dukey
MF veteraan
Ja dat klopt groter is niet mooier maar werken wel beter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb Rizoma spiegels zien er goed uit en degelijk maar beter dan de originele zijn ze toch niet .
ze zijn te koop inclusief Ktm 690 duke R ik ben druk aan het sparen voor een 790 Adventure R
Dit verhaal over de spiegels lezend. Ik begrijp niet dat je er iets in ziet. Als ik dergelijke spiegels onder mijn stuur monteer zie ik überhaupt heel de spiegels niet omdat ze schuil gaan achter onderarmen. Hoogstens een randje, maar daar heb je niets aan. Ik heb er meerdere geprobeerd. Lange stelen, korte stelen, naar binnen of buiten te draaien. Het zal wel aan de lengte van de berijder liggen neem ik aan. Ik vind ze wel leuk staan als bar end spiegels, maar heb mijn setje uiteindelijk maar boven de buis naast de originele montagepunten gemonteerd. Het was meer om te proberen of dat een optie zou zijn, maar het zicht is veel beter dan ik had durven hopen. Je kijkt tussen bovenlichaam en arm door. Zodra een auto onder je arm verdwijnt zit ie al naast je. In de rechterspiegel kun je zelfs de weg recht achter je zien. Ook dit zal wel persoonsgebonden zijn en alleen goed werken voor vrij lange, niet al te brede berijders. Waarschijnlijk zijn lange mensen dan ook net degenen die niets zien in bar end spiegels onder het stuur.
Wel, ik moet zeggen Roger, ik zie er toch nog vrij veel in hoor . Qua achteruit kijken toch... Van dat verdwijnen onder mn arm, geef ik je 100% gelijk! Het is anders rijden dan met de standaard spiegels.Dit verhaal over de spiegels lezend. Ik begrijp niet dat je er iets in ziet. Als ik dergelijke spiegels onder mijn stuur monteer zie ik überhaupt heel de spiegels niet omdat ze schuil gaan achter onderarmen. Hoogstens een randje, maar daar heb je niets aan. Ik heb er meerdere geprobeerd. Lange stelen, korte stelen, naar binnen of buiten te draaien. Het zal wel aan de lengte van de berijder liggen neem ik aan. Ik vind ze wel leuk staan als bar end spiegels, maar heb mijn setje uiteindelijk maar boven de buis naast de originele montagepunten gemonteerd. Het was meer om te proberen of dat een optie zou zijn, maar het zicht is veel beter dan ik had durven hopen. Je kijkt tussen bovenlichaam en arm door. Zodra een auto onder je arm verdwijnt zit ie al naast je. In de rechterspiegel kun je zelfs de weg recht achter je zien. Ook dit zal wel persoonsgebonden zijn en alleen goed werken voor vrij lange, niet al te brede berijders. Waarschijnlijk zijn lange mensen dan ook net degenen die niets zien in bar end spiegels onder het stuur.
Bijkomend voordeel van montage boven het stuur is dat ze niet op een kwetsbare plaats zitten.
waar heb jij de jouwe vandaan Roger ? lijken me best wel handig...Bijgaand nog even de fototjes van mijn Duke met de stuurspiegels waar ik het gisteren over had.
Bekijk bijlage 1484757Bekijk bijlage 1484758
ik ben al effe aant twijfelen over deze pinkers lijken me wel een leuk effect te geven... zal wel niet straat legaal zijn denk ikBen pinker kwijtgespeeld van mijn duke. Iemand suggesties welke pinkers ik kan plaatsen? Mag van alle afkomsten zijn(ali, dealer,...) Eventueel LED pinkers of moet ik hiervoor op iets letten dat het zeker werkt?
Ok ik ga eens kijken ik heb namelijk bar ends van KTM in het mooi oranje, maar die kan ik niet meer plaatsen omdat ik die bar end spiegels heb héééIk weet wel waar ik ze vandaan heb, maar daar heb je niets aan.
Ze komen van een man die ze van zijn Triumph cafe-racer had afgehaald en ze samen met een setje led-knippers via MP had aangeboden voor een tientje, maar ze komen niet van Triumph.
Ik denk dat ze gewoon van de welbekende imitatie-onderdelenleverancier uit Azië komen
Hier een setje dat zo te zien op de zelfde manier is te monteren als ik met mijn setje heb gedaan.waar heb jij de jouwe vandaan Roger ? lijken me best wel handig...
bedankt voor de tipDe Duke is even onder handen genomen bij de motorzaak en klaar voor het nieuwe seizoen:
Nieuwe banden voelden gelijk heel erg goed tijdens de rit naar huis, maar vooral de remblokken zijn voor mij een enorme verbetering t.o.v. de standaard gemonteerde remblokken. Het gevoel in druk aan de remhendel komt voor mij meer overeen met de vertraging die de rem oplevert... wat mij betreft een absolute aanrader!
- Nieuwe banden voor en achter, Michelin Road 5 (achter was sowieso aan vervanging toe)
- Nieuwe accu
- Brembo SA remblokken aan de voorkant