BurgerKing
MF veteraan
- 20 okt 2002
- 9.784
- 5.267
Heeft er iemand ervaring met een setje Michelin Pilot Power 2ct’s onder een SMT?
In het verleden dikwijls gebruikt onder mijn supersport motoren en dat beviel goed.
Alhoewel je met een SMT leuk de bocht om kunt is het natuurlijk geen R1 of Duc 999.
Was vroeger wel een fan van die oude PP. Die 1 keer onder de SMT gehad maar was er niet kapot van. Met die AngelGT zelf zeer tevreden, ook nog een dagje PVI Lelystad mee gedaan, doet eigenlijk alles goed.
Geen stap verkeerdWas vroeger wel een fan van die oude PP. Die 1 keer onder de SMT gehad maar was er niet kapot van. Met die AngelGT zelf zeer tevreden, ook nog een dagje PVI Lelystad mee gedaan, doet eigenlijk alles goed.
Quick question:
Kun je de standaard dempers op een SMT (makkelijk) vervangen voor dempers die van een Super Duke komen?
Zou dan om Akra’tjes gaan.
Goedemorgen, misschien dat hier iemand weet welke kant ik moet zoeken? Mijn 950 sm lijkt soort in te houden bij een cruise snelheid van 120km/u, aangezien ik bijna nooit op de snelweg kom viel het mij gisteren op tijdens een stukje verplicht snelweg rijden. Hij valt terug naar 115 en dan gaat hij weer naar 120. Is dat afstelling, luchtfilter, carburateur oid? Iemand een idee? BVD!
Heeft er iemand ervaring met een setje Michelin Pilot Power 2ct’s onder een SMT?
In het verleden dikwijls gebruikt onder mijn supersport motoren en dat beviel goed.
Alhoewel je met een SMT leuk de bocht om kunt is het natuurlijk geen R1 of Duc 999.
Neeeeeeee volgens mij niet. Andere pasvormIemand toevallig?
Koop een of andere suffe jap.
Momenteel zitten er Dunlop Roadsmart III banden onder, kan mij niet bekoren.Heb ze altijd onder mijn 950 sm gehad. Zijn prima banden. Heb nu de Dunlop sportssmart 2 op mijn SMT. Die doen het helemaal super.
Bekijk bijlage 1388603
Zelfs offroad...
Wil je er ook mee off-road? Dan is een adventure een betere keus. Je hebt ook nog de SMT optie als compromis... De SM is de meeste speelse keus.Binnenkort heb ik een motor nodig voor woon-werk verkeer...twee maal daags zo’n 10 a 15 km snelweg en dan de binnenstad in.
Nu twijfel ik tussen een adventure of supermoto, en dan ook nog tussen de 950 en 990.
Nu snap ik dat de een zich iets meer leent voor stunten en de andere voor touren, maar toch hoor ik graag jullie ervaringen?
Ik ben overigens 1.96 lang, dus wellicht van belang om mee te nemen in de overwegingen?
ik heb deze er net op liggen bevallen mij primaMomenteel zitten er Dunlop Roadsmart III banden onder, kan mij niet bekoren.
Het is net of hij bij iedere bocht doorvalt naar binnen.
Ik zit ook tussen de 1:15-1:17 met de 950 smr(afgesteld op de bank met foam filter en akra's), veelal gecombineerd, maar zeker geen grandpa-style.
Ben wel benieuwd wat de 990's doen hier?
edit: En is dat dan met custom mapping of standaard?
Ik zit ook tussen de 1:15-1:17 met de 950 smr(afgesteld op de bank met foam filter en akra's), veelal gecombineerd, maar zeker geen grandpa-style.
Ben wel benieuwd wat de 990's doen hier?
edit: En is dat dan met custom mapping of standaard?
Afgelopen weekend een setje sportsmart 2 max besteld, heb nu de sportsmart 2 erop en dat stuurt prima dus hoop dat deze ook goed bevallen.Heb ze altijd onder mijn 950 sm gehad. Zijn prima banden. Heb nu de Dunlop sportssmart 2 op mijn SMT. Die doen het helemaal super.
Bekijk bijlage 1388603
Zelfs offroad...
En is bij mij na anderhalf jaar hartstikke stuk.Motobatt? Die bevalt mij iig wel goed en is niet te duur.
Ja heb ik een paar weken terug gedaan. Scheelt een stuk maar je moet wel verder doordraaien tot vol gas. Hij reageert dus minder vlot op het gas omdat je voor dezelfde gasklepopening verder moet draaien. Daardoor is ie dus wel een stuk makkelijker op lage snelheid te rijden. Als je je pols wat beweegt omdat je door een kuil rijdt, heb je dus niet gelijk een felle reactie van het blok. Ik ben er blij mee.Heeft hier iemand zijn gashendel van een SMT vervangen voor die van een RC8? Scheelt dit veel op lage snelheid?
Ja heb ik een paar weken terug gedaan. Scheelt een stuk maar je moet wel verder doordraaien tot vol gas. Hij reageert dus minder vlot op het gas omdat je voor dezelfde gasklepopening verder moet draaien. Daardoor is ie dus wel een stuk makkelijker op lage snelheid te rijden. Als je je pols wat beweegt omdat je door een kuil rijdt, heb je dus niet gelijk een felle reactie van het blok. Ik ben er blij mee.