Sinds de veringupdate vind ik ook met alles verder standaard dat ie echt totaal geen onderstuur heeft.
Ik draaide mn stuur in voorste stand achteruit, om lager te komen en nog meer een sporthouding aan te nemen.
Staat nu echter weer gewoon kort en hoog, vork nog steeds iets doorgestoken, geen onderstuur. Heb genoeg vertrouwen in de voorzijde. Flikflak is sowieso gewoon kwestie van iets meer input.
Kun je met die 50 achterband nog wel hoge powerwheelies in z'n 3 trekken met MTC aan? Sinds de veringupdate lukt het mij niet meerBen dit weekend met @Biker zero76 in de Vogezen en Elzas. Wat een verschil die nieuwe vering. Ik doe juist trailbraken en heb geen last van wijd lopen. Heb wel mijn voorvork doorgestoken en mijn achterband is 50 IPV 55. Geen TC die ingrijpt en super strakke lijnen. Zelfs op comfort stand kan ik echt knallen, alleen beweegt de motor dan natuurlijk meer.
Mogelijk ben ik gisteren een Belgische collega van hier tegengekomen? Je reed met koffers en een GoPro achter op, 1 van je maten (die echt goed kunnen sturen!) met een Cagiva Raptor (ik was die Nederlander die mee de berg op knalde). Was bij Belfort in de buurt als ik me niet vergis
Rekensnelheid is verhoogd, dus gaat sneller tegendruk geven aan achterveer en zakt dus minder in.Vind het wel bijzonder dat ik dat pas heb sinds de veringupdate. Toen ik alleen de motorupdate had was dat nog niet zo en trok ie nog steeds makkelijk wheelies.
Kun je met die 50 achterband nog wel hoge powerwheelies in z'n 3 trekken met MTC aan? Sinds de veringupdate lukt het mij niet meer
Hmmm interesting. Zal het eens in comfort stand proberenRekensnelheid is verhoogd, dus gaat sneller tegendruk geven aan achterveer en zakt dus minder in.
Dat kan.Ik heb nog nooit een achterwiel gebalanceerd, nog nooit iets van gemerkt.
Vertel, waar liep je tegenaan..? Dan een keer naar Hedel rijden. Hannamax gaat me maatje altijd naartoe..Ik heb het zadel niet bij de dealer gekocht
Bij mij in de buurt zit alleen dipi moto en mijn eerste ervaringen/indruk daar is niet zo geweldig
Rekensnelheid is verhoogd, dus gaat sneller tegendruk geven aan achterveer en zakt dus minder in.
Die gaat ook zeker als een jekko!Leuk, je maat rijdt mijn 'oude' fiets, de MT09. Dat is ook vast een hoop lol op die bergpassen!
Dat stel ik toch ook hier niet?Eh.. bandendruk merk ik echt wel. Onrondheid doe je met balanceren niets aan.
Is een update eigenlijk helemaal gratis of betaal je wel uurloon
Op de Facebookpagina van ktm staat namelijk dat je het gratis kunt laten doen