KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Ik rijd op de gen 2 met een full akra systeem. Op de demper is een e-keur plaatje gepopnageld. Eind deze maand ga ik een aantal dagen rijden in Italië (Dolomieten). Wat denken jullie, DB-killer erin en gaan? Of toch standaard uitlaat? Bij standaard uitlaat moet ik weer met mappings etc. aan de gang, of niet?
 
Ik rijd op de gen 2 met een full akra systeem. Op de demper is een e-keur plaatje gepopnageld. Eind deze maand ga ik een aantal dagen rijden in Italië (Dolomieten). Wat denken jullie, DB-killer erin en gaan? Of toch standaard uitlaat? Bij standaard uitlaat moet ik weer met mappings etc. aan de gang, of niet?
In Italië geven ze er niet zoveel om. In Oostenrijk ook niet superveel, zolang het niet op die paar wegen in Tirol bij de Duitse grens is.
 
AHhh kijk, ik zit in hetzelfde schuitje, full akra systeem en ga eind deze maand naar de Dolomieten. Dan waag ik de gok ook doe ik de DB killer er in.

Veel plezier alvast @kappah !
 
eind van de maand grote tocht naar Zuid Frankrijk Zwitserland en Duitsland maken, ff de RR omgebouwd met STD kont zodat er koffers op kunnen.
tevens de
std kont op RR.JPG
demper met een titanium linkpijp op het evo systeem pasgemaakt
 
Ja erg veel zin in, 5 jaar naar Harz, Eiffel etc geweest. Nu echt eens een mooi end van huis af!

Wij zitten in dit hier:
Birchabruck - Hotel Mondschein – Ihr Südtirol-Urlaub im Eggental /Obereggen mit Zimmern und Suiten als perfekter Ausgangpunkt für Ihre Motorrad-Touren. En we gaan van 2 tot 7 juni, en jij...?

Hier hetzelfde verhaal. We gaan al jaren naar gebieden als de Eiffel, Hartz, Zwarte Woud en Sauerland. Ook dit jaar voor het eerst naar Italië. We zittin in Molvano en gaan van 26 tot 30 mei.
 
Power gp betere keus ........?
Zeker.......
Ik er eerst Pirelli Diablo Rosso Corsa 2 onder gehad. ( Deze glijden erg makkelijk op reparatie plekken in het asfalt )
Daarna Bridgestone S22 met een 190 achterband.
Vervolgens de S22 SDR uitvoering met een 200 achterband........ deze laatste is ook erg goed ( ook in de regen )
Heb er nu de Michelin Power GP met een 200 achterband om liggen...... deze geven erg veel vertrouwen en sturen makkelijk in, dit is tot nu toe de beste keuze..... echt een band om mee te "knallen "in de bergen.
Remmen tot onder in de bocht... richten niet op....
 
Ik heb gisteren toevallig gewoon weer een nieuwe set S22 besteld want die vond ik heel erg fijn :)

€294 bij Oponeo... Bandjes zijn duur tegenwoordig!
 
Ik heb gisteren toevallig gewoon weer een nieuwe set S22 besteld want die vond ik heel erg fijn :)

€294 bij Oponeo... Bandjes zijn duur tegenwoordig!
Heb vorige week een nieuwe achterband gekocht. Was 5 euro duurder uit dan 2 jaar terug. Volgens mij valt het allemaal wel wat mee.
 
Zeker.......
Ik er eerst Pirelli Diablo Rosso Corsa 2 onder gehad. ( Deze glijden erg makkelijk op reparatie plekken in het asfalt )
Daarna Bridgestone S22 met een 190 achterband.
Vervolgens de S22 SDR uitvoering met een 200 achterband........ deze laatste is ook erg goed ( ook in de regen )
Heb er nu de Michelin Power GP met een 200 achterband om liggen...... deze geven erg veel vertrouwen en sturen makkelijk in, dit is tot nu toe de beste keuze..... echt een band om mee te "knallen "in de bergen.
Remmen tot onder in de bocht... richten niet op....
Met de S22 rem ik m'n SDGT ook gewoon tot onder in de bocht. No worries :)
 
Nog mensen die met de Metzeler Sportec M9 RR rijden of hebben gereden en overgestapt zijn naar een andere band?
De M9 RR bevalt mij prima (veel grip).
 
Terug
Bovenaan Onderaan