KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Met 1 tandje kleiner wordt ie aardig feller.
Ze zijn ook in de ECU begrensd in de 1e en 2e versnelling. Dat kun je met Tune ECU uitzetten.

Het zijn sowieso niet echte wheelie machines vanwege hun lengte.
 
Never mind, heb het al gevonden. Kabel kopen, software doenloaden en gaan, right? Weet iemand toevallig ook de standaard overbrenging? Kan ik even vergelijken met wat er bij mij op zit...thanks!
 
Weet iemand of er onder het zadel een vrij aansluiting voor accesoires zit? Ik weet dat er 2 in de koplampunit zitten (1 geschakeld en 1 ongeschakeld). Zit er ook iets onder het zadel (als in een vrij stekkertje, niet gewoon direct op de accu ; )...?
 
Ik ben vast niet de eerste maar na grondig zoeken op het Internet ben ik er nog niet ... ik zoek een goede LED lamp voor het remlicht.
Dus een vervanging voor de PR21W gloeilamp met BAW15s voet.
NIET van Ali maar van een leverancier in de EU.
 
Ben benieuwd of ik deze TPS ook aan de praat krijg :) Levertijd van AliExpress viel me alles mee
 

Bijlagen

  • F14CFD7E-AB23-4FA3-AE94-072C1B9E9519.png
    F14CFD7E-AB23-4FA3-AE94-072C1B9E9519.png
    262,1 KB · Weergaven: 30
Ik ben vast niet de eerste maar na grondig zoeken op het Internet ben ik er nog niet ... ik zoek een goede LED lamp voor het remlicht.
Dus een vervanging voor de PR21W gloeilamp met BAW15s voet.
NIET van Ali maar van een leverancier in de EU.
Mijn R&G tail tidy incl achterlicht mag de deur uit. Stuur me maar een PM als je interesse hebt. :)

 
Ik ben vast niet de eerste maar na grondig zoeken op het Internet ben ik er nog niet ... ik zoek een goede LED lamp voor het remlicht.
Dus een vervanging voor de PR21W gloeilamp met BAW15s voet.
NIET van Ali maar van een leverancier in de EU.
Had ik op mijn 990...............maar heb ik verkocht.
Van Ebay dus een Ali shit en met E keuringnummer
Kwam uit Duitland. De site weet ik niet meer, is al een tijdje geleden.
Een vergelijkbare : LED-Rücklicht KTM 625 / 640 / 660 / 950 / R / 990 / r / t getönt E-geprüft | eBay.
Misschien heb je we wat aan.
 
Thanks Roel maar ik bedoel niet de hele unit, maar puur de losse lampjes.
Voor de twee achterlichtjes heb ik al prima LEDjes, maar voor het lampje van het remlicht dus nog niet.
 
Ja zoiets maar dat is niet de goede voet. De voet moet Baw15s zijn.
De meeste ledjes die ik tegenkom zijn Ba15s.
baw15s.jpg
 
Naar een led achterlicht lampje ben ik ook lang opzoek geweest.
Uiteindelijk enkel bij Ali gevonden.
€ 1,15 32%OFF | 1156 BA15S BAU15S BAW15S BAY15S 33 SMD 5630 LED Wit Rood Geel 12 V Auto P21W PY21W PR21W Brake Turn achterlichten signal lamp

Zou zelf wel een led unit willen voor de smt.
Maar vind ze nog best prijzig.
 
Check.
Ali heeft ze, dat weet ik.
Maar ik verrek het om invoerrechten etc. te betalen voor een paar lampjes.
De lampjes voor het achterlicht (w5w, T10) heb ik zonder moeite in led variant in Nederland gevonden. Dat is ook een vaker voorkomend type.
Maar de Baw15s dus nog niet.
Misschien moet ik er zelf dan maar 50 kopen bij Ali en er 45 op marktplaats aanbieden 8-)
 
Check.
Ali heeft ze, dat weet ik.
Maar ik verrek het om invoerrechten etc. te betalen voor een paar lampjes.
De lampjes voor het achterlicht (w5w, T10) heb ik zonder moeite in led variant in Nederland gevonden. Dat is ook een vaker voorkomend type.
Maar de Baw15s dus nog niet.
Misschien moet ik er zelf dan maar 50 kopen bij Ali en er 45 op marktplaats aanbieden 8-)
Haha, dan maak je het jezelf wel heel moeilijk in je zoektocht :P
Je kan van een BA15s lampje ook een pootje een klein beetje af vijlen. Niet helemaal anders komt ie te los in de fitting te zitten ;) . Dan heb je opeens heel wat meer keuze...
Volgens mij is de BAW variant een gloeilamp met rood glas, dan zit dat pootje verdraaid zodat je er geen normaal lampje in zo'n fitting kan schroeven.
 
@RooieKater weet je zeker dat het Baw15s is? Ik heb er al een goeie 3 jaar een LED lamp inzitten (remlicht en achterlicht). Even opgezocht dacht dat deze er in zit REMLICHT
Even de handleiding open gegooid. Stoplight 12V 21W (socket BA15s) Dus geen idee hoe je aan de BAW15s bent gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat weet ik heel zeker omdat:
1. Ik er een gloeilamp met die fitting uit heb gehaald,
2. Dit in het owner's manual zo gespecificeerd staat:

Screenshot_20211125-215815_OneDrive.jpg

🍻
Wellicht is het bij eerdere generaties anders.
Mijn 990 is een modeljaar 2010.
 
Terug
Bovenaan Onderaan