BurgerKing
MF veteraan
- 20 okt 2002
- 9.784
- 5.267
Bijna goed de bovenste is echte Charvel StratovariusLeuk..... originele Stradivarius ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bijna goed de bovenste is echte Charvel StratovariusLeuk..... originele Stradivarius ?
Sorry hij is al verkocht.Jullie hebben zeker geen interesse om de Akra te ruilen tegen een sc project slipon?
Van die zwarte heb ik nog wel ergens in artikeltje in de PS gelezen, ding was volgens mij aardig aan de prijs. Maar wel gaafBen eens gaan graven in mijn foto,s en kwam toen deze tegen van omgebouwde rc8
De nieuwe heeft zeker ergens inspiratie opgedaan ....
Bekijk bijlage 1445542Bekijk bijlage 1445693
Heb er ook naar gekeken.Na bijna 2 afscheid genomen van de Superduke R. Geweldige motor en heel veel plezier van gehad
Nu wachten op de nieuwe Streetfighter V4S
Gaaf! Wanneer verwacht je hem op de stoep?Na bijna 2 afscheid genomen van de Superduke R. Geweldige motor en heel veel plezier van gehad
Nu wachten op de nieuwe Streetfighter V4S
Ja...... zo denk ik er ook over.Heb er ook naar gekeken.
Maar eerst ff proefzitten en rijden .
Moet gewoon goed zitten en niet zo extreem sportief.
Lang wachten....... men zegt april..... maaruh.... tzijn ItalianenNa bijna 2 afscheid genomen van de Superduke R. Geweldige motor en heel veel plezier van gehad
Nu wachten op de nieuwe Streetfighter V4S
Zal het tegen die tijd wel opschrijven, in het ergste geval wordt het weer terug naar de superdukeGaaf! Wanneer verwacht je hem op de stoep?
Ben erg benieuwd naar je vergelijking tussen de duc en de ktm!
Dat denk ik ook .Verwachting is dat de s versie in maart al op de stoep staat proefzitten komt dan wel verwacht een beetje de zithouding van de tuono, sowieso zal het sportiever zitten dan de Superduke .
Ben dan ook bang....... dat je die 15k niet gaat beuren !!!!!!Dat denk ik ook .
Dan is ie voor mij redelijk sportief.
En voor je rijdt met akra en Kph en een beetje carbon ga je ri 30k.
Inruilen gaat dan best wel zeer doen.
Denk dat ik rond de 15 k terug krijgt voor mijn gen2 2018.
Maar ja keuzes ..
Idd misschien jaartje door .Ben dan ook bang....... dat je die 15k niet gaat beuren !!!!!!
Ik heb een 2017 met 30.000 km..... max 12k.
M'n maatje een 2019 met 6.000 km..... max 15k.
Er staan 9 gebruikte in de showroom
Als ik het zou doen zou ik voor de 4SPrijs nieuwe Superduke r is bekend: 21.100,- zonder de trackpack etc.... wordt dus al snel 22.000,- zit je toch al in de buurt van een street fighter v4.... ongeveer 900 euro verschil....
En een AKRA eronder.... 25k..........Prijs nieuwe Superduke r is bekend: 21.100,- zonder de trackpack etc.... wordt dus al snel 22.000,- zit je toch al in de buurt van een street fighter v4.... ongeveer 900 euro verschil....
Ik ook maar denk als vergelijking liggen de gewone v4 en Superduke r dichter bij elkaar. Ben zelf ook voor de s gegaan maar was wel even slikken.... hoe dan ook sowieso beide geen koopjeAls ik het zou doen zou ik voor de 4S
Vindt dat er dan bijmoet die 15 k zoals eerder gezegd erg veel.Ik ook maar denk als vergelijking liggen de gewone v4 en Superduke r dichter bij elkaar. Ben zelf ook voor de s gegaan maar was wel even slikken.... hoe dan ook sowieso beide geen koopje
Ik ga de mijne inruilen voor een overjarige 2019 met het kenteken op januari 2020.Vindt dat er dan bijmoet die 15 k zoals eerder gezegd erg veel.
Mijn Duke is van 10/18 met 8.5k op de teller..
Als ik mijn Duke houd kan ik er bijv een 18er S1000RR bijkopen of iets dergelijks.
Met andere woorden denk dat ik nog ff doorgaat met de Duke,heb er tenslotte erg veel fun mee.
Meeste kms maak ik toch in het buitenland
Straks als hier alles 100 is kan je wel stoppen .
Maar zoals ook al eerder gezegd keuzes ....
Ik ga de mijne inruilen voor een overjarige 2019 met het kenteken op januari 2020.
Heb voor 6K aan accessoires liggen.... dan rijdt ik weer nieuw met 2 jaar garantie.
Tenslotte is er helemaal nix mis met dit model .... en meer peekaas.... ik geloof niet dat ik daar nou echt op zit te wachten.
Er is tenslotte op de weg helemaal nix te winnen.