KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Ik moet zeggen dat ik ook geen ruimte over heb hoor
Maar zodra je het gas opendraait vergeet je dat kleine minpuntje meteen
 
Koop vario pegs van MFW, probleem opgelost. Ik ben zelf 1.92 en heb nu ruimte over. Als je toch eens eens circuit op wilt en meer grondspeling wil draai je ze een kwartslag.
 
Jammer wilde vandaag een sdgt huren, om dan zaterdag te kopen..pas ik niet met m'n motor broek op dat ding. Zitten die knieprotectoren strak tegen de tank, ben ik toch te lang met 187 cm.

Zo verheugd op die sdgt, maar dus balen, nu maar een sas 1290 gehuurd. Waarschijnlijk ook de betere keuze voor m'n vriendin, die achterop meegaat...
had net hetzelfde voor met de dsgt van Derud, ben ook net zoveel centimeters.
 
En dat gaat hij.
Alleen je ACC 2 gaat over het contact die gebruik je ook om je navi op aan te sluiten. ACC 1 is continustroom. Dan zou ik hem rechts achter pakken daar ligt ook een setje voedingskabel klaar.. kun je in dat klepje aan de zijkant mooi de aansluiting monteren.. succes ermee
 

Bijlagen

  • A62D754D-43B4-4505-9E33-ABF59CEFFD5F.jpeg
    A62D754D-43B4-4505-9E33-ABF59CEFFD5F.jpeg
    83,3 KB · Weergaven: 32
Alleen je ACC 2 gaat over het contact die gebruik je ook om je navi op aan te sluiten. ACC 1 is continustroom. Dan zou ik hem rechts achter pakken daar ligt ook een setje voedingskabel klaar.. kun je in dat klepje aan de zijkant mooi de aansluiting monteren.. succes ermee
Misschien een gekke vraag, maar waarom zou je het via die kabel willen doen?

Meeste acculaders komen inclusief hun eigen stekkertje die zo te zien niet op die ACC1 past.
Zoals bij mijn Optimate4, waarbij ik het stekkertje daarvan gewoon net onder het zadel links vandaan laat komen.
 
Alleen je ACC 2 gaat over het contact die gebruik je ook om je navi op aan te sluiten. ACC 1 is continustroom. Dan zou ik hem rechts achter pakken daar ligt ook een setje voedingskabel klaar.. kun je in dat klepje aan de zijkant mooi de aansluiting monteren.. succes ermee

Waarom zo moeilijk doen en niet simpel op de accu rechtstreeks met de bijgeleverd aansluiting?

Ik begrijp de voordeel nog niet.
 
Waarom zo moeilijk doen en niet simpel op de accu rechtstreeks met de bijgeleverd aansluiting?

Ik begrijp de voordeel nog niet.
Het voordeel is wss dat je niet het zadel hoeft te lichten, maar datzelfde bereik je idd door het (bij acculaders) meegeleverde stekkertje op de accu te monteren. Ik heb een Ctek stekkertje met spanningsindicator (3 ledjes) gemonteerd: komt links onder het zadel uit en zit met een tyrap aan de framebuis daaronder vast. ik vind dat handig, want zo kan ik in 1 oogopslag zien of het weer tijd is voor de druppellader.
 
Terug
Bovenaan Onderaan