Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zitten de trackpack en perfomancepack wel standaard op de Gen 3 ???vind de gen 2 gewoon mooier , maar vind het toch een heel gezeik en afzetterij met de track packs e.d., gewoon grof bijbetalen voor wat opties open te zetten die al "ingebakken" zijn in de machine
Sorry voor de late reactie!Even een vraag voor de heren met KTM's eigen tailtidy (gen2). Zijn jullie wel eens aangehouden voor dat ding? Ik ben langs te kant gezet omdat hij vond dat de verlichting te hoog schijnt. Hij keek recht in de lamp van de kenteken verlichting zij hij. Als ik er achter ga staan kan je er inderdaad zo in kijken, geeft wellicht een beetje verwarring als het te vel is. Heb het in het donker nog niet kunnen bekijken. Heb alleen een waarschuwing gekregen maar ben wel benieuwd of meer mensen dit hebben gehad?
Nope, maar het is 1 pakket geworden. 940 euro bruto, kan je altijd wel wat vanaf lullen natuurlijk (10% sowieso)Zitten de trackpack en perfomancepack wel standaard op de Gen 3 ???
Sorry voor de late reactie!
Herkenbaar, heb hetzelfde met een R&G tailtidy. De LED van de kentekenplaat verlichting is zodanig fel en vreemd gepositioneerd, dat het achteropkomend verkeer verblindt. Een motormaat gaf tijdens een avondrit in de Eifel aan dat ik beter een stuk voor hem kon gaan rijden omdat hij amper iets kon zien. Ik heb al gedacht om een stuk PVC of iets dergelijks haaks op de LED te plakken (parallel aan de kentekenplaat) om het felle licht tegen te houden. Maar het zal een gepriegel worden, aangezien er weinig 'houvast' is. Iemand ervaring?
Tsoww dan........ en dat op een brommert van....... wat kostie 21K ????Nope, maar het is 1 pakket geworden. 940 euro bruto, kan je altijd wel wat vanaf lullen natuurlijk (10% sowieso)
Pffff nieuwlichterij.....Mijn Gen1 rijd nog op steenkool, Euro21 is ie geloof ikVroegaaahh, toen je er nog gewoon een grotere sproeier in kon draaien, toen was alles beter.
Een naad te groot..... een gat te ruim, alles dichten we met kit en schuimSorry voor de late reactie!
Herkenbaar, heb hetzelfde met een R&G tailtidy. De LED van de kentekenplaat verlichting is zodanig fel en vreemd gepositioneerd, dat het achteropkomend verkeer verblindt. Een motormaat gaf tijdens een avondrit in de Eifel aan dat ik beter een stuk voor hem kon gaan rijden omdat hij amper iets kon zien. Ik heb al gedacht om een stuk PVC of iets dergelijks haaks op de LED te plakken (parallel aan de kentekenplaat) om het felle licht tegen te houden. Maar het zal een gepriegel worden, aangezien er weinig 'houvast' is. Iemand ervaring?
Heb een Tail Tidy op m'n SDGT, daar zit het prima (gelukkig).R&G is het wel vaker nèt niet
Sorry voor de late reactie!
Herkenbaar, heb hetzelfde met een R&G tailtidy. De LED van de kentekenplaat verlichting is zodanig fel en vreemd gepositioneerd, dat het achteropkomend verkeer verblindt. Een motormaat gaf tijdens een avondrit in de Eifel aan dat ik beter een stuk voor hem kon gaan rijden omdat hij amper iets kon zien. Ik heb al gedacht om een stuk PVC of iets dergelijks haaks op de LED te plakken (parallel aan de kentekenplaat) om het felle licht tegen te houden. Maar het zal een gepriegel worden, aangezien er weinig 'houvast' is. Iemand ervaring?
Ik ben juist met de powerparts tail tidy aangehouden. Die is dus ook precies niet goedHoort toch eigenlijk goed te zijn zou je denken ..., de powerparts tail is gewoon precies goed .
Nooit opgelet en ook nooit wat over gehoord.Heb de eerste serie die was perfect .......
Aangehouden vanwege het te felle lampje? Of vanwege de te scherpe hoek van de kentekenplaat?Ik ben juist met de powerparts tail tidy aangehouden. Die is dus ook precies niet goed
Vind het wel echt een design fout. Zelf zat ik te denken om wellicht een 3D kapje te printen die ik er omheen kan plakken.
Waarom geen 990 smr dan?Mijn woon-werk situatie is veranderd. Zit ik met een enorme 1290 adventure alleen maar in de stad te ploegen.
Mijn oog is op een 950 hypermotard SP gevallen voor naast de duke. Iemand hier ervaring mee?
Hoop zoiets als de 990 SMR te vinden, dat was zo'n geweldige fiets in de stad.. Eencilinder is ook leuk, maar ik mis dan toch dat extra shotje vermogen en topsnelheid
Ja snap ik! 890 is ook retegaaf. Ik vind zelf de zithouding van een sm echt leuker, anders was ik sowieso voor de 890R gegaan. Ik verwacht helaas geen 890sm of nieuwe 990sm als ze weer een stapje maken in cilinderinhoudHeeft bij mij ook altijd hoog op de lijst gestaan...voorlopig wordt die itch door de 890DukeR gescratched....maar die Hyper blijft gaaf
En dat rauwe van de 990 vind ik nog steeds te leuk....daarom staat die 990SMT nog altijd in de garage