KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Iemand interesse in een Powerparts spatbord vooraan?
Nieuw en dus ongebruikt, klein, plekje.

Normaal € 296, mag weg voor € 200 ( + evt verzending )
Heb ook nog de originele leviers en spiegels.
 

Bijlagen

  • PP1.jpg
    PP1.jpg
    83 KB · Weergaven: 28
  • PP2.jpg
    PP2.jpg
    39,5 KB · Weergaven: 29
Even een vraag voor de heren met KTM's eigen tailtidy (gen2). Zijn jullie wel eens aangehouden voor dat ding? Ik ben langs te kant gezet omdat hij vond dat de verlichting te hoog schijnt. Hij keek recht in de lamp van de kenteken verlichting zij hij. Als ik er achter ga staan kan je er inderdaad zo in kijken, geeft wellicht een beetje verwarring als het te vel is. Heb het in het donker nog niet kunnen bekijken. Heb alleen een waarschuwing gekregen maar ben wel benieuwd of meer mensen dit hebben gehad?
Sorry voor de late reactie!
Herkenbaar, heb hetzelfde met een R&G tailtidy. De LED van de kentekenplaat verlichting is zodanig fel en vreemd gepositioneerd, dat het achteropkomend verkeer verblindt. Een motormaat gaf tijdens een avondrit in de Eifel aan dat ik beter een stuk voor hem kon gaan rijden omdat hij amper iets kon zien. Ik heb al gedacht om een stuk PVC of iets dergelijks haaks op de LED te plakken (parallel aan de kentekenplaat) om het felle licht tegen te houden. Maar het zal een gepriegel worden, aangezien er weinig 'houvast' is. Iemand ervaring?
 

Bijlagen

  • IMG_4439 SDR.jpeg
    IMG_4439 SDR.jpeg
    224,2 KB · Weergaven: 44
Sorry voor de late reactie!
Herkenbaar, heb hetzelfde met een R&G tailtidy. De LED van de kentekenplaat verlichting is zodanig fel en vreemd gepositioneerd, dat het achteropkomend verkeer verblindt. Een motormaat gaf tijdens een avondrit in de Eifel aan dat ik beter een stuk voor hem kon gaan rijden omdat hij amper iets kon zien. Ik heb al gedacht om een stuk PVC of iets dergelijks haaks op de LED te plakken (parallel aan de kentekenplaat) om het felle licht tegen te houden. Maar het zal een gepriegel worden, aangezien er weinig 'houvast' is. Iemand ervaring?

Ik heb dat lampje er geheel afgegooid. Toen ik mijn tidy erop gooide vond ik dat het achterlicht de plaat voldoende verlicht dat het lampje niet nodig was.

IMG_20210624_154947.jpg


Dat gezegd hebbende, als er geen plek is op je tidy om het lampje vast te zetten, dan is er geen plek.
 
Sorry voor de late reactie!
Herkenbaar, heb hetzelfde met een R&G tailtidy. De LED van de kentekenplaat verlichting is zodanig fel en vreemd gepositioneerd, dat het achteropkomend verkeer verblindt. Een motormaat gaf tijdens een avondrit in de Eifel aan dat ik beter een stuk voor hem kon gaan rijden omdat hij amper iets kon zien. Ik heb al gedacht om een stuk PVC of iets dergelijks haaks op de LED te plakken (parallel aan de kentekenplaat) om het felle licht tegen te houden. Maar het zal een gepriegel worden, aangezien er weinig 'houvast' is. Iemand ervaring?
Een naad te groot..... een gat te ruim, alles dichten we met kit en schuim
 
Sorry voor de late reactie!
Herkenbaar, heb hetzelfde met een R&G tailtidy. De LED van de kentekenplaat verlichting is zodanig fel en vreemd gepositioneerd, dat het achteropkomend verkeer verblindt. Een motormaat gaf tijdens een avondrit in de Eifel aan dat ik beter een stuk voor hem kon gaan rijden omdat hij amper iets kon zien. Ik heb al gedacht om een stuk PVC of iets dergelijks haaks op de LED te plakken (parallel aan de kentekenplaat) om het felle licht tegen te houden. Maar het zal een gepriegel worden, aangezien er weinig 'houvast' is. Iemand ervaring?

