KTM Duke 990

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


full


full
 
Het resultaat

full


is toch wel :9~
Uitlaten zijn binnen *O*
FF afspraak maken om ze eronder te laten zetten.
 
Laatst bewerkt:
Is ZO'N ktm nog wel een beetje betrouwbaarder als zijn sm-vriendjes?
Heb al liggen twijfelen met de dakar-950... en deze ziet er ook al leuk uit maar ik krijg er zo'n alfa-romeo gevoel bij...
"Ziet er leuk uit, rijd net zo goed als het eruit ziet ... maar als er problemen komen......."
 
Is ZO'N ktm nog wel een beetje betrouwbaarder als zijn sm-vriendjes?
Heb al liggen twijfelen met de dakar-950... en deze ziet er ook al leuk uit maar ik krijg er zo'n alfa-romeo gevoel bij...
"Ziet er leuk uit, rijd net zo goed als het eruit ziet ... maar als er problemen komen......."
ik denk dat de oostenrijkse 2-cilinders betrouwbaarder zijn dan de italianen maar weer minder betrouwbaar dan de japanse concurrenten.
zaak is dat je een goeie dealer hebt. meeste kinderziektes zijn er wel uit.
 
ik denk dat de oostenrijkse 2-cilinders betrouwbaarder zijn dan de italianen
Zonder het nu direct in twijfel te trekken, maar waar baseer je dat op?

(Bij mijn dealer heb ik een monteur wel eens horen zeggen, en ik kwoot 'Als het degodver nou ook eens gewoon heel bleef...'. En hij had het over KTM – over Ducati had ie overigens ook genoeg te klagen hoor, daar niet van)
 
Zonder het nu direct in twijfel te trekken, maar waar baseer je dat op?

(Bij mijn dealer heb ik een monteur wel eens horen zeggen, en ik kwoot 'Als het degodver nou ook eens gewoon heel bleef...'. En hij had het over KTM – over Ducati had ie overigens ook genoeg te klagen hoor, daar niet van)
had die monteur het over de 1 cilinders of de 2 cilinders?

net als de italiaanse broeders zijn het raspaardjes die een specifieke aandacht nodigt heeft, heb je die kennis niet dan gaan ze naar de klote.

maarre... heb jij wel es een ducati de Parijs-dakar zien rijden? en won ie?
 
had die monteur het over de 1 cilinders of de 2 cilinders?
net als de italiaanse broeders zijn het raspaardjes die een specifieke aandacht nodigt heeft, heb je die kennis niet dan gaan ze naar de klote.

maarre... heb jij wel es een ducati de Parijs-dakar zien rijden? en won ie?
Geen idee of ie het over een 1- of 2-cilinder had – wél heb ik het idee dat ie z'n stiel kent.
En dat een motor – coureur? – Parijs-dakar weet te winnen, vind ik knap. Maar over de betrouwbaarheid vd motor in kwestie zegt het me niet zo veel; goed, het zijn intensieve km's, maar hoeveel nou uiteindelijk helemaal. Om over het sleutelinterval niet te spreken.
M.a.w. wint KTM omdat het gewoon prachtig lopende machines zijn, gemaakt voor het terrein, of omdat ze zo enorm betrouwbaar zijn? Ik denk eerder het eerste.
En Ducati? In het offroad circuit? Ach, ik ben niet zo merkdevoot; maar volgens mij hebben ze daar nooit veel te zoeken gehad.
 
die witte Kellermann knipperlichten zien er top uit :Y
mag ik vragen waar je ze gekocht hebt (en de prijs). Heb je ze ook achter vervangen?
(evt op een andere kentekenplaat?)
gr.
 
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat ze in die promo erg kneuzig rijden. Gaat allemaal een beetje bokkig. Zie je een paar keer dat ze de achterrem te hard intrappen :? Voor een promo'tje doe je dat toch op het gas?? Die bijna berm wheelies geven ook niet veel vertrouwen :X

maarja, dat Duitse commentaar maakt een hoop goed, wel jammer dat KTM ook al van zijn geloof afvalt met die V-twins, ik hoop maar dat het suzuki blokken zijn, blijven die tenminste heel.
Uiterlijk zuigt trouwens ook grote tijd, of je moet van een monster met wat meer plastic, die een beetje hoog op zijn poten staat houden.

nee, voor die 15mille is er mooiers te koop.

ja, ik zou hem houden als ik hem krijg, dat dan weer wel.
 
maarre... heb jij wel es een ducati de Parijs-dakar zien rijden? en won ie?

_O-

dit is heel sneu, bijna net zo sneu als die blinde BMW aanhang

Je kan je beter vragen waarmee jij de woestijn in zou gaan. Nou ik op een Honda of Yamaha. Die excotische troep die KTM monteert, zoals voorvorkies en remmenwerk etc etc, dat blijft wel heel, maar als 9 van de 10 KTM'ers tijdens PD op de snelweg al stilstaan met accu problemen etc zou ik maar eens goed nadenken.

tenzij er een legertje KTM ondersteunings trucks mee rijdt natuurlijk.
 
Ik heb wel eens een Belgische kabouter tijdens Dakar gezien, weet niet waar die op reed, iets met Marborro erop. Ik bedoel, als zelfs kabouters P-D kunnen winnen, waar heb je het dan over.
 
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat ze in die promo erg kneuzig rijden. Gaat allemaal een beetje bokkig. Zie je een paar keer dat ze de achterrem te hard intrappen :? Voor een promo'tje doe je dat toch op het gas?? Die bijna berm wheelies geven ook niet veel vertrouwen :X
tja, ze hebben daar nogal wat bochten tussen de rechte stukjes zitten...
ik vind het er wel leuk zien, maar als jij het beter kan zie ik dat graag.
 
Geen idee of ie het over een 1- of 2-cilinder had – wél heb ik het idee dat ie z'n stiel kent.
je hebt het idee.... dat geeft de burger moed.
En dat een motor – coureur? – Parijs-dakar weet te winnen, vind ik knap. Maar over de betrouwbaarheid vd motor in kwestie zegt het me niet zo veel; goed, het zijn intensieve km's, maar hoeveel nou uiteindelijk helemaal. Om over het sleutelinterval niet te spreken.
dat zegt niks over de motor?
niks zo moordend voor je blok als door zand rijden.

er zijn ook genoeg langeduur testen te lezen van deze motor, als het je werkelijk interesseert moest je maar es zoeken.
M.a.w. wint KTM omdat het gewoon prachtig lopende machines zijn, gemaakt voor het terrein, of omdat ze zo enorm betrouwbaar zijn? Ik denk eerder het eerste.
tuurlijk, in het terrein en in competitieverband heb je immers niks aan betrouwbaarheid... :X
 
je hebt het idee.... dat geeft de burger moed.
Oh armoe, terugvallen op cynisme. Je zou beter moeten kunnen. Jouw merkdevotie wint het weer eens van de ratio.
er zijn ook genoeg langeduur testen te lezen van deze motor, als het je werkelijk interesseert moest je maar es zoeken.
Vast. Jij begon ten slotte over Parijs-Dakar. |(
Tja, als we toch selectief gaan kooten... _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan