KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Ben eens gaan graven in mijn foto,s en kwam toen deze tegen van omgebouwde rc8

De nieuwe heeft zeker ergens inspiratie opgedaan ....

49029193-341D-4577-99B8-06B1C86162C8.jpeg
8160E89B-8337-4048-A71D-63FBA9CDB485.png
 
Laatst bewerkt:
Na bijna 2 afscheid genomen van de Superduke R. Geweldige motor en heel veel plezier van gehad:]
Nu wachten op de nieuwe Streetfighter V4S :)
Heb er ook naar gekeken.
Maar eerst ff proefzitten en rijden .
Moet gewoon goed zitten en niet zo extreem sportief.
 
Na bijna 2 afscheid genomen van de Superduke R. Geweldige motor en heel veel plezier van gehad:]
Nu wachten op de nieuwe Streetfighter V4S :)
Gaaf! Wanneer verwacht je hem op de stoep?
Ben erg benieuwd naar je vergelijking tussen de duc en de ktm!
 
Verwachting is dat de s versie in maart al op de stoep staat🤞 proefzitten komt dan wel😜 verwacht een beetje de zithouding van de tuono, sowieso zal het sportiever zitten dan de Superduke .
 
Verwachting is dat de s versie in maart al op de stoep staat🤞 proefzitten komt dan wel😜 verwacht een beetje de zithouding van de tuono, sowieso zal het sportiever zitten dan de Superduke .
Dat denk ik ook .
Dan is ie voor mij redelijk sportief.
En voor je rijdt met akra en Kph en een beetje carbon ga je ri 30k.
Inruilen gaat dan best wel zeer doen.
Denk dat ik rond de 15 k terug krijgt voor mijn gen2 2018.
Maar ja keuzes ..
 
Dat denk ik ook .
Dan is ie voor mij redelijk sportief.
En voor je rijdt met akra en Kph en een beetje carbon ga je ri 30k.
Inruilen gaat dan best wel zeer doen.
Denk dat ik rond de 15 k terug krijgt voor mijn gen2 2018.
Maar ja keuzes ..
Ben dan ook bang....... dat je die 15k niet gaat beuren !!!!!!
Ik heb een 2017 met 30.000 km..... max 12k.
M'n maatje een 2019 met 6.000 km..... max 15k.
Er staan 9 gebruikte in de showroom
 
Ben dan ook bang....... dat je die 15k niet gaat beuren !!!!!!
Ik heb een 2017 met 30.000 km..... max 12k.
M'n maatje een 2019 met 6.000 km..... max 15k.
Er staan 9 gebruikte in de showroom
Idd misschien jaartje door .
Ga in ieder geval ff praatje maken.
 
Er komen nu sowieso wel aardig wat gen 2 versies op de markt... hoe langer je wacht hoe lager de inruil.... zoals @Padde1290 al zegt 9 in de showroom.... maar kan natuurlijk ook weer helemaal anders zijn als het seizoen weer begonnen is....

@Brander ik laat de akra ook maar even voor wat het is🙈 kan later altijd nog, enige wat er echt gelijk opgaat is de korte kentekenplaat houder:)Heb hem bij toeval bij een Duitse dealer zien staan, zithouding viel mij nog prima mee, zover ik de Tuono kan herinneren zat die sportiever.
 
Prijs nieuwe Superduke r is bekend: 21.100,- zonder de trackpack etc.... wordt dus al snel 22.000,- zit je toch al in de buurt van een street fighter v4.... ongeveer 900 euro verschil....
 
Ik ook maar denk als vergelijking liggen de gewone v4 en Superduke r dichter bij elkaar. Ben zelf ook voor de s gegaan maar was wel even slikken.... hoe dan ook sowieso beide geen koopje🙈
Vindt dat er dan bijmoet die 15 k zoals eerder gezegd erg veel.
Mijn Duke is van 10/18 met 8.5k op de teller..
Als ik mijn Duke houd kan ik er bijv een 18er S1000RR bijkopen of iets dergelijks.
Met andere woorden denk dat ik nog ff doorgaat met de Duke,heb er tenslotte erg veel fun mee.
Meeste kms maak ik toch in het buitenland
Straks als hier alles 100 is kan je wel stoppen .
Maar zoals ook al eerder gezegd keuzes ....
 
Holy cow. Dat is een bak geld. Dat is weer € 1.900,- meer dan de nieuwprijs van € 19.200,- voor het 2018 model. Destijds noemde de pers het grootste euvel van de SDR de (te) hoge aanschafprijs, ben benieuwd wat men nu zal gaan schrijven.... Staat de Oostenrijkse Dollar dan zo hoog? _O-
 
Vindt dat er dan bijmoet die 15 k zoals eerder gezegd erg veel.
Mijn Duke is van 10/18 met 8.5k op de teller..
Als ik mijn Duke houd kan ik er bijv een 18er S1000RR bijkopen of iets dergelijks.
Met andere woorden denk dat ik nog ff doorgaat met de Duke,heb er tenslotte erg veel fun mee.
Meeste kms maak ik toch in het buitenland
Straks als hier alles 100 is kan je wel stoppen .
Maar zoals ook al eerder gezegd keuzes ....
Ik ga de mijne inruilen voor een overjarige 2019 met het kenteken op januari 2020.
Heb voor 6K aan accessoires liggen.... dan rijdt ik weer nieuw met 2 jaar garantie.
Tenslotte is er helemaal nix mis met dit model .... en meer peekaas.... ik geloof niet dat ik daar nou echt op zit te wachten.
Er is tenslotte op de weg helemaal nix te winnen.
 
Ik ga de mijne inruilen voor een overjarige 2019 met het kenteken op januari 2020.
Heb voor 6K aan accessoires liggen.... dan rijdt ik weer nieuw met 2 jaar garantie.
Tenslotte is er helemaal nix mis met dit model .... en meer peekaas.... ik geloof niet dat ik daar nou echt op zit te wachten.
Er is tenslotte op de weg helemaal nix te winnen.

wil je nog van de zwarte zijkanten vanaf, per toeval? 😬 :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan