Meneer René
MF veteraan
- 20 mrt 2020
- 5.953
- 3.370
En het gaat niet kapot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Da's balen...Nog iemand een goed adresje waar je Motobatt accu's kan kopen? Bestelde ze altijd bij Martijns Motorkleding in Rotterdam, maar die is gestopt.
LinkjeNog iemand een goed adresje waar je Motobatt accu's kan kopen? Bestelde ze altijd bij Martijns Motorkleding in Rotterdam, maar die is gestopt.
Ja vond het altijd wel handig zo'n winkeltje in de buurt, maar hij gaat nu enkel door als webshop begrijp ik, dus toch maar bij hem besteld, zaterdag zou de accu er moeten zijn.Da's balen...
Altijd jammer als een klein, locaal winkeltje verdwijnt.
Weet niet wat je onder een goed adresje verstaat.... Ik heb wel s wat bij mpartz besteld. Geen problemen. Die heeft ze ook.
Shit, ik wist niet eens dat ik allroad heb... Nu ben ik dus een oude man volgens het internetBeste allroad motorrijder, ook dit jaar hebben we voor de tweede keer een leuk evenement om gezellig met allemaal gelijksoortige motoren bij elkaar te komen, bij te praten en een leuke rit te rijden. Jullie zijn van harte welkom en via onderstaande onderwerp en uitnodiging kun je je aanmelden voor deze tweede editie. Tot dan?
Onderwerp 'Allroad Motor Meeting 2021 - Uitnodiging' Allroad Motor Meeting 2021 - Uitnodiging
Allemachtig, dat ze er nog allemaal opzitten verbaast mijVandaag in de categorie, "ik heb verdomme voor het hele tandwiel betaald, zal m gebruiken ook":
Bekijk bijlage 1653902
Dat klinkt als een jaloersmakende trip! Ondanks dat ik nog geen ervaring heb met onverhard en offroad, staat (een deel van) de TET al tijden op mijn bucketlijstje.Ach konden nog wel even door toch?
Preventief vervangen voor ons TET tripje naar Noorwegen/Zweden.
Misschien ook wel iets uitgesteld om met een verse set aan die trip te beginnen.
Ik had een 1190 en het ware echt goede lampen, 100/200 meter ver licht.Hier trouwens mensen die ervaring hebben met deze mod?
CYCLOPS H3 HIGH BEAM KTM 950 990 ADVENTURE
CYCLOPS H3 HIGH BEAM KTM 990 ADVENTUREwww.rally-motor.nl
Gaat me puur om grootlicht, dimlicht laat ik origineel.
Ik kan al het onderhoud zelf doen en bij een nieuwe motor doe ik toch altijd een 'reset beurt' zodat ik zelf weet wat er precies aan gedaan is. Hier in BE staan er trouwens niet zoveel (momenteel 4 stuks) en het zijn ook nog eens allemaal de niet-ABS modellen. En dat is nu net een optie die ik wel wil hebben, voor de 'daily driver' in mijn 'motorvloot'Als ik lees wat jij hier schrijft zou ik niet eens gaan kijken. Er zijn stapels SMT's, beter iets meer neerleggen voor een waarvan je weet hoe en wat dan iets op de gok kopen.
Wederom, hier in BE niet zomaar even geregeld. Kenteken blijft niet bij het voertuig, maar bij de eigenaar. Als je een nieuwe fiets koopt, dan zet je je kenteken over en blijft je vorige dus zonder kenteken over. Dan kan je nog wel verzekeren op chassisnummer, maar zonder kenteken sta je dan ook snel aan de kant. Motor staat in ieder geval niet in een afgelegen regio voor zo ver ik weet, dus zonder rondrijden is ook niet echt een optie.Laat m dat ding mooi maar even verzekeren voor de proefrit of als hij mooi afgelegen woont gewoon even een rondje doen.
ABS op iig de eerdere modellen is zo beroerd dat je m beter niet kunt hebben.
1 en ander afhankelijk van de goodwill van de eigenaar ook natuurlijk..Even je eigen kenteken overhangen?
Is allemaal natuurlijk hoogst illegaal, maar met de beste bedoelingen toch?
Des te meer reden om een slipper clutch te monteren, niet? Vreemd genoeg lees je in geen enkele review over de SMT iets van problemen met de ABS. In de meeste reviews staat zelfs dat het ABS 'opvallend afwezig' isOp volbloed straatbanden weet ik het niet, maar op mijn 990 met all-road banden deed het vorige zich nog wel eens voor (toen de ABS nog niet gesaboteerd was).
Als ik op aardig tempo er aan kwam en het gas dicht draaide + versnelling terug + de voorrem dan ''slipte'' het achterwiel iets door het terug schakelen waardoor de ABS aan de voorkant ook in greep. Op die manier ga je dus zonder echt te remmen recht af op waar je niet heen wilt.
Dus als je sportief aan het rijden bent en wat leuke bochten pakt komt dit zeker voor, ga je niet sportief rijden ben je met die BMW beter af
Rij ook al aantal jaren SMT en nog nooit iets gemerkt van ABS issues. Een 2012 overigens.1 en ander afhankelijk van de goodwill van de eigenaar ook natuurlijk..
Des te meer reden om een slipper clutch te monteren, niet? Vreemd genoeg lees je in geen enkele review over de SMT iets van problemen met de ABS. In de meeste reviews staat zelfs dat het ABS 'opvallend afwezig' is