KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Rosso 2 doe het hier perfect in Frankrijk

Weet iemand hoe je op een gen2 de trip1 en 2 reset?
 
  • Leuk
Waarderingen: zen
Ik heb juist zelden zoveel vertrouwen gehad met een sportieve band in de regen. Zit vooral tussen de oren denk ik, ik ben er blij mee
 
1402318
Toch.....
Thx, ik ga het morgen weer proberen

Eerst bier en bbq na 220 km bochten vandaag
 
Hier nog een die zeer tevreden is met de power rs. Zojuist weer een nieuwe achterband besteld.

Ze hebben nu een power rs+ gemaakt voor achter die iets sneller op temperatuur zou zijn en iets beter in de regen door de andere samenstelling met meer silica. Nu zag ik wel op vergelijkingstests dat deze weer een slapper karkas heeft waar ik totaal geen fan van ben.
 
Hier nog een die zeer tevreden is met de power rs. Zojuist weer een nieuwe achterband besteld.

Ze hebben nu een power rs+ gemaakt voor achter die iets sneller op temperatuur zou zijn en iets beter in de regen door de andere samenstelling met meer silica. Nu zag ik wel op vergelijkingstests dat deze weer een slapper karkas heeft waar ik totaal geen fan van ben.

Ik zat inderdaad naar de RS + te kijken, heb nu de Rosso Corsa II er onder zitten maar voor mij werken ze niet echt lekker. Of het de temperatuur is geweest weet ik niet maar de elektronica heeft mij een enorme highsider bespaard
O-) band gleed gewoon weg bocht uit
 
Wild ik gaan kijken bij een 2018 SDR , start hij niet , helemaal niks.
Iemand al eens gehad en of oplossingen?
ANWB snapt het niet
 
heb 1 keer gehad dat ik hem (2019 model) niet van automatisch stuurslot kreeg, dan doet hij voor de rest ook niets, geloof ik, denk dat het enkel een zaak was dat de pin wat stroef zat, na klein beetje spelen met het stuur deed hij het wel
 
Ik zat inderdaad naar de RS + te kijken, heb nu de Rosso Corsa II er onder zitten maar voor mij werken ze niet echt lekker. Of het de temperatuur is geweest weet ik niet maar de elektronica heeft mij een enorme highsider bespaard
O-) band gleed gewoon weg bocht uit

Ja........ dat is mij dus ook een paar keer overkomen.
Wij rijden met 3 ... allemaal op een SDR 1290..... met RS eronder....zeer tevreden !
En dat was ook je vraag..... toch ?
 
Blijf het raar vinden .......vindt ze zelfs beter als de supercorsa sp.

De diablo rosso corsa ll , (slick profiel sc3 zijkant )
en de rosso 2 zijn verschillende bandjes maar dat wisten jullie al toch ;)
 
Blijf het raar vinden .......vindt ze zelfs beter als de supercorsa sp.

De diablo rosso corsa ll , (slick profiel sc3 zijkant )
en de rosso 2 zijn verschillende bandjes maar dat wisten jullie al toch ;)

Tja....... dat is ook zo'n verhaal.
Die SuperCorsa's zijn gewoon perfect.
Bandenwarmers op 80 graden en eindeloos grip.
Maar op de openbare weg....... moet je wel flink je best doen om ze warm te krijgen.
 
Ja........ dat is mij dus ook een paar keer overkomen.
Wij rijden met 3 ... allemaal op een SDR 1290..... met RS eronder....zeer tevreden !
En dat was ook je vraag..... toch ?
Yep, bedankt. Heb 'm besteld. Ben benieuwd of deze wel bevallen, gezien Leon zijn opmerking over het slappere karkas van de +. Jij dus ook paar keer grip verlies gehad met de rosso corsa 2?
 
Schitterend weer maar 2 motoren minder .
2 op elkaar geklapt.
Nu in het hospitaal van briancon
Crap, dat is slecht nieuws Brander
Hopelijk niet al te ernstig
Hier alleen een dikke ielekkage in Frankrijk maar dat was een Aprilia dus geen issue.
 
Terug
Bovenaan Onderaan