KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Lekker hoor .. normaal ga ik ieder jaar wel een paar weekenden naar de Eifel of Luxemburg maar helaas zat dat er dit jaar niet in. Vakantie geboekt die niet door ging (maar wel geld heeft gekost wat we waarschijnlijk niet terug krijgen) en omdat we toch nog weg wilde iets anders geboekt...

Heel misschien in oktober nog een weekend als het goed weer is :)
 
Vandaag een SC-project uitlaat gemonteerd, met db killer en e-keur. Staat een stuk mooier dacht ik en geeft een wat voller geluid.
IMG_3485.jpg
 
Hallo allemaal, vorige week een 1290 r van dit jaar gekocht, model 2019. Fijne motor.

Ik ben al lange tijd niet meer hier aanwezig geweest, ik zie Brander ook nog steeds....... ik heb je in 2005 nog een uitlaatdemper verkocht voor een zx-10r
yup weet ik nog .
Welkom hier bij the Dukes.ga je geen spijt van krijgen. Ik moet donderdag mijn gen 3 ophalen.
 
Ik ben begonnen met het maken van een titanium uitlaatsysteem, zal tzt wel ff een paar foto's plaatsen.

ik heb nu de Akrapovic demper erop gezet, ga deze op het titanium systeem wel wat hoger monteren
 
Hoe vaak rijden jullie volgas? Zo nu en dan bij een stoplicht wegstuiven?

Gister precies dat ff gedaan op een provinciaal weggetje en in z'n twee het voorwiel de lucht in getild. Holy hell wat een vermogen bovenin de toeren. Ik heb deze motor nu ruim twee jaar en nog steeds lach ik me kapot in mijn helm. Dit blok heeft zo onbeschaamd excessief veel power dat je niet anders kan dan lachen :]:+
 
Kom net terug uit Winterberg en daar enkele keren een groepje met ten minste 2x 1290 en 1x790 gespot (NL kentekens) gespot.

Mensen van hier?
 
Toevallig afgelopen weekend een sprintje gedaan tegen een 790. Maar het is inderdaad wennen want hij doet dat niet alleen in zijn 2..... ook in de 3 en 4 :o
 
In de oude gen 1 zit nog mineraal in koppeling ,ktm vraagt hoofdpijs voor flesje magura blood
Lhm van citroen verkrijgbaar in literfles (heuts) stuk goedkoper
Dat is wel heel toevallig. Ik was vandaag net op zoek naar minerale remvloeistof voor m'n mountainbike. Kwam op een gegeven moment ook uit bij die LHM voor Citroën, was alleen niet helemaal zeker van of dat nou helemaal hetzelfde is.
 
Hoe vaak rijden jullie volgas? Zo nu en dan bij een stoplicht wegstuiven?

Gister precies dat ff gedaan op een provinciaal weggetje en in z'n twee het voorwiel de lucht in getild. Holy hell wat een vermogen bovenin de toeren. Ik heb deze motor nu ruim twee jaar en nog steeds lach ik me kapot in mijn helm. Dit blok heeft zo onbeschaamd excessief veel power dat je niet anders kan dan lachen :]:+
Ik denk eerlijk gezegd dat ik nog nooit een ritje heb gemaakt op m'n SDGT zonder het gas minimaal 1 keer vol open te gooien.
Wheelies doe ik vrijwel altijd in z'n 3, maar daar ben ik nog niet zo heel goed in, ook omdat de TC op een gegeven moment ingrijpt :+
 
ze ging mij toch ff te hoog van de week tc aan alsof die het even niet meer wist ....... onderbroek momentje ....vevolgens breekt die m ,af en had ik vroeg pasen :j

soms klimt ie zelf in de 4 echt een beest blijft me verbazen

heb m altijd aan staan ,denk dat ik,m afschrijf als het uit zet.....
 
Volgens mij kan je met de trackpack bij de gen 2 de wheelie control afzonderlijk uitzetten en de TC aan laten staan. Die heb ik alleen (nog) niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan