Gerar1
1290 SAS ready to race
Hier ook niet (Met of zonder koffers).
Bagage achterop begin ik niet meer mee.
Bagage achterop begin ik niet meer mee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En het is een toegevoegde meerwaarde bij verkoop, toont aan dat je er niet op hebt bespaart.
Jow mannen, verschillende van jullie hebben ondertussen andere remblokken gemonteerd en daar al flink wat mee gereden, niet ?
Kunnen jullie in het kort de opgedane ervaring hiermee effe schetsen ? Thnx.
En heeft er ondertussen al iemand zo'n Angel GT2 opgereden ?
Eergisteren de pirelli Rosso 3 laten monteren, das een hele verbetering dan de angel gt's. Maandag gaan we de rempomp vervangen voor een brembo rcs corsa corta, koppelingspomp ook voor een brembo rcs, arrow demper erop, tail tide van r&g, en ik ga toch kijken of we de voorvering kunnen aanpassen.... Naar mid corner en dan full lean zit een heel eng onstabiel stukje in de vering waardoor je m niet kan planten in 't midden van de bocht.
Meer nieuws volgt nog... (en misschien is een keer een rondje fotoos...)
Ok, hoe ga ik dat eenvoudig uitleggen....Benieuwd naar de wijzigingen.... en benieuwd naar de uitleg, hoe kan er een onstabiel stukje in de vering zitten afhankelijk van een lean angle? (geen kritiek, maar een vraag)
Filmpje van de stuurdemper....alles blijft nu strak.... want het was een partijtje slecht.
Ik vind de uitgaande slag en ook de compressie net veel te weinig gedempt in alles buiten sport, en ook daar op het randje.Ok, hoe ga ik dat eenvoudig uitleggen....
- als je remt veert je vork van boven naar beneden....(als je max zou remmen mag je ongeveer 1 cm vrijhouden. (met je tierip) bij de 1290gt is dat meer dan 2cm. dat duidt er op de dat veervoorspanning niet goed is. das 1.
- de demping voor in het algemeen op de rebound is erg plakkerig, dus bij uit acceleren gaat de vork te langzaam uit.
- compressie van de voorkant is goed (zowel is road als sport).
ok, probleem, bij het aankomen van de bocht stuur je in, in het midden van de bocht wil de motor je als het ware de bocht uit drukken en daardoor zakt je vering in snap je?
dat moment van insturen naar midden bocht (mooie race term, mid corner) lijkt het of de vork me even terug duwt om vervolgens wel door te veren....dus ik heb geen vertrouwen op de voorkant ik wil een consistent gevoel hebben van boven in tot onderin....Ik kan er wel omheen rijden en dat is trail braken de bocht in dan zit de vork al diep dan gaat het wel, maarja ik ga niet over maximaal erin, das vragen om ongelukken.
ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.....
Filmpje van de stuurdemper....alles blijft nu strak.... want het was een partijtje slecht.
klopt alle onrust is uit t stuur weg.Echt super ook die Duitse snelweg om de hoek
Maar van wat ik zie is die wobble nu dus volledig verdwenen? Dat is voor mij een reden om ook dat ding aan te schaffen namelijk!
csc, liniar. ik hou niet van progressief, ik wil altijd over hetzelfde voelen.,Is dit met de lineaire stuurdemper CSC of de progressieve RSC ? Knap filmpje trouwens
Waarom stuur je eigenlijk zo extreem vroeg de bocht in? Of doe je dat om de witte lijn te vermijden?Filmpje van de stuurdemper....alles blijft nu strak.... want het was een partijtje slecht.
352,-Die stuurdemper, op hoeveel komt dat ding kostprijsgewijs?
omdat ik over de vluchtstrook die bochten pak, daar is het asfalt en heel goed, en er ligt geen olie op de weg. en t was de eerste keer dat ik mn rondje reed. Dus ook nog vrij vroeg aangeremd... (we reden jaren geleden dit rondje als de befaamde TT akermaat...Waarom stuur je eigenlijk zo extreem vroeg de bocht in? Of doe je dat om de witte lijn te vermijden?
Iemand die een handleiding heeft voor de zijkoffers? Het gaat over het slotmechanisme, ik kan een set koffers overnemen maar vraag me af hoe om te gaan met de sloten? Schijnen te ' programmeren' te zijn, maar waar moet je op letten en heb je de sleutel (waarvoor hij geprogrammeerd is) nodig om de sloten eruit te kunnen halen?