KTM Duke 690 IV topic drei

Heb ik dat, nadat ik mijn slot onder de seatcover heb gestopt heb ik hem blijkbaar niet goed vastgeklikt... eenmaal thuis, ik stap af... seatcover weg. ;(
Route terug gereden maar uiteraard nergens te vinden.

Dingetje kost slechts€ 155,- dus ik ben op zoek naar een 2e hands exemplaar.
Heeft iemand toevallig nog zo'n ding liggen?
 

Bijlagen

  • s-l225.jpg
    s-l225.jpg
    13,8 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Weet niet of je een lange rit had maar je zou bij het gemeentehuis bij gevonden voorwerpen kunnen informeren.
 
Flarrestein, een seatcover heb ik helaas niet voor je, maar ik heb nog wel een duozadel liggen. Voor weinig.
 
Na 2 jaar met de duke 390 te hebben gereden en dan een paar maandjes met een bmw1200gs die ik toch wel veel te zwaar en te lomp vond
Ben ik nu trotse eigenaar van deze 690 r van 2013 heb er nog maar 300 km mee gerede maar man wat een speelgoed is het toch 😄
 

Bijlagen

  • received_2075221935973199.jpeg
    received_2075221935973199.jpeg
    152,8 KB · Weergaven: 38
Mooie fiets veel plezier ermee.
De akra sticker mist op de uitlaat of is dit een ander merk?
 
Soms zit het mee, soms zit het tegen. Vandaag nieuwe winterband op wiel van mijn wintermotor gezet. 65 gram lood plakken. En dat terwijl de lichtste plek van de band naar de zwaarste plek in het wiel zat gedraaid. Geen beste.
 
Laatst bewerkt:
Iemand interesse in een k&n luchtfilter als nieuw nog geen 1000 kilometers gedaan in originele doos
wat een gek er voor geeft 😉 Pb maar
 
Soms zit het mee, soms zit het tegen. Vandaag nieuwe winterband op wiel van mijn wintermotor gezet. 65 gram lood plakken. En dat terwijl de lichtste plek van de band naar de zwaarste plek in het wiel zat gedraaid. Geen beste.
dit heb ik in het compleet verkeerde topic gezet... sorry ;)
 
Dit weekend heb ik mijn Duke R ingeruild voor een 890 Adventure. Aangezien ik steeds vaker wat langere afstanden maak tegenwoordig is de betere zithouding en de kofferset toch wel een fijne verbetering.
 
Vanochtend mijn nieuwe accu erin gezet omdat de oude slecht is, wil ik de motor starten start die niet, voor de rest doet alles het behalve de knipperlichten en het starten dus. Oude accu even aan de lader gegooit en er weer terug ingedaan en alles deed het weer.

Ktm dealer opgebeld met de vraag of zo'n accu ook ingeleverd moet worden en het probleem uitgelegd en hun hadden dit ook nog nooit meegemaakt.

Iemand die iets ziet wat ik over het hoofd heb gezien? Anders stuur ik hem mooi terug.
 
Beste mensen. Wie heeft hier ervaring met zadeltassen? Ik kan de originele powerparts tassen nergen vinden... Dus ben nu aan het kijken naar niet originele. Sw motech maakt mooie tassen met afstandhouders maar vind ze ook wel prijzig. Deze versie : Zadeltassen RF1 voor KTM 690 Duke / R leek mij ook wel handig maar ik zie hier geen afstandhouders bij. Kortom wie heeft hier misschien ervaring mee??
 
Universeelnkrsuser kofferrek en universele zadelvasten werken prima op de 390, dus zal ook op een 690 te fröbelen zijn. Niet modelspecifiek, maar het kost geen drol en werkt hetzelfde. Marktplaats staat ermee vol en het kan ook zo op een andere motor.
 
Ja dat had ik al gezien maar ik wil niet dat het gaat zwabberen of net aan goed zit . ik heb het idee als er montage middelen bij zit speciaal voor de 690 dat het goed zit en nergens tegenaan loopt . Ik wil niet elke keer achter mij kijken of het goed zit.
 
Krauser is Duits. Hofleverancier voor BMW. In elk geval in vorig millennium. Er zal miljoenen kilometers mee gereden zijn. No need to say more. Ik heb er op vol bepakte SV650 gewoon 160 mee gereden naar en van Oostenrijk. Is echt stabiel.
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen. Wie heeft hier ervaring met zadeltassen? Ik kan de originele powerparts tassen nergen vinden... Dus ben nu aan het kijken naar niet originele. Sw motech maakt mooie tassen met afstandhouders maar vind ze ook wel prijzig. Deze versie : Zadeltassen RF1 voor KTM 690 Duke / R leek mij ook wel handig maar ik zie hier geen afstandhouders bij. Kortom wie heeft hier misschien ervaring mee??
Nu kan ik hier niet direct afleiden wat en hoeveel je zou willen meenemen op de motor, maar in de tijd dat ik nog op de 690 Duke reed heb ik een Kriega US30 DryPack gekocht. Vanwege de losse achterste buddyseat, was dit zeer gemakkelijk te (de-)monteren. Tas heeft tijdens het rijden nooit een krimp gegeven en is altijd goed blijven vastzitten. Het enige nadeeltje is dat opstappen en afstappen niet meer gaat door je been over de achterkant te zwaaien...
 
Nu kan ik hier niet direct afleiden wat en hoeveel je zou willen meenemen op de motor, maar in de tijd dat ik nog op de 690 Duke reed heb ik een Kriega US30 DryPack gekocht. Vanwege de losse achterste buddyseat, was dit zeer gemakkelijk te (de-)monteren. Tas heeft tijdens het rijden nooit een krimp gegeven en is altijd goed blijven vastzitten. Het enige nadeeltje is dat opstappen en afstappen niet meer gaat door je been over de achterkant te zwaaien...
Dat lukt met iets achterop toch niet. Dan moet je echt alleen zijtassen of koffers nemen. Als er veel mee moet is de capaciteit daarvan niet toereikend en is dat geen keuze meer. Zie foto. Het gaat zelfs op een brommer mee naar Denemarken 😎
Maar goed. Zoveel mensen zoveel wensen en voor iedereen zijn andere criteria doorslaggevend. Ik heb het het liefst universeel. In de eerste plaats goedkoop in aanschaf en ik hoef niet telkens iets nieuws te kopen voor gebruik op een andere motor/brommer en het modelspecifieke ding (meestal met redelijk verlies) weer zien te verkopen als ik het model waarvoor het is niet meer heb. En gammel is het echt niet als je het goed bevestigt.
Succes met het maken van een keuze 👍🏻
6F71DE83-4687-4D62-9982-3110D7C7DD01.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik voor de zijtassen ga. Handige vind ik dat het makkelijk de en monteren is. ik neem maar voor een paar dagen mee. 1 tas achterop heb ik gebruikt maar zat tegen mijn rug wat ik persoonlijk niet lekker vond. mooiste optie zou de originele powerparts zijn maar die zijn lastig te vinden en erg duur. Krauser ga ik eens naar kijken!
 
Hepco en Becker heeft waarschijnlijk ook wel wat moois. Maar ook niet goedkoop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan