputer doorsturen:
1190 Adventure/1290 Superduke
of
1190 Adventure R
Heel jammer want ik had met mijn 990 SMR 3% afwijking, met mijn 1190 Adventure R 10% en nu na 2014 update (ivm MSC) 20%
Ivm km-teller afwijking, is het een "R" uitvoering? Die hebben namelijk een probleem met de laatste ECU 2014 update.
Heel jammer want ik had met mijn 990 SMR 3% afwijking, met mijn 1190 Adventure R 10% en nu na 2014 update (ivm MSC) 20%
Ga weg! Heeft de snelheidsmeter een fout van 20% ?!
Dat is toch niet acceptabel??
Nope, monteur had meteen gebeld met KTM Nederland (die van niks wisten natuurlijk ).
Rij na update op een autoweg, netjes houden aan de snelheid ivm bekende weg voor snelheidscontrole, wordt ik ingehaald door een vrachtwagen
Nu maar even de snelheid kijken op mijn Zumo, want helaas is het niet mogelijk om een oude ECU map/update terug te plaatsen.
He Iedereen.
Na een tijdje niet op de motor gezeten te hebben door een hevige rug blessure. Heb ik een tijdje geleden een KTM 1190 Adventure gekocht. De proefrit beviel zo goed dat het snel beslist was.
Nu merk ik een paar dagen geleden dat de motor wat moeilijker start. Bij het inschakelen van het contact probeert begint de benzinepomp te lopen om het systeem op druk te brengen. Deze blijft echter maar lopen.
Daarnaast heb ik ook mijn zumo gemonteerd. Hier merk ik echter een wat groot verschil. 80 op de zumo is 96 op de teller. Lijkt me wat groot verschil. Verschil mag er zijn maar dit is zoon 20%.
Ik moet nog bij de dealer langs om te kijken wat er aan te doen is. Zijn dit echter problemen waar meer mensen last van hebben?
Dat verklaard waarom de nieuwe 1190 Adv. zo "enorm" hard loopt.
270 op de teller blijk maar 225 echt te zijn.
Betwijfel ik ten zeerste... Met minimaal 30pk minder toch even hard kunnen?Dat haalt de 990 ook makkelijk.
Dat haalt de 990 ook makkelijk.