Hoort toch eigenlijk goed te zijn zou je denken ..., de powerparts tail is gewoon precies goed .
Ik ben juist met de powerparts tail tidy aangehouden. Die is dus ook precies niet goed ;)
Vind het wel echt een design fout. Zelf zat ik te denken om wellicht een 3D kapje te printen die ik er omheen kan plakken.
 
Iemand die toevallig nog een setje highsider (bar end) spiegels heeft en deze verkoopt?
 
Mijn woon-werk situatie is veranderd. Zit ik met een enorme 1290 adventure alleen maar in de stad te ploegen.
Mijn oog is op een 950 hypermotard SP gevallen voor naast de duke. Iemand hier ervaring mee?
Hoop zoiets als de 990 SMR te vinden, dat was zo'n geweldige fiets in de stad.. Eencilinder is ook leuk, maar ik mis dan toch dat extra shotje vermogen en topsnelheid
 
Ik ben juist met de powerparts tail tidy aangehouden. Die is dus ook precies niet goed ;)
Vind het wel echt een design fout. Zelf zat ik te denken om wellicht een 3D kapje te printen die ik er omheen kan plakken.
Aangehouden vanwege het te felle lampje? Of vanwege de te scherpe hoek van de kentekenplaat? :?
 
Mijn woon-werk situatie is veranderd. Zit ik met een enorme 1290 adventure alleen maar in de stad te ploegen.
Mijn oog is op een 950 hypermotard SP gevallen voor naast de duke. Iemand hier ervaring mee?
Hoop zoiets als de 990 SMR te vinden, dat was zo'n geweldige fiets in de stad.. Eencilinder is ook leuk, maar ik mis dan toch dat extra shotje vermogen en topsnelheid
Waarom geen 990 smr dan?😅
 
Mjah die is ook 12 jaar oud ondertussen.
Techniek heeft niet stilgestaan, mag wel iets verfijnder van mij.
 
De nieuwe 950 sp. Heb nog twijfels hoor, rij al zo lang ktm, heb liefst een oranje. Maar die hebben zoiets niet in het gamma, verwacht ik ook niet binnenkort.

Was even gaan proefzitten bij de dealer vandaag, hij is in ieder geval niet te klein (waar ik bang voor was)
 

Bijlagen

  • Hypermotard-SP-MY2021-01-gallery-1920x1080.jpg
    Hypermotard-SP-MY2021-01-gallery-1920x1080.jpg
    163 KB · Weergaven: 34
Heeft bij mij ook altijd hoog op de lijst gestaan...voorlopig wordt die itch door de 890DukeR gescratched....maar die Hyper blijft gaaf :t

En dat rauwe van de 990 vind ik nog steeds te leuk....daarom staat die 990SMT nog altijd in de garage
 
  • Leuk
Waarderingen: zen
Heeft bij mij ook altijd hoog op de lijst gestaan...voorlopig wordt die itch door de 890DukeR gescratched....maar die Hyper blijft gaaf :t

En dat rauwe van de 990 vind ik nog steeds te leuk....daarom staat die 990SMT nog altijd in de garage
Ja snap ik! 890 is ook retegaaf. Ik vind zelf de zithouding van een sm echt leuker, anders was ik sowieso voor de 890R gegaan. Ik verwacht helaas geen 890sm of nieuwe 990sm als ze weer een stapje maken in cilinderinhoud
 
Mjah, met een enduro ombouwen kom je er wel, maar de adventures zijn te traag, te zwaar en te braaf. Geen kritiek op de fiets zelf, want het zijn prachtige apparaten voor adventure rijden, maar met een ander setje wielen heb je geen sm. Ik wil juist het hooligan rijden terug
 
Terug
Bovenaan Onderaan