KTM 990 SuperDuke Hangout deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
BurgerKing schreef op 23 juli 2013 @ 16:13:
[afbeelding]

Je ziet em denken....dat lijkt me wel wat
(nr34 )

Wel typisch dat het eerste stukje uitlaat bocht nog helemaal blank is en de rest van het systeem helemaal blauw is :?

Welke banden doen het trouwens goed onder een SD :? Ze hoeven niet super sportief te zijn maar wel een hoop km aan kunnen :?
 
Iemand interesse in m'n setje akra's? Deze gingen normaal onder m'n SMR990R komen, maar plannen zijn gewijzigd...

Heb niet direct een vraagprijs in m'n hoofd. Contacteer me maar via PM en dan zien we wel of we kunnen overeenkomen...

full
 
Man dat Goodwood ziet er uit als een heiligdom voor mij, op deze foto al 2 motoren die ik geweldig vind (en dat is een understatement)
en idd 1 van mijn favo coureurs aller tijden

Op de goodwood site kan je een lijstje bekijken van wie er allemaal met wat gereden heeft, was weer onvoorstelbaar.
Dit jaar kon ik weer niet maar volgend jaar plan ik hem gewoon in.
 
Hallo SD-liefhebbers, even inbreken hier :)
Ik heb al eerder een SuperDuke uit 2005 gehad en een SuperDuke R uit 2008. Inmiddels al een paar motoren verder, maar ik kan een SD uit 2007 (modeljaar 2005/2006) kopen voor een leuke prijs, het model blijft mijn aandacht trekken. Als het zaterdag doorgaat zal ik me daarmee hier weer melden :Y
 
Hallo SD-liefhebbers, even inbreken hier :)
Ik heb al eerder een SuperDuke uit 2005 gehad en een SuperDuke R uit 2008. Inmiddels al een paar motoren verder, maar ik kan een SD uit 2007 (modeljaar 2005/2006) kopen voor een leuke prijs, het model blijft mijn aandacht trekken. Als het zaterdag doorgaat zal ik me daarmee hier weer melden :Y

Eric, alvast welkom terug! Oude liefde roest niet.
 
nampus schreef op 16 juni 2012 @ 23:26:Ook meteen even foto geschoten van m'n zwart gespoten rammount voor de garmin:
IMAG0316.jpg

Supernette montage zo :)
Is er standaard een rammount bol waardoor je een inbusbout kan doorvoeren? Of is dit volledig DIY? Kun je me vertellen van welke RAM onderdeeltjes je dit hebt gemaakt?
 
Dat is heel eenvoudig, de bol heb ik bij motoport gekocht. (tot mijn grote verbazing is motoport bijzonder goed betaalbaar wat navigatie accessoires betreft) Klik
Daar een ringetje ingelegd, M6 inbusbout erdoorheen. Vervolgens een ringetje onder het voetje van de bol, het voetje, en het ringetje daaronder zwart gespoten, en het bolletje aan de bovenkant dicht gemaakt met een dopje wat ik toevallig in de garage tegenkwam.
 
Dat is heel eenvoudig, de bol heb ik bij motoport gekocht. (tot mijn grote verbazing is motoport bijzonder goed betaalbaar wat navigatie accessoires betreft) Klik
Daar een ringetje ingelegd, M6 inbusbout erdoorheen. Vervolgens een ringetje onder het voetje van de bol, het voetje, en het ringetje daaronder zwart gespoten, en het bolletje aan de bovenkant dicht gemaakt met een dopje wat ik toevallig in de garage tegenkwam.

Thanks voor de update, daar kan ik wat mee :) Heb de nav nu op t stuur, steekt er dan een behoorlijk stuk bovenuit....
 
klinkt een beetje als een zware grasmaaier (zegt vriendin) ....en bedankt he !

hetzelfde denk ik ,blikkerig geluid alleen betere flow natuurlijk .
het blaffen van de cpr overstemd alles als je gas geeft.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er hier nog iemand tips voor andere knipperlichten voor en achter en kleinere/amdere spiegels? Bar end bijvoorbeeld? Ik zie door de ebay bomen het bos niet meer...
 
Laatst bewerkt:
Dat is heel eenvoudig, de bol heb ik bij motoport gekocht. (tot mijn grote verbazing is motoport bijzonder goed betaalbaar wat navigatie accessoires betreft) Klik
Daar een ringetje ingelegd, M6 inbusbout erdoorheen. Vervolgens een ringetje onder het voetje van de bol, het voetje, en het ringetje daaronder zwart gespoten, en het bolletje aan de bovenkant dicht gemaakt met een dopje wat ik toevallig in de garage tegenkwam.

Zo heb ik hem ook. Werkt echt super!
En verstoord de "looks"niet.
Alleen ben ik nog geen dopje in mijn garage tegengekomen. ;)
Wel, net als jij, veel vliegjes. })
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze van MP afgehaald, maar volgens mij zijn ze overal hetzelfde.. spiegelglas is trouwens wel blauw
 
Als je het kan betalen en je hebt het er voor over: de crg arrow. :9~ Staan nog steeds op m'n verlanglijstje.

Zojuist mn Ducati monster stuur gemonteerd, nieuwe renthal handgrepen.
Eerste indruk is erg positief, stuur zit een paar cm lager, maar na een rondje rijden weten we het pas zeker natuurlijk. Nu eerst wachten tot de lijm van de handgrepen droog is. En ik heb dit weekend toch geen tijd meer voor een rondje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan