Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk niet dat je met een R met ruitje hetzelfde comfort gaat halen. Terwijl het sportieve rijden volgens mij vrijwel gelijk is.Heren, even een vraag.
Als je een Superduke r neemt en er een ruitje opzet, en eventueel die softe zijkoffers van ktm, Is dat dan wat vergelijkbaar met een Superduke gt kwa rijervaring? (Windbescherming en zithouding) Ik twijfel namelijk tussen de 2. En de nieuwe superduke R is wel al beschikbaar met quickshifters up down, cruise control aan de linkerkant en lcd dash...
Heb je daar ook een linkje? Heb wel interesse, mag ook via een pm.
Het zou eigenlijk allemaal geen verschil mogen maken. Ding zou moeten de vering veranderen als je dat vraagt, zonder meer.Ik zit dagelijks op de motor dus van stilstand ia geen sprake van.
Ging als volgt.
Motor uit de steeg gehaald en gestart. Vervolgens de load aangepast toen ik stond. Na 5 seconden ging ik zitten en vrouw achterop. Na een kwartier uur rijden viel het me op dat het persoon icoontje nog aan het knipperen was.
Ik ging even aan de kant om af te stappen met mn vrouw om nogmaals de load opnieuw af te stellen en toen kwam de melding.
De handvatverwarming stond inderdaad aan op low. We hebben daarna nog een minuut of 40 gereden.
Ik zal zo nog eens even kijken. Op internet lees ik verhalen dat de ecu en de adjuster vervangen moeten worden. Sommigen zeggen weer regelmatig de load aan te passen zodat het mechanisme niet vast raakt door de hitte.
Dan heb je alleen een naked Super Duke R met een raampje aan de voorkant. Bij een GT heb je een volwaardig voorkuip. Weet niet hoe het met de koffers zit. Met de GT heb je een makkelijk kliksysteem.Heren, even een vraag.
Als je een Superduke r neemt en er een ruitje opzet, en eventueel die softe zijkoffers van ktm, Is dat dan wat vergelijkbaar met een Superduke gt kwa rijervaring? (Windbescherming en zithouding) Ik twijfel namelijk tussen de 2. En de nieuwe superduke R is wel al beschikbaar met quickshifters up down, cruise control aan de linkerkant en lcd dash...
Dealer kan de error gewoon ff uitlezen en resetten. 5 minuten werk.Dan heb je alleen een naked Super Duke R met een raampje aan de voorkant. Bij een GT heb je een volwaardig voorkuip. Weet niet hoe het met de koffers zit. Met de GT heb je een makkelijk kliksysteem.
Gisteren heb ik een uur of 3 gereden en de melding is nog niet verdwenen.
Denk van wel. In principe zullen ze denk ik blij zijn met een nieuwe klant en garantiegevallen worden (grotendeels) door de fabriek betaald.Ik kan gewoon naar een andere dealer gaan voor garantie toch? Goedhart is niet echt om de hoek, maar Motorcity Amsterdam wel.
Die willen dus geen nieuwe klanten, wat een eikels.Net even langs Motorcity gereden om dat Preload adjuster fout te laten checken. Die zeiden dat ze dit niet onder garantie doen. Ik moet maar naar Goedhart waar ik mijn 1290 GT aangeschaft heb.
Ik denk dat de dealers meer opdraaien voor de kosten van garantie t.o.v. de KTM fabriek dan wij misschien denken, of KTM heeft bepaald dat garantie alleen wordt vergoed via de dealer waar de motor gekocht heeft ofzo. Ik zal het eens navragen als ik weer in Cuijk ben.Fun fact: eigenaar van Motorcity is zoon van goedhart motoren
Maarja die kerel zei dat de plek waar je hem aanschaft als service dan de garantie regelt.
Wel vreemd want normaal gesproken hoor je bij iedere dealer terecht te kunnen toch?
Daarom wil ik ook die extended warranty niet vanwege dit soort geneuzel.
Bij mijn 6 jaar oude BMW moest pas o.a. de startmotor worden vervangen onder garantie. Er was hierover een info bulletin vanuit BMW geweest dat dit bij bepaalde klachten kon gebeuren (dus geen algemene recall). De dealer waar ik hem heb gekocht was inmiddels geen BMW dealer meer, dus daar kon het niet worden gedaan. Ik heb toen zelf een andere BMW dealer uitgezocht om dit te laten uitvoeren. Dat kon zonder problemen. Ik begreep wel dat ze hierover overlegt hebben met BMW Nederland. Maar ze kregen de kosten volledig vergoed, inclusief een hoeveelheid standaard uren die voor deze reparatie staan.Ik denk dat de dealers meer opdraaien voor de kosten van garantie t.o.v. de KTM fabriek dan wij misschien denken, of KTM heeft bepaald dat garantie alleen wordt vergoed via de dealer waar de motor gekocht heeft ofzo. Ik zal het eens navragen als ik weer in Cuijk ben.
Een collega vertelde mij net dat het bij MAN trucks iig zo is dat ze inderdaad met een standaard aantal uur voor een bepaalde reparatie werken, maar belangrijker nog dat de fabriek een lager uurtarief aan de dealer betaalt dan een consument omdat ze zoveel uren afnemen (soort van gedwongen korting).Bij mijn 6 jaar oude BMW moest pas o.a. de startmotor worden vervangen onder garantie. Er was hierover een info bulletin vanuit BMW geweest dat dit bij bepaalde klachten kon gebeuren (dus geen algemene recall). De dealer waar ik hem heb gekocht was inmiddels geen BMW dealer meer, dus daar kon het niet worden gedaan. Ik heb toen zelf een andere BMW dealer uitgezocht om dit te laten uitvoeren. Dat kon zonder problemen. Ik begreep wel dat ze hierover overlegt hebben met BMW Nederland. Maar ze kregen de kosten volledig vergoed, inclusief een hoeveelheid standaard uren die voor deze reparatie staan.
Ik vermoed dat mijn originele scherm nog bij mijn dealer in Cuijk gekocht kan worden. Maar waarom niet meteen een donker ruitje kopen? Is veel mooierIs hier iemand die een origineel scherm van de GT kwijt wil?
In mijne zit een onverklaarbare barst. Vermoedelijk een botsing met een steen of zo. Geen idee...