foutmelding van de claxon komt puur en alleen doordat hij meer stroom verbruikt dan de originele blijkbaar, computer beveiligt dan dat circuit door het af te sluiten, eens naar de dealer gebeld en nog wat rondgekeken op andere forums maar nog geen oplossing uit de bus gekomen, slaagt wel tegen
Heb je het al geprobeerd te schakelen met een relais er tussen ?
Misschien wat benzine aan de brandstof tank toevoegen ?nee, en eerlijk gezegd zie ik het niet zitten om zelf aanpassingen te doen in het electrische systeem, hoe klein ook, buiten plug and play gerief, daar is hij nog wat te nieuw voor, zou ook niet weten of dit de garantie kan aantasten, zal voorlopig terug met de zielige toeter rondrijden worden, en nog wat voort zoeken of er wel een simpele oplossing uitkomt ergens, weet ook niet of dit mogelijk is of niet, maar ik vrees dat er nu al iets met de ecu gebeurt is, sinds ik de verse claxon er op heb gezet start hij nu elke keer op met de low feul warning, was daarvoor niet, of moet stom toeval zijn
Misschien wat benzine aan de brandstof tank toevoegen ?
Werkt bij de oude ook niet echt geweldig dat wisselen op dasch , maar bij 180 km is die echt leeg
Brandstofmeter is een zwak puntje, heb ik ook.
Zuiger blijft hangen, zie youtube voor de oplossing
Ik had m gisteravond ook gevonden, ziet er niet heel spectaculair moeilijk uit. Binnenkort wellicht ook maar eens doen.
Welke heb je?heeft er hier iemand van die flow-pinkers op de 1290? Heb de mijne juist geinstalleerd, enkel de achterkant nog maar. nu functioneren ze wel, maar toch geeft hij van tijd tot tijd een melding van kapotte pinker, niet elke keer dat ik ze gebruik, dat vind ik ook raar. Iemand dat dit ook voor heeft, of waar dat ze wel werken zonder melding?
Redelijk generieke denk ik, komen van allemotoronderdelen.com , of .nl, kan ik hier even niet nazien.Welke heb je?
Redelijk generieke denk ik, komen van allemotoronderdelen.com , of .nl, kan ik hier even niet nazien.
Ik zie er niet direct een merk op staan