KTM Duke

ArvidWillem

MF veteraan
24 aug 2005
2.020
0
Amsterdam
Hey mensen!

Ik ben hier nieuw dus hoi.

Ik hàd een KTM Duke II (lime) en deze was op de kenteken papieren 25kW.
Het blok was 40,1kW maar doordat het op papier 25kw was is het volgens de wet gewoon in orde.

Nu is hij dus gejat
(al een maand ofzo, ik woon in amsterdam mocht iemand er eentje zien..
- MD-BB-48
- WP stickers op de voorvorken
- rode REMUS sticker boven het achterlicht
- zo'n 20.000km..
lemme know!!!
arvidwillem@hotmail.com)

anyway, had alleen WA verzekering en ben dus hard aant sparen voor een nieuwe!
een zwarte deze keer denk ik.

maargoed, een beetje de intentie van deze post is..
wie heeft er nog meer een ktm duke die int echt niet 25kW is maar het wel op papier heeft?
2 vrienden van mij met een Duke 1 (620 cc) hebben namelijk ook 25kw op hun papieren staan.

ohja, tips voor mooie koopjes (ik ga voor de 5500 a 6000 euro) zijn ook welkom.
 
staan heel veel dukes op <25kw, zou best kunnen dat dat bij het gros van de dukes is.

wel zwaar bagger dat ie gejat is :(
 
Zo'n Duke lijkt me dus ook porno :9~ maar ik vraag me altijd af hoe dat zit met die papieren want ze staan op de officiele papieren 25kw maar wat als een agent je aanhoud en ze het op een bank gaan meten of erger, wat als je bij een ongeval betrokken raakt. Sm's vind ik namelijk echt vet (en Stefan proof :X ).

Nog een vraagje: Eigenlijk zoek ik dan dus een 25kw SM die ook onderhoudsvrij is. Kijk olie verversen e.d. wil ik best doen maar niet op de hoek van iedere straat en ik wil verder ook niet veel onderhoud hebben. Bedoeiling was om het beestje als primair vervoermiddel te gebruiken en daar zullen ook snelweg km's tussen zitten. Wat kun(nen) jij/jullie mij hierover allemaal vertellen :?
 
Zo'n Duke lijkt me dus ook porno :9~ maar ik vraag me altijd af hoe dat zit met die papieren want ze staan op de officiele papieren 25kw maar wat als een agent je aanhoud en ze het op een bank gaan meten of erger, wat als je bij een ongeval betrokken raakt. Sm's vind ik namelijk echt vet (en Stefan proof :X ).

Nog een vraagje: Eigenlijk zoek ik dan dus een 25kw SM die ook onderhoudsvrij is. Kijk olie verversen e.d. wil ik best doen maar niet op de hoek van iedere straat en ik wil verder ook niet veel onderhoud hebben. Bedoeiling was om het beestje als primair vervoermiddel te gebruiken en daar zullen ook snelweg km's tussen zitten. Wat kun(nen) jij/jullie mij hierover allemaal vertellen :?


jij wilt een ''echte'' SM onder de 25 kw (en denk ook aan 0.16kw/kg) zonder veel onderhoud _O- :W veel zoeksucces
 
Ja als dat 25kw op de orginele papieren genoeg is vind ik het niet erg om per ongeluk 40kw te hebben O-) .
Wat ik heb gehoord van de TS op msn valt dat onderhoud hardstikke mee met zo'n duke.
 
Terug
Bovenaan Onderaan