en nog een...
zo te zien dus niets gewijzigd (op de nieuwe kleur na)
zo te zien dus niets gewijzigd (op de nieuwe kleur na)
Bijlage: PhotoMondial2005Alias1%20064.jpg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
en nog een...
zo te zien dus niets gewijzigd (op de nieuwe kleur na)
ik denk dat de oostenrijkse 2-cilinders betrouwbaarder zijn dan de italianen maar weer minder betrouwbaar dan de japanse concurrenten.Is ZO'N ktm nog wel een beetje betrouwbaarder als zijn sm-vriendjes?
Heb al liggen twijfelen met de dakar-950... en deze ziet er ook al leuk uit maar ik krijg er zo'n alfa-romeo gevoel bij...
"Ziet er leuk uit, rijd net zo goed als het eruit ziet ... maar als er problemen komen......."
Zonder het nu direct in twijfel te trekken, maar waar baseer je dat op?ik denk dat de oostenrijkse 2-cilinders betrouwbaarder zijn dan de italianen
had die monteur het over de 1 cilinders of de 2 cilinders?Zonder het nu direct in twijfel te trekken, maar waar baseer je dat op?
(Bij mijn dealer heb ik een monteur wel eens horen zeggen, en ik kwoot 'Als het degodver nou ook eens gewoon heel bleef...'. En hij had het over KTM – over Ducati had ie overigens ook genoeg te klagen hoor, daar niet van)
Geen idee of ie het over een 1- of 2-cilinder had – wél heb ik het idee dat ie z'n stiel kent.had die monteur het over de 1 cilinders of de 2 cilinders?
net als de italiaanse broeders zijn het raspaardjes die een specifieke aandacht nodigt heeft, heb je die kennis niet dan gaan ze naar de klote.
maarre... heb jij wel es een ducati de Parijs-dakar zien rijden? en won ie?
Goeie promo – vooral dat soort sliding stoppie halverwege
maarre... heb jij wel es een ducati de Parijs-dakar zien rijden? en won ie?
tja, ze hebben daar nogal wat bochten tussen de rechte stukjes zitten...Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat ze in die promo erg kneuzig rijden. Gaat allemaal een beetje bokkig. Zie je een paar keer dat ze de achterrem te hard intrappen Voor een promo'tje doe je dat toch op het gas?? Die bijna berm wheelies geven ook niet veel vertrouwen
je hebt het idee.... dat geeft de burger moed.Geen idee of ie het over een 1- of 2-cilinder had – wél heb ik het idee dat ie z'n stiel kent.
dat zegt niks over de motor?En dat een motor – coureur? – Parijs-dakar weet te winnen, vind ik knap. Maar over de betrouwbaarheid vd motor in kwestie zegt het me niet zo veel; goed, het zijn intensieve km's, maar hoeveel nou uiteindelijk helemaal. Om over het sleutelinterval niet te spreken.
tuurlijk, in het terrein en in competitieverband heb je immers niks aan betrouwbaarheid...M.a.w. wint KTM omdat het gewoon prachtig lopende machines zijn, gemaakt voor het terrein, of omdat ze zo enorm betrouwbaar zijn? Ik denk eerder het eerste.
off-topic is best oké.
mijn Benz ploegt al 6000 uur door het zand.
Oh armoe, terugvallen op cynisme. Je zou beter moeten kunnen. Jouw merkdevotie wint het weer eens van de ratio.je hebt het idee.... dat geeft de burger moed.
Vast. Jij begon ten slotte over Parijs-Dakar.er zijn ook genoeg langeduur testen te lezen van deze motor, als het je werkelijk interesseert moest je maar es zoeken.