KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Komt er op neer dat je alles maar aanneemt en niets kan onderbouwen
Neem van mij maar aan dat een 2016 net zo goed is en misschien zelfs beter
Zei ik laatst niet al dat het net is alsof jij in een parallel universum leeft? 🤣

Gewoon je eigen waarheid creëren, dan kan niemand je wat maken. Good for you. Veel plezier nog met jezelf :)
 
Het trackpack zou zowat de reden zijn dat ik mijn 2017 in zou ruilen voor een nieuwe of voor een R, niet zozeer voor het anti-wheelie maar voor het verfijnd in kunnen geven hoe de TC hoort te reageren (stappen van 1-9)
Dat zou ik ook wel willen :Y
Maar dan wacht ik nog wel ff tot het aanstaande nieuwe model tzt als 1 of 2 jaar oude tweedehands te koop is :)
 
Laatst bewerkt:
Wat niet betekent dat eigenaars van andere motoren niet welkom zijn, zolang er GT interesse is. (Hoop ik, technisch gezien ben ik ook geen eigenaar meer van het beest in mijn schuur).
Gelukkig, ik lurk hier maar heb een 790 in de garage.
Ooit hoop ik nog een 1290 GT te kopen :D
 
Ja, techniek en know how staan toch niet stil.
Latere versies zullen zeker beter geproduceerd zijn en dus vanzelfsprekend beter zijn dan de 2016 uitvoering.
Ktm update haar 1290 GT telkens nadat ze een volgende versie gaan produceren.

Volgens mij kan je heel goed mee praten als je er een 1290 GT bezit want KTM stuurt de bezitter telkens info.

Maar het is altijd leuk om een mening te geven.
 
Gisteren heb ik er ook maar 1 gekocht, nu nog 2 weken geduld hebben 😬
 

Bijlagen

  • IMG_20210224_133025.jpg
    IMG_20210224_133025.jpg
    532,4 KB · Weergaven: 13
Het lijkt wel of iedereen voor deze kleurstelling kiest (van bouwjaren 2016-2018) ;)
Zeker de meest populaire kleur idd. Heb 'm zelf ook 😂
Wel blij dat ik de oranje koffers heb en niet de grijze :)

Overigens vind ik de zwarte van 2018 eigenlijk nog mooier :)
 
Iemand vroeg laatst nog naar de afstand tov de koffers met de originele knippers op een korte ktp-houder. Zoals op de foto te zien, past het zelfs met de R&G maar net.
 

Bijlagen

  • 20210225_111507.jpg
    20210225_111507.jpg
    213 KB · Weergaven: 15
Terug
Bovenaan Onderaan