KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Heeft iemand een nette manier om een TT navigatie op de SDR 3.0 te monteren?
Ik heb zelf geen SDR 3.0, toen ik dit topic aan het doorlezen was heb ik wel een aantal foto's voorbij zien komen van leden die hem met een bracket bij de tankdop hebben gemonteerd, hieronder een link naar zo'n bracket (helaas staat daar geen foto bij hoe het eruit ziet als je gemonteerd is):


Daarnaast, toen ik aan het zoeken was naar bovenstaand bracket, kwam ik onderstaande oplossing ook nog tegen:


M.i. behoorlijk aan de prijs. Misschien kan je zoiets zelf knutselen.

Mijn persoonlijke voorkeur zou uit gaan van de eerste optie.
Wellicht brengt dit je op ideeën.
 
Ik heb zelf geen SDR 3.0, toen ik dit topic aan het doorlezen was heb ik wel een aantal foto's voorbij zien komen van leden die hem met een bracket bij de tankdop hebben gemonteerd, hieronder een link naar zo'n bracket (helaas staat daar geen foto bij hoe het eruit ziet als je gemonteerd is):


Daarnaast, toen ik aan het zoeken was naar bovenstaand bracket, kwam ik onderstaande oplossing ook nog tegen:


M.i. behoorlijk aan de prijs. Misschien kan je zoiets zelf knutselen.

Mijn persoonlijke voorkeur zou uit gaan van de eerste optie.
Wellicht brengt dit je op ideeën.
Oke.... dankjewel
 
Oke.... dankjewel
Heb deze steun icm een Garmin XT, ik vind het prima je moet allen een klein beetje naar beneden kijken maar dat went snel. En ik heb mijn display van de motor iet smeer horizontaal gezet zodat ik ze beide kan aflezen. Ook met een klein tanktasje kan ik alles nog zien.
 

Bijlagen

  • thumbnail_IMG_6195.jpg
    thumbnail_IMG_6195.jpg
    31,8 KB · Weergaven: 57
  • thumbnail_IMG_6352.jpg
    thumbnail_IMG_6352.jpg
    174,6 KB · Weergaven: 57
Ik heb een gaatje geboord in het afdekkapje (geloof iets van 12 euro) daar een ram bal in. er zit nog een derde draadeind, die niet gebruikt wordt voor het afdekkapje. daar de ram bal op gedraaid. de zumo gemonteerd met de andere ram accesoires die bij de zumo zaten. Perfect zicht voor boven de teller
ram-mounts-b-367u-bal-voor-stuurklem-basis-.jpg
 

Bijlagen

  • DF93A438-CEC9-4BA0-A461-B6A9720C1483.jpeg
    DF93A438-CEC9-4BA0-A461-B6A9720C1483.jpeg
    193,5 KB · Weergaven: 89
  • 0467C5B7-C3F9-4CF1-98A2-25953F9E69A3.jpeg
    0467C5B7-C3F9-4CF1-98A2-25953F9E69A3.jpeg
    171 KB · Weergaven: 93
  • CA1F1E70-7796-497C-916E-CE5F1509C80C.jpeg
    CA1F1E70-7796-497C-916E-CE5F1509C80C.jpeg
    290,6 KB · Weergaven: 92
Laatst bewerkt:
Ik heb een gaatje geboord in het afdekkapje (geloof iets van 12 euro) daar een ram bal in. er zit nog een derde draadeind, die niet gebruikt wordt voor het afdekkapje. daar de ram bal op gedraaid. de zumo gemonteerd met de andere ram accesoires die bij de zumo zaten. Perfect zicht voor boven de teller
ram-mounts-b-367u-bal-voor-stuurklem-basis-.jpg
Heb deze nu ook gekocht wil het ook proberen maar ik neem aan dat je daar een dunnere bout in gezet hebt, aangezien de bout die er bij zit niet in het schroefgat past dat achter het kapje zit. En heb je dit opgevuld met een busje of gewoon aangedraaid ?
 
Had nog een dun koperen pijpje liggen dat ik eerst in de ram bal heb gedaan. Ook een rvs ringetje er in. Voor de mooi ook nog even zwart gespoten
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    154,2 KB · Weergaven: 48
Flauwekul eigenlijk, maar past natuurlijk wel bij mn zwarte nightrider. Pootje moet ook zwart. Moet alleen nog een goede connector vinden, wil de zumo kabel demontabel maken zodat hele zwikkie er af kan voor circuit
Dan kan de gopro mooi op de ram kogel
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    89 KB · Weergaven: 37
Vandaag maar vast begonnen met het verversen van wat vloeistoffen, remmen voor en achter en de koppeling.

