KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Vandaag voor t eerst na 8 maanden niet meer rijden eindelijk weer even serieus kunnen sturen. alle modificaties aan de motor zijn top. HK heeft weer goed werk geleverd, (1100 eu vork en achtershock verbouwd). t begin was even roestig, maar na 100km sturen ging t allemaal weer redelijk naar oud niveau. Alleen remmend de bocht in is weer even wennen en voelen. sc1 en sc2 deden t fantastisch. Toch nog even stompgrip besteld vanavond, want die ktm plakkers op de tank dat werkt niet. (geen grip). ik speel zelfs met de gedachte om de vertanding wat langer te maken. want de ktm gaat zelfs in vier nog omhoog en dan moet je alle zeilen bijzetten om t wiel aan de grond te houden en hard te gaan.

Voor de rest, super blij dat ik mn GT weg heb gedaan, op de winddruk na van een naked (wat ik behoorlijk vermoeiend vind) is de fiets geweldig in alle superlatieven...>!!
Hellegatsplein...... altijd fijn
 
  • Leuk
Waarderingen: NapO
mijn zoon heeft zijn speed triple SE verkocht en kijkt naar een superduke R liefst zwart

heeft iemand tips waar naar kijken bij aanschaf ?

liefst heeft i een 2.0 maar dat laat het budget niet toe ( ca 12000 € )


zeg tegen hem koop een GT ,

antw is voor oude kerels

haha klopt / rij zelf een GT en bevalt mij super goed
 
Laatst bewerkt:
mijn zoon heeft zijn speed triple SE verkocht en kijkt naar een superduke R liefst zwart

heeft iemand tips waar naar kijken bij aanschaf ?

liefst heeft i een 2.0 maar dat laat het budget niet toe ( ca 12000 € )


zeg tegen hem koop een GT ,

antw is voor oude kerels

haha klopt / rij zelf een GT en bevalt mij super goed
Je zoon heeft gelijk
 
mijn zoon heeft zijn speed triple SE verkocht en kijkt naar een superduke R liefst zwart

heeft iemand tips waar naar kijken bij aanschaf ?

liefst heeft i een 2.0 maar dat laat het budget niet toe ( ca 12000 € )


zeg tegen hem koop een GT ,

antw is voor oude kerels

haha klopt / rij zelf een GT en bevalt mij super goed
Dan leg jij er toch wat bij ?
Ben jij nou een vader?
 
130493714_10220887100739997_7972173669511814700_o.jpg
128017212_4080617381968120_3954953963631205376_n.jpg


_O-
 
Ik heb al een heel deel van dit forum gelezen, en ben van plan een ktm aan te gaan schaffen.

nu was ik benieuwd of het ook een beetje comfortabel is voor een passagier?

(dat is bij mij de penningmeester dus die moet ook het budget gaan vrijgeven 😂)
 
Ik heb al een heel deel van dit forum gelezen, en ben van plan een ktm aan te gaan schaffen.

nu was ik benieuwd of het ook een beetje comfortabel is voor een passagier?

(dat is bij mij de penningmeester dus die moet ook het budget gaan vrijgeven 😂)
Ook heel benieuwd naar omwille van dezelfde redenen haha
 
Ik heb al een heel deel van dit forum gelezen, en ben van plan een ktm aan te gaan schaffen.

nu was ik benieuwd of het ook een beetje comfortabel is voor een passagier?

(dat is bij mij de penningmeester dus die moet ook het budget gaan vrijgeven 😂)

Laat die penningmeester maar niet weten dat er ook een GT versie is...
 
Mijn penningmeester rijdt haar eigen KTM, dat is de beste oplossing... ze kijkt nu voor een 890 duke r of een 1290 duke r
 
heren, kun je de remvloeistof zo wisselen bij een sdr 1.0? dacht ooit eens wat op te hebben opgevangen dat er een bepaalde handeling met abs zal moeten gebeuren.
Mijn motor is inmiddels 4 jaar oud en nu buiten de fabrieksgarantie. nu zit ik er aan te denken vanaf nu zelf te beurten uit te voeren. de laatste beurt was in 2019 en wel geteld 4xxkm terug .
Zal het meerwaarde hebben de beurten bij de dealer te laten doen bij eventuele verkoop? of is de motor al ''oud'' dat men niet extra zal betalen voor een historie? het is geen zeldzaam iets een sdr.
Geen idee wat olie en vloeistof wissel eigenlijk kost maar 4 beurtjes is al snel 1000€ lijkt mij?
 

PURE PERFORMANCE​

Based on the recent KTM 1290 SUPER DUKE R PROTOTYPE, this is no ordinary naked machine. The KTM 1290 SUPER DUKE RR is as extreme as it is exclusive.

Featuring WP PRO COMPONENTS on par with those found on full-factory racing machines, a unique and instantly recognizable color scheme, and premium parts never before seen on a KTM, THE BEAST puts the RR in READY TO RACE.

Limited to only 500 units worldwide, the KTM 1290 SUPER DUKE RR is available to pre-order online. Want more? The Akrapovic Kit Evolution Line Race exhaust is also available as a must-have track-only addition.

READY TO RACE​

FEATURES​

  • Full set of carbon fiber body parts
  • Carbon fiber undertray
  • WP APEX PRO COMPONENTS front and rear suspension
  • Factory triple clamp
  • Ultra-lightweight 7-spoke forged wheels
  • Michelin Power Cup2 tires
  • Titanium Akrapovic Slip-On line
  • Quick turn throttle twist grip
  • Lightweight Lithium-Ion battery
  • All-new rear-light integrated indicators
  • 5 Ride modes (STREET – SPORT – RAIN – PERFORMANCE – TRACK)
  • Adaptive Brake Light
  • Adjustable footpeg
  • CNC-machined, adjustable hand levers
  • Unique ‘RR’ single-seat unit
  • Unique ‘RR’ CTG based on KTM 1290 SUPER DUKE R PROTOTYPE

 
Terug
Bovenaan Onderaan