Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, waarschijnlijk speling t.o.v. Het stuur. heb ik bij de 390 ook last van. Zelfs met de kleinste tanktas beperk je de stuuruitslag.
Ik heb destijds een givi quicklock tanktasje erop gehadBen van plan een tanktas te kopen. Kan op internet niets vinden over een passende ring (waar de tas op vast geklikt wordt) op de tank voor een Duke 690?
Iemand ervaring hier mee?
Ik heb destijds een givi quicklock tanktasje erop gehad
de voorloper van deze: SOFT BAGS EA123 TANKLOCK
Dit is het nieuwe model maar lijkt qua formaat hetzelfde. Je moet de ring onderop de tas maximaal naar voren verplaatsen om het te laten passen op de duke 690, maar het past dan wel prima. het is geen grote tas maar goed genoeg voor wat kleine spullen en het quicklock systeem is ideaal.
Ikzelf heb het kleine powerparts windschermpje. Dit werkt al redelijk goed tot snelheden van 120. Met hogere windschermen heb ik geen ervaring.Iemand hier toevallig ervaring met een windscherm op de duke? Twijfel om er een (puig) aan te schaffen voor de wat langere tripjes, maar lees nogal wat verschillende reacties..
Tail tidy van Evotech is in mijn ogen de mooiste en best passende oplossingIkzelf heb het kleine powerparts windschermpje. Dit werkt al redelijk goed tot snelheden van 120. Met hogere windschermen heb ik geen ervaring.
Zijn hier trouwens aanbevelingen voor tail tidy's? Welke zijn aan te raden en is de montage goed te doen met wat basisgereedschap?
Ik heb deze. Degelijk ding en helemaal van staal. Ook goed te monteren met basis gereedschap overigens. Je hebt wel ff een grote torx nodig om de handvaten los te maken.
690 Duke/R Bj.12- U Kennzeichenhalter RoMatech: Amazon.de: Auto
Kaufen Sie 690 Duke/R Bj.12- U Kennzeichenhalter RoMatech im Auto & Motorrad-Shop auf Amazon.de. Große Auswahl und Gratis Lieferung durch Amazon ab 29€.www.amazon.de
Windschermpje ben ik ook wel benieuwd naar, naar het Sauerland of de Eiffel rijden zonder scherm is echt slopend.
Beide tail tidy's zijn prima. Wel gaat de voorkeur uit voor de tail tidy van Evotech, die vind ik net effe wat lekkerder ogen.Tail tidy van Evotech is in mijn ogen de mooiste en best passende oplossing
Kwa spiegels vind ik die Barracuda of Rizoma spiegels wel netjes kwa looks. Wat is er mis met de originele hevels? Die van mij kun je perfect instellen vind ik?De komende winter wil ik m'n Duke een beetje op gaan knappen qua uiterlijk. Ik heb hem inmiddels als 4 jaar en het wordt tijd voor wat optisch onderhoud.
- Nu wil het dat het pad naar m'n achtertuin erg smal is (op het smalste punt amper 2cm over aan beide kanten) en ik de spiegels hierdoor beschadigd heb op de hoekjes. Er moeten dus nieuwe spiegels op, maar dan geen bar-end spiegels want daar houd ik niet van. Welke hebben jullie, en hebben jullie hier foto's van?
- Verder zit ik te kijken naar een ander koppeling en remhendel. Er zijn er een hoop verkrijgbaar van 3 tientjes, maar wat voor kwaliteit krijg je daarvoor? Zijn die dingen überhaupt veilig?
- Heeft er iemand ervaring met het DNA Stage 2 filter? Doet het iets qua performance, of is het puur voor de looks?
- Van m'n tankdop laat de coating los en hier wil ik dus een nieuwe op hebben. Weet iemand waar je die kunt krijgen, behalve bij de dealer?
Dit had ik na de 20k beurt ook. Ik kwam er achter toen ik vlak er na een weekend weg was in het Sauerland, zo opeens begon de koppeling te slippen. Daarvoor echt nooit wat aan gemerkt en gek genoeg is het tijdens het weekend over gegaan. Daarna ook geen last meer van gehad.Dag Dukers, de koppeling van mijn duke r uit 2017 met 17xxx op de teller begon na een grote beurt bij de dealer ineens te slippen. Heb dit hiervoor nog nooit gehad. Na de motor terug te hebben gebracht naar de dealer is gebleken dat de koppelingsplaten versleten zijn, het zou vooral om de tussenplaten gaan. 17.000 km lijkt mij aan de korte kant voor het verslijten van de koppeling, wat is jullie ervaring op het gebied van levensduur van koppelingsplaten bij de duke 690? Ik heb nooit wheelies etc. op de koppeling gedaan, enkel af en toe op het gas.
Zal is vragen of ze daar ook naar hebben gekeken!Zit het probleem toch niet in de aansturing van de koppeling ?
ik had bij de mijne bij 3000 kilometer al een lekkende werk cilinder
en als je hem verkeerd afstelt bijvoorbeeld de handel ,komt hij niet compleet vrij.
Mmh bij mij hebben ze aangegeven dat de frictieplaten te heet zijn geworden en daarom vervangen moeten worden.. Vrees dat de kans bij mij klein is dat 't overgaat als die niet vervangen worden dan..Dit had ik na de 20k beurt ook. Ik kwam er achter toen ik vlak er na een weekend weg was in het Sauerland, zo opeens begon de koppeling te slippen. Daarvoor echt nooit wat aan gemerkt en gek genoeg is het tijdens het weekend over gegaan. Daarna ook geen last meer van gehad.
Ik vermoed dat het door teveel olie in het blok kwam. Het oliepeil was vrij hoog viel me op.
Plus bonusfoto van afgelopen zaterdag, laatste ritje voorlopig. Er werd hier de afgelopen dagen / vanavond echt lomp veel gestrooid.Bekijk bijlage 1572446
Ik vind het raar. Voor een beurt heb je nergens last van en daarna zijn opeens de koppelingsplaten op. Dan had je vooraf ook al iets moeten merken.Zal is vragen of ze daar ook naar hebben gekeken!
Mmh bij mij hebben ze aangegeven dat de frictieplaten te heet zijn geworden en daarom vervangen moeten worden.. Vrees dat de kans bij mij klein is dat 't overgaat als die niet vervangen worden dan..
Vond het ook allemaal vreemd overkomen. Grote beurt was 650 euro en die nieuwe platen laten monteren (met al het materiaal en olie enz) was nog eens 350 euro. Heb wel de oude platen mee, dus ga daar nog wel even naar laten kijken door een specialist of iets..Ik vind het raar. Voor een beurt heb je nergens last van en daarna zijn opeens de koppelingsplaten op. Dan had je vooraf ook al iets moeten merken.
lol in principe rijd ik het hele jaar door hoor tenzij het glad is door sneeuw/ijs ;-)Mij nog te koud om te
Welkom hier!