KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Letterlijk. Zelfs in 4e kan je niet over half gas met een duo zonder dat het ding probeert op z'n rug te gaan liggen.
I know... Heb al vaker aan m'n vriendin uit moeten leggen dat die wheely bij het inhalen van een auto echt per ongeluk was (was het ook echt) _O-
 
Net een radiatorbescherming besteld op Ali, lijkt op een exacte kopie van Evotech alleen voor 1/10e van de prijs $ 11,00 + € 7,00 verzendkosten.

Ik ben benieuwd ;)
 
Net een radiatorbescherming besteld op Ali, lijkt op een exacte kopie van Evotech alleen voor 1/10e van de prijs $ 11,00 + € 7,00 verzendkosten.

Ik ben benieuwd ;)
Het is dan nog steeds goedkoper, maar was je er van op de hoogte dat we vanaf 1 juli BTW mogen betalen op alle bestellingen vanuit China?

En als Postnl de BTW nog moet afrekenen, dan komen er ook nog administratiekosten tussen de 4 en 13 Euro bij.

Dit geldt trouwens evengoed voor AliExpress bestellingen die vanuit een EU land geleverd worden :/
 
Start net de motor krijg ik melding front brake switch
nu blijft het rem licht constant branden iemand een idee hoe ik deze tijdelijk uit kan zetten zodat die het nog wel doet op de achter rem
 
Start net de motor krijg ik melding front brake switch
nu blijft het rem licht constant branden iemand een idee hoe ik deze tijdelijk uit kan zetten zodat die het nog wel doet op de achter rem
Ik heb hetzelfde gehad. Ben naar de dealer gegaan en die heeft de foutmelding uitgelezen en verwijdert. Remmen waren nog goed. De melding is nu al 2 weken weggebleven. Mocht de melding terugkomen, dan gaan ze een of andere sensor vervangen. Schijnt een bekend issue te zijn.
 
Ik heb hetzelfde gehad. Ben naar de dealer gegaan en die heeft de foutmelding uitgelezen en verwijdert. Remmen waren nog goed. De melding is nu al 2 weken weggebleven. Mocht de melding terugkomen, dan gaan ze een of andere sensor vervangen. Schijnt een bekend issue te zijn.
Heb een afspraak staan maar duurt nog even maar mijn rem licht blijft ook continu branden das niet echt fijn idee😉
 
iemand al ervaring met recente vakantie in Italië, m.b.t. corona check app / testen e.d.?
De diversen sites zijn nogal tegenstrijdig...
 
iemand al ervaring met recente vakantie in Italië, m.b.t. corona check app / testen e.d.?
De diversen sites zijn nogal tegenstrijdig...
Jazeker. Tot voor kort moest je om Italië in te mogen een negatieve coronatest hebben die niet ouder is dan 48 uur, zelfs wanneer je al gevaccineerd was. Je mag daarmee dan wel zo lang blijven als je wil.

Nu is echter ook vaccinatie etc geldig.

Zie: Reisadvies Italië | Ministerie van Buitenlandse Zaken

Dit kun je dus aantonen met de CoronaCheck app, of via de CoronaCheck website een QR code printen.

Je moet echter voor Italië wel dat dPLF formulier invullen EU Digital Passenger Locator Form (dPLF)
 
Jazeker. Tot voor kort moest je om Italië in te mogen een negatieve coronatest hebben die niet ouder is dan 48 uur, zelfs wanneer je al gevaccineerd was. Je mag daarmee dan wel zo lang blijven als je wil.

Nu is echter ook vaccinatie etc geldig.

Zie: Reisadvies Italië | Ministerie van Buitenlandse Zaken

Dit kun je dus aantonen met de CoronaCheck app, of via de CoronaCheck website een QR code printen.

Je moet echter voor Italië wel dat dPLF formulier invullen EU Digital Passenger Locator Form (dPLF)

Die QR krijg je voor internationaal al bij één prik, maar dat volstaat dus al ?
Indien vakantie voor de tweede prik valt..
 
Die QR krijg je voor internationaal al bij één prik, maar dat volstaat dus al ?
Indien vakantie voor de tweede prik valt..
Kun je allemaal op web opzoeken, per land, per regio, verblijven, doorreizen,...
Soms volstaat een eerste prik mits 2 weken oud,...
Raadpleeg best een officiële website van uw land,
Uw certificaat kan je ook via de officiële website's downloaden en printen of opslaan op smartphone,
Sommige landen vragen ook een PLF formulier.
Informeer best zelf en laat u niet gekmaken door wat anderen allemaal beweren, je hoort de gekste verhalen.
 
klopt deels, alleen spreken de sites elkaar nogal tegen, vandaar was ik benieuwd naar ervaringen van recente vakantiegangers.
 
Van de week naar de Moezel geweest, en net op tijd zo te zien :')

]
 
klopt deels, alleen spreken de sites elkaar nogal tegen, vandaar was ik benieuwd naar ervaringen van recente vakantiegangers.
Ik ben eind juni nog in Italië geweest ;)

Maar zoals Scorp ook zegt, laat je niet gek maken.
Gewoon kijken wat er op nederlandwereldwijd.nl staat waar ik naar linkte, dat is de meest betrouwbare bron.
 
Vandaag door motoragent gecontroleerd of ik demper uit de uitlaat had gehaald en of deze een te hoge geluid produceerde.
Volgens agent gaan ze nu meer controleren op uitlaten in Nederland.
Ik heb een standaard uitlaat erop maar hij had zijn bedenkingen daarover. Test maar zei ik, maar agent had geen niks mee.

Waarschijnlijk komt de aanhouding vandaag ook door mijn rij gedrag, wilde even strepen trekken en motoragent had mij daarvoor al in de gaten.
Toch wel wettelijk aan de snelheid ( 4km marge bij traceren) gehouden toen hij achter mij aan zat maar hij ( bmw 1250 ) kon de acceleratie niet goed bij houden van rotonde tot rotonde in regio Alkmaar.
 
Vandaag door motoragent gecontroleerd of ik demper uit de uitlaat had gehaald en of deze een te hoge geluid produceerde.
Volgens agent gaan ze nu meer controleren op uitlaten in Nederland.
Ik heb een standaard uitlaat erop maar hij had zijn bedenkingen daarover. Test maar zei ik, maar agent had geen niks mee.

Waarschijnlijk komt de aanhouding vandaag ook door mijn rij gedrag, wilde even strepen trekken en motoragent had mij daarvoor al in de gaten.
Toch wel wettelijk aan de snelheid ( 4km marge bij traceren) gehouden toen hij achter mij aan zat maar hij ( bmw 1250 ) kon de acceleratie niet goed bij houden van rotonde tot rotonde in regio Alkmaar.
Je bent iig wel eerlijk dat je rijgedrag dus de aandacht trok ;).als die agent echt op geluid ging controleren was ie vast beter voorbereid.
wel mooi om te ervaren dat die GT zo'n bmw eruit trekt. 😅. Alleen kunnen die motoragenten een verrekte goed potje sturen.
 
Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
De GT weegt een pak minder dan de BMW en heeft bijna 40 PK meer in huis en evenredige koppelwaarde,
Echte rijkunst zal je pas zien als je gaat bochten nemen etc, ook daar zal de GT zijn mannetje staan, maar dan zal de persoon die er op zit meest bepalend zijn voor wie de snelste is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan