KTM Duke 990

Status
Niet open voor verdere reacties.
PS: bij de dealer hebben ze de motor plat gelegd tot het stuur bijna tegen de grond kwam en gezegd zo plat rij jij toch niet?en hij komt er niet tegen. B|
reactie van eigenaar :tuurlijk niet, als je erop zit en rijdt gaat je vering in |
slimme dealer....

een KTM met grondspeling-problemen.... weer wat nieuws... :+
 
ik neem aan dat ie problemen heeft in de rechterbochten?
links heb je eerder problemen met de zijstandaard.
full
 
Tsja, performance van een motor heb ik ook wel eens gedefinieerd zien staan als hoeveel/hoe snel een blok benzine erdoorheen kan jagen. Da's even afgezien van rendementskwesties.
 
Vandaag ff zoeken,maar geen lek kunnen vinden. Dus maar ff langs de dealer geweest. Blijkt een combinatie van warm weer en warm blok geweest te zijn. Er zat waarschijnlijk iets te veel koelvloeistof in. Vandaag tijdens het rijden zag ik ook al geen lekkage meer .Duke 990 is weer *O* . Dit weekend ff de laatste 250 km :] , volgende week 1000 beurt,en dan echt gas erop.
 
Ik moet ook eens dringend terug binnen met de mijne. Mijn dealer was op verlof toen ik naar ierland vertrok, zit er maw een beetje over , over de 7500 })
9000km op 3 maanden, dat ding is een verslaving :Y
 
Heeft iemand al eens een andere koplamp-unit gezien op een SuperDuke? Daar knapte ik een beetje op af namelijk :r De koplamp-unit van de Supermoto vind ik een stuk mooier, dus die zou niet misstaan volgens mij :P

950-front.jpg
 
Mailtje gehad van Kellermann(van de knipperlichten).Speciaal voor de Duke.
Nieuwe kentekenhouder + knipperlichten.Binnenkort leverbaar *O*
Ziet er toch een stuk beter uit als het orgineel :Y

full
 
Dat ziet er goed uit!! ik heb 2 weken geleden proef gereden op de Superduke, dat rijd wel super zeg :] Nu rij ik nog een SP-2 maar ik denk dat die Superduke er wel komt.

Wat kost dat nu die knipperlichten? en past dit ook nog met die Akrapovic's Die carbon tank kost iets van €1500.

Dit is de Superduke met div carbon
duke-990-carbon.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vorige week na een rotklap afscheid moeten nemen van mijn RSV mille.....plat totall loss '(
Denk ik nu aan aan een 2006 super duke of een 2006 tuono...
Is er al wat bekend over het 2006 model?
 
Ja, van de Tuono wel! Al wordt tie niet zo leuk als de Duke, maar ja, waarschijnlijk is de Tuono weer wat meer circuit gericht..
Tis maar wat je leuk vindt, of mooi.
 
Vorige week na een rotklap afscheid moeten nemen van mijn RSV mille.....plat totall loss '(
Denk ik nu aan aan een 2006 super duke of een 2006 tuono...
Is er al wat bekend over het 2006 model?

Of een makkelijk wheeliende Triple, Jasper.............oeps, verkeerde topic :o :+
 
Of een makkelijk wheeliende Triple, Jasper.............oeps, verkeerde topic :o :+

he he kan er maar 1 zijn die op beide fora aanwezig is... })


Ja ik kan idd niet zonder een gruwelijke wheelie op zijn tijd..
Dan maar wat langzamer door de bocht maar omhoog zal hij..
8-)
 
Laatst bewerkt:
Net maar ff een paar nieuwe uitlaten besteld.Geen acra's maar Leovince in carbon uitvoering.Deze zijn net ff wat korter als de acra's en dat ziet er mooier uit(vind ik).Kost weer een paar centen (775euro),maar dan heb je ook wat (acra's kosten zelfs 995euro).Post wel een piccie als ze eronder zitten.
 
Vorige week een testrit gemaakt op de SD. Wat een 100% fun bike is dit!!! De motor is mooi afgewerkt en beschikt over top materiaal. Enige minpuntje vind ik het cockpitje. Dat het oranje is valt nog wel mee, alleen jammer dat ze het gewoon met schroeven hebben bevestigd :? met name die 2 zwarte kruiskop schroeven aan de bovenkant, ziet er niet uit. Hier hadden ze toch wel wat meer aandacht aan mogen besteden. Hopelijk komt er op de aftermarket een frontje die de zaak netjes afdekt?
Voor 2006 komt er een bronzen kleur bij en zal de mapping herzien zijn (voor wellicht een minder benzine verbruik). Voor de rest zullen er geen wijzigen zijn. De mapping is overigens gewoon in te lezen op de 2005 modellen (stukje software) dat bij een servicebeurt vervangen wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan