KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Misschien interessant voor rijders hier, gaat over custom gehoorbescherming met audio ingebouwd. Voor muziek/communicatie/gps op je sdr zonder kans op gehoorbeschadiging. Ik rij er al jaren mee, aanrader
Welke versie heb je? Steken dit soort doppen niet te ver uit waardoor de helm er op gaat drukken?
 
Nee helemaal plat juist, veel beter dan reguliere oortjes. Ik heb de evoke 2 custom
 
Vind het wel interessant, ga me er eens verder in verdiepen. Huidige doppen zijn prima voor demping maar met de navigatie en of vriendin over de intercom is het nooit echt optimaal.
 
Beste van beide werelden! Nadeel van custom made is dat je ze niet kan proberen, anders kon je op de koffie komen
 
Dus je laat je kabeltje uit je helm hangen en dan inpluggen cardo?

Meestal met helm opzetten ,floept mij al een oordop half uit zo irri ...
Lijkt me lastiger met kabeltje
 
Dus je laat je kabeltje uit je helm hangen en dan inpluggen cardo?

Meestal met helm opzetten ,floept mij al een oordop half uit zo irri ...
Lijkt me lastiger met kabeltje
Ik heb van die op maat gemaakte van Alpine sinds vorig jaar. Die zitten bij mij heel goed vast :)

Achteraf spijt van dat ik niet 10 jaar geleden al op maat gemaakte heb genomen. Had misschien m'n hele lichte tinnitus voorkomen.
 
Dus je laat je kabeltje uit je helm hangen en dan inpluggen cardo?

Meestal met helm opzetten ,floept mij al een oordop half uit zo irri ...
Lijkt me lastiger met kabeltje
Ja hangt eruit en die plug ik in mijn helm-cardo. Maat gemaakte dop steekt totaal niet uit, is vlak aan buitenzijde, stekker zit op andere plek (zie foto). Beweegt totaal niet bij op- en afdoen.
Misschien heb je te kleine helm :+

Nog 2 weken wachten op spuiter voor subframr 🤯🙄
 

Bijlagen

  • 20210413_102119.jpg
    20210413_102119.jpg
    68,8 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:
Ik heb van die op maat gemaakte van Alpine sinds vorig jaar. Die zitten bij mij heel goed vast :)

Achteraf spijt van dat ik niet 10 jaar geleden al op maat gemaakte heb genomen. Had misschien m'n hele lichte tinnitus voorkomen.

Hier ook van Alpine, nog niet zo lang (sinds januari) maar echt tevreden. Het geld dubbel en dwars waard!
 
Achteraf spijt van dat ik niet 10 jaar geleden al op maat gemaakte heb genomen. Had misschien m'n hele lichte tinnitus voorkomen.

Ook hier veel spijt dat ik dit niet vanaf het begin had gedaan (maar 30 jaar geleden speelde dat allemaal niet). Nu ook tinnitus en mijn zoon meteen maatdoppen gekocht toen ie zelf ging motorrijden.
 
Ook hier veel spijt dat ik dit niet vanaf het begin had gedaan (maar 30 jaar geleden speelde dat allemaal niet). Nu ook tinnitus en mijn zoon meteen maatdoppen gekocht toen ie zelf ging motorrijden.
Tja....... 40 jaren in de bouw werkzaam.... als je toen met oorbescherming opliep, werd je uitgelachen.
Dan nog een aantal jaren op een 2 takt rond vliegen :N
 
Ja hangt eruit en die plug ik in mijn helm-cardo. Maat gemaakte dop steekt totaal niet uit, is vlak aan buitenzijde, stekker zit op andere plek (zie foto). Beweegt totaal niet bij op- en afdoen.
Misschien heb je te kleine helm :+

Nog 2 weken wachten op spuiter voor subframr 🤯🙄
Edit, waarschijnlijk deze week nog ophalen 🔥
 
Heb ze ook gehad alpine zijn idd super op maat gemaakt, na mijn ongeluk 2009 waren ze foetsie ...... piepen heb ik ook al 20 jr soms best heftig niet fijn .....
Smorgens direct radio aan ,afleiding .
mijn gehoorgang veranderde door de jaren dus heb je meteen een lek in op maat gemaakte
Redt me nu met die groene samurai hirado wegwerp
 
Vraag banden gewisseld voor en achter sdgt 2018 nu geeft i aan banden druk achter te laag met een waarschuwing in display driehoek terwijl dit wel goed is erg hinderlijk
Onder het rijden geeft i wel bv 2,6 aan is deze waarde aan te passen ? Of moet ik naar de dealer ?
 
Zoals in het GT topic al gezegd, kan je beter beginnen met je banden op de juiste spanning te zetten. :+
Tja..... en een SuperCorsa..... op 2.9 zetten ?????.
De dealer kan de instelling terug stellen naar bijvoorbeeld 1.8.
Dan krijg je in elk geval een melding als je lek rijdt
 
zit conti road attack 3 op voor en achter

melding kwam na de banden wissel

we hebben wel toen het achterwiel eruit was de achterlicht unit vervangen en is de motor op contact geweest toen het wiel 3 mtr vd motor vandaan stond

sensoren konden de sensor wellicht niet vinden daarom melding spanning in achter band te laag

alles is oke maar medling met gele driekhoek blijft terug komen in dashboard waardeloos

kom wellicht bij een dealer terecht om deze via de computer te laten wissen
 
zit conti road attack 3 op voor en achter

melding kwam na de banden wissel

we hebben wel toen het achterwiel eruit was de achterlicht unit vervangen en is de motor op contact geweest toen het wiel 3 mtr vd motor vandaan stond

sensoren konden de sensor wellicht niet vinden daarom melding spanning in achter band te laag

alles is oke maar medling met gele driekhoek blijft terug komen in dashboard waardeloos

kom wellicht bij een dealer terecht om deze via de computer te laten wissen
Sensor misschien beschadigt met band wisselen...
 
Waarom in godsnaam zou je supercorsas onder je gt vijzen?
Ja..... zeg het maar.
Ik lees hier onlangs dat er 1tje met SuperCorsa's S1 en S2 compound op straat rijdt.
Die liggen leg ik onder mijn racer, maar dan doe ik er wel bandenwarmers om voordat ik de baan op gaat........ anders worden de eerste rondjes wel erg gevaarlijk.
Maar goed......... dat ter zijde !
 
Terug
Bovenaan Onderaan