Nou viel me bij de koppeling op dat als de motor in een versnelling staat en wanneer ik de koppelingshendel in knijp dat het achterwiel slechts minimaal draait. Ik zou verwachten dat ik het achterwiel dan gewoon rond moet kunnen slingeren.
Is dat normaal?

Als motor in zijn vrij staat het achterwiel wel ewoon kan draaien.
Bij de koppeling kwam er geen lucht meer uit beide nippels (bij de koppelingshendel en bij de koppeling zelf).

Aangezien de motor nog in winterslaap is wil ik hem nu niet "even" starten om te kijken of het wiel niet draait bij ingeknepen koppelingshendel.
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk alles ijskoud olie dik en plakt en nog heel veel frictie . probeer mr als ie warm is .
Waarom zou je dit uberhaupt proberen eigenlijk ?
 
De koude temperaturen helpen ook niet mee inderdaad.
Waarom controleren? Voornamelijk om zeker te stellen dat ik mijn werk goed gedaan heb.

Heb hem zojuist even warm laten draaien. In versnelling, koppeling in, dan draait het wiel heel zachtjes. Is ook makkelijk met één vinger stil te zetten. Niks aan de hand dus. 👍
 
Als je toch bezig bent, maak gelijk even de oiljet schoon, gaat hij makkelijker in z'n 1 en schakelt hij weer soepel.
Ik kan me niet herinneren dat ie slecht in zijn 1 gaat. Bij de eerst volgende rit binnenkort even in de gaten houden.
En waarschijnlijk daarna schoonmaken, is blijkbaar een klusje dat zo gepiept is.
 
Ik kan me niet herinneren dat ie slecht in zijn 1 gaat. Bij de eerst volgende rit binnenkort even in de gaten houden.
En waarschijnlijk daarna schoonmaken, is blijkbaar een klusje dat zo gepiept is.
Sorry, ik bedoelde eigenlijk in zijn neutraal.
Is idd. een klusje van niets en mocht hij (deels) verstopt zitten dan merk je dat gelijk na het schoonmaken.
 
De zit is een heel stuk " sportiever " ?
Op de foto (de twee sturen naast elkaar) vertekent het iets. Maar de nieuwe is breder (1.5cm) en net iets andere hoek. Origineel KTM powerpart. Natuurlijk kan je hem zelf positioneren wat je fijn vindt, maar hij zit iets meer 'relaxed' heb ik het idee. Maar daar kom ik wel achter als de winter voorbij is!

Kwam deze zo tegen omdat mijn andere stuur (heel iets) krom stond naar een kleine glij partij.

Per jaar een x aantal circuitdagen en bochtentrainingen en motorweekendjes in Harz en Dolomieten. Ben dus benieuwd! :D
 
Op de foto (de twee sturen naast elkaar) vertekent het iets. Maar de nieuwe is breder (1.5cm) en net iets andere hoek. Origineel KTM powerpart. Natuurlijk kan je hem zelf positioneren wat je fijn vindt, maar hij zit iets meer 'relaxed' heb ik het idee. Maar daar kom ik wel achter als de winter voorbij is!

Kwam deze zo tegen omdat mijn andere stuur (heel iets) krom stond naar een kleine glij partij.

Per jaar een x aantal circuitdagen en bochtentrainingen en motorweekendjes in Harz en Dolomieten. Ben dus benieuwd! :D
En het nieuwe stuur past ook, neem ik aan, zonder kabels/slangen e verlengen/verplaatsen?
 
Hallo allemaal, ik ga toch weer terug naar de supersport dus mijn KTM super duke 1290R mag ik de verkoop. Bj 2022, 1200 km, leovince uitlaat, korte kentekenplaat, kleine spiegels en nog wel iets wat ik ben ik vergeten.
Garantie uiteraard, aangekocht bij Ktm dealer NIWA in Zwaagdijk.

Bij interesse graag mailen op 307436@gmail.com

Foto's kunnen specifiek bij interesse
 

Bijlagen

  • IMG20221022145056.jpg
    IMG20221022145056.jpg
    482,3 KB · Weergaven: 108
  • IMG20221022145040.jpg
    IMG20221022145040.jpg
    716 KB · Weergaven: 108
  • IMG20221022145047.jpg
    IMG20221022145047.jpg
    714,8 KB · Weergaven: 107
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan