Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
enige reden dat die zo groot is is tegen het koken van de vloeistof , maar de meeste circuit fietsen of racers hebben een klein potje.Rem en koppeling heb andere beluchting geloof ik.
Rempotje achter rem zou technisch wel kunnen maar zal niet voor niets wat groter zijn. Zal met uitzetten/krimpen en wat reserve bij een lekje te maken hebben schat ik.
Remblokken slijten en nivo gaat lager om nog GEGARANDEERED voldoende over te houden maken ze de rempotjes wat groter.
Koppeling is altijd hetzelfde.
2020 KTM : grotere tank met minder inhoud is dus een grotere en stillere airbox.
Niet lelijk maar vindt mijn 2018 mooier.
Zo zie je maar........ ik kocht een witte 2017..... puur voor het zwarte frame.... en er vervolgens een zwarte van gemaakt omdat ik hem in wit niet mooi vindt.Het is niet echt een verbetering. Wielen zijn mooi maar zo zwart. De zwarte uitvoering vind ik wel de mooiste van de 2 trouwens met dat oranje frame.
Ik zou em wel eens in het echt willen zien, is toch weer anders dan op een plaatje.
Maaaar de mooiste 1290 aller tijden is een witte 2017-2018
Hier hetzelfde en nog wat looks acc.Alleen slip-on demper...maar dat levert 0 extra, is alleen voor de looks
Nee dit zit er niet,Ik heb de motor niet bij de hand. Kan iemand me vertellen of er op de 2nd gen 1290 een stekker zit om je druppellader rechtstreeks op aan te sluiten?
Nee dit zit er niet,
Er zijn ook relatief veel div stekkers voor druppelladers.
Ik heb er zelf 1 gemaakt en onder het zadel geplaatst.
Ja heb dezelfde werkt top.dit de makkelijkste oplossing lijkt me ?