Klaas-Marten
MF'er
- 20 nov 2012
- 239
- 35
Ik zie dat ik een typfout heb gemaakt, de vraagprijs is 4250,- ipv 5250,-... Zou dat nog een verschil maken? Zelf neig ik ook naar ''ff doorsparen'' maar aan de andere kant had ik ook zoiets van; voor 4000,- euro wil ik wellicht wel een gokje wagen..
Daarnaast ben ik wel bang indd dat ik hem zelf vervolgens nog maar moeilijk verkocht krijg..
8500? Ik zou het knap vinden. laat je weten voor welk bedrag het dadelijk is gelukt? Interessant voor lc8 eigenarenIk ga morgen mijn 990 smr uit 2009 met 25k km tekoop aanbieden, bij 24k heb ik een beurt gegeven met olie, filters, kleppenstellen, kvs en benzinefilterkit. Hij heeft akra uitlaten en heb er zelf een itg filter op gezet. Ik wil er 8500 voor. Wel wat duurder dus. Mocht iemand interesse hebben, morgen kan je fotos krijgen.
Reden verkoop is dat ik een appartementje wil gaan kopen en later weer een lichtere motor neem. Ik denk weer een smcr dat vond ik toch wat leuker.
Idd als ie dat ervoor krijgt gooi ik mijn 2013 smt meteen voor 10 mille in de verkoop.8500? Ik zou het knap vinden. laat je weten voor welk bedrag het dadelijk is gelukt? Interessant voor lc8 eigenaren
Idd als ie dat ervoor krijgt gooi ik mijn 2013 smt meteen voor 10 mille in de verkoop.
Maar succes iig
Iemand die hier een draadboomschema van een 990 Adventure of vergelijkbaar wel scherp heeft?
Ik heb allerhande PDF/Prints, maar het is allemaal net niet leesbaar.
Wil het een en ander aangepast hebben, maar wil wel de goede keuze maken waar ik op in tak.
9 danEen SMR in deze uitvoering is wat anders dan een SMT.
Is dat nog het originele blok zonder revisie?
Ik zou doorsparen als ik jou was, kheb die van mij gekocht voor nog geen 5000,- met net 50.000km op de teller
Jazeker, zover ik weet is het blok nog nooit open geweest. Heb het er met nog een over gehad, zijn aanbod is nu 3900,- euro.. Ondanks het risico zit ik nog steeds te twijfelen
Met alleen schoonmaken ga je het niet oplossen, je moet de toplaag van de schijf doorbreken, daar zitten hardheid/frictie verschillen in.Schijven schoongemaakt met thinner en remmenreiniger. Nog steeds golvend effect.
Dus nu maar de remvloeistof vervangen, wat een verschil van kleur wat erin zat. Zo van buiten zie je het niet goed. Maar het was meer donkergeel dan helder. Nu alles vervangen.
En zometeen even eifel in.
Heb wel de laatste tijd moeite met starten. Denk dat de accu kapot is
Schoonmaken was op aanraden van tok tok.Met alleen schoonmaken ga je het niet oplossen, je moet de toplaag van de schijf doorbreken, daar zitten hardheid/frictie verschillen in.
Dus schuren, en het liefst ook in verschillende richtingen (niet alleen aan het wiel draaien en er tegenaan houden) Daarna moet je de boel weer in-remmen.
Vloeistof vervangen is altijd een goed idee na 2-3 jaarHave fun in de Eifel
Heb bij Gefr via advrider een brandstof filter kit besteld. Voor €27 kan ik die wel preventief vervangen.
Schoonmaken was op aanraden van tok tok.
Ben net terug en het golvend effect was er nog steeds.
Morgen maar eens met schuurpapier erover heen.
Ik hoor graag je argumenten?Niet doen!!! Als dan met staalwol...
Zojuist teug van Ruud Frederiks, de SMT 990 af laten stellen op de testbank.
Bij aankomst even overlegt wat de klachten en wat de wensen waren.
Mijn wens was een motor die vanaf een laag toerental zonder bokken lekker op zou pakken.
Na anderhalf uur op de testbank was het dan zover, de nieuwe mapping zat er in en was klaar voor gebruik.
De motor pakt nu lekker op, rotondes rijden gaat zoals het hoort, zonder bokken of de koppeling erbij.
Het koppel was 110.1 Nm bij 6927.5rpm en is nu 112.2 Nm bij 6958 rpm.
Vermogen was 123.9 pk en is nu 128 pk, dit alles bij originele uitlaten.
Vooral het moment waarop de koppelkromme begint kun je goed merken (gelukkig) bij 2000 rpm is er nu 73 Nm voorhanden.
Zal kijken of ik een uitdraai kan plaatsen.
Ik hoor graag je argumenten?
Ga je schik van krijgen, 128 pk met originele pijlen is indrukwekkend. Had 127,9 met Leo Vince pijpen bij Ruud.
Maakt ook niet uit, rijdt nu tenminste soepel.
Ga je schik van krijgen, 128 pk met originele pijlen is indrukwekkend. Had 127,9 met Leo Vince pijpen bij Ruud.
Maakt ook niet uit, rijdt nu tenminste soepel.
Hij zei ook schik en niet schrik
Ik schrik niet zo snel, heb ook een Yamaha R1 gehad.
Maar wat je zegt het rijdt nu heel soepel, het ging mij vooral om het vermogen onderin.
Volgens Ruud betrof het een gezond exemplaar
Ook moet ik nog bougies verwisselen, volgens Ruud slaat de voorste een enkele keer over, sporadisch maar toch.
Ik heb inmiddels de bougies binnen, nu eens kijken of dat een beetje te doen is zonder alles te moeten slopen.