... of jullie moeten ineens een reden hebben waarom ik dat niet moet doen...
Heb je nog een brandstofpomp met contact punten of met de Drbean mod? (zie lc8 forum)
FF een vraag voor de ervaringsdeskundigen onder ons.
Ik rij een 990 Adventure van 2009, dus de geupdate versie met het nieuwe dashboard. Deze versie van de LC-8 heeft 106 pk. Kan ik de ECU-mapping van de latere R-versie gebruiken om meer PK's te krijgen? Met andere woorden zijn de wijzigingen van de latere modellen puur software matig of zijn er ook nog andere wijzigingen aan de hardware van het blok geweest.
Om een lang verhaal kort te maken
De SMR stond niet op de juiste banden.... Volgens afspraak zou er zowel voor als achter ContiSportAttack 3 gemonteerd worden. Helaas was voor een 2 gemonteerd
Ik ben dus zonder de SMR huiswaarts gekeerd
Nog even een vraagje.
Bij aanschaf van de SMR heb ik gevraagd om de SAS/EPC/vlinderklep af te koppelen dan wel te verwijderen. Dit is gebeurd voor de SAS en EPC, niet voor de vlinderklep. De dealer heeft namelijk aangeven dat de monteur de kleppen niet heeft uitgeschakeld vanwege storingsgevoeligheid. Iemand een idee hoe dit zit?
Mooi! Hebben jullie veel last van olie gebruik? En wat is ongeveer normaal?
Nog even een vraagje.
Bij aanschaf van de SMR heb ik gevraagd om de SAS/EPC/vlinderklep af te koppelen dan wel te verwijderen. Dit is gebeurd voor de SAS en EPC, niet voor de vlinderklep. De dealer heeft namelijk aangeven dat de monteur de kleppen niet heeft uitgeschakeld vanwege storingsgevoeligheid. Iemand een idee hoe dit zit?
zumo 590 is die wat ik heb gekocht maar daar zit zo'n afsluitbare drager bij die je op het stuur zet.
daar zit volgens mij die kabel bundel aan
Zou eerst maar eens zo gaan rijden. Volgens mij is het niet echt nodig om een SMR op te voeren tenzij je Rossi heet.
Waarom zou je die vlinderklep willen verwijderen??? Het schijnt dat dan je motorrem een stuk minder wordt en dat vind ik net de kracht van een KTM lc8, je kunt zo ongelooflijk laat in de remmen...buiten dat, zoals hier iemand heel terecht opmerkt, je kunt zo brutaal hard op zo'n ding in standaard configuratie dat je dat helemaal niet kunt handlen op de openbare weg...en in bochten op het circuit ook niet overigens...tenzij je Rossi heet...
Goed plan, langer dan een kort proefritje gaat mijn ervaring nietMmm, denk dat ik dan iets niet goed begrepen heb... Dacht namelijk dat het uitschakelen van de klep juist ten goede kwam van het rijgedrag. Daarom had ik dit ook aan de dealer gevraagd. Maar goed, eerst maar kilometers maken
Dit kan inderdaad ook softwarematig, maar dan zet je de klep gewoon 100% open.
Dit kan maar er wordt meer winst gehaald door hem er helemaal uit te halen.
Zelf heb ik alleen de klep eruit gehaald en de as laten zitten.
die reclame van Zen met zijn peperdure akrapovic uitlaten kun je links laten liggen...ik zeg WINGS.
Is jouw ervaring ook dat de motorrem een stuk minder werd na het verwijderen van de klep?
Gassie, twee zaken: hoe is het met die Garmin montage gegaan en wat zei de rechter over je snelheidsovertreding?