KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Ik heb de accu en zadel gemonteerd. Binnenkort nog even langs de dealer om hem in te leren.
Je zit wel iets hoger dan op het origineel. Lijkt me wel fijner....
 
Onderweg een handkap verloren zie ik net 🤤.
Heeft iemand toevallig nog een originele zwarte linker handkap liggen of weet iemand waar ik zoiets los kan bestellen?
Ik zie alleen complete sets.
 

Bijlagen

  • 20230317_175739.jpg
    20230317_175739.jpg
    214,7 KB · Weergaven: 46
  • 20230317_175736.jpg
    20230317_175736.jpg
    205,1 KB · Weergaven: 45
Zo, de motor is weer terug van zijn 30.000k beurt. De kleppen stonden bij controle keurig binnen de toleranties en er waren geen grote gebreken, verder is zowat alles wat vonkt, filtert en vloeibaar is vervangen, inlaatsysteem gespoeld, reedvalve vervangen, KTM diagnose, en nog wat klein materiaal en taxes . Motor opgehaald en terug gebracht. En dit voor exact 808€.
Helemaal klaar voor de aankomende Corsica-trip.
 
Klinkt niet slecht, Corsica trip.
Neen eh :Y ,1ste week mei vanuit Hasselt richting Luxemburg - Frankrijk....om na enkele dagen in Toulon aan te komen, de nachtboot op, 's morgen ontwaken in Bastia, ontbijtje, 1ste ritje in Corsica naar Gare de Calvi waar het hotel ligt en de uitvalsbasis voor 5 dagen diverse routes
op het eiland te rijden, daarna op via de Alpen terug naar huis. Geen slecht begin van het motorjaar lijkt me (Hopelijk ) .
 
Neen eh :Y ,1ste week mei vanuit Hasselt richting Luxemburg - Frankrijk....om na enkele dagen in Toulon aan te komen, de nachtboot op, 's morgen ontwaken in Bastia, ontbijtje, 1ste ritje in Corsica naar Gare de Calvi waar het hotel ligt en de uitvalsbasis voor 5 dagen diverse routes
op het eiland te rijden, daarna op via de Alpen terug naar huis. Geen slecht begin van het motorjaar lijkt me (Hopelijk ) .
Corsica is supermooi. Veel plezier daar :)

Pas wel op voor de overstekende koeien daar. Die lopen nogal los :o
 
Zo, de motor is weer terug van zijn 30.000k beurt. De kleppen stonden bij controle keurig binnen de toleranties en er waren geen grote gebreken, verder is zowat alles wat vonkt, filtert en vloeibaar is vervangen, inlaatsysteem gespoeld, reedvalve vervangen, KTM diagnose, en nog wat klein materiaal en taxes . Motor opgehaald en terug gebracht. En dit voor exact 808€.
Helemaal klaar voor de aankomende Corsica-trip.
Lijkt me een erg nette prijs die € 808,- 👍
Mag ik vragen bij welke dealer ?
 
Zo, de motor is weer terug van zijn 30.000k beurt. De kleppen stonden bij controle keurig binnen de toleranties en er waren geen grote gebreken, verder is zowat alles wat vonkt, filtert en vloeibaar is vervangen, inlaatsysteem gespoeld, reedvalve vervangen, KTM diagnose, en nog wat klein materiaal en taxes . Motor opgehaald en terug gebracht. En dit voor exact 808€.
Helemaal klaar voor de aankomende Corsica-trip.
Netjes
 
Onderweg een handkap verloren zie ik net 🤤.
Heeft iemand toevallig nog een originele zwarte linker handkap liggen of weet iemand waar ik zoiets los kan bestellen?
Ik zie alleen complete sets.
Bedankt voor alle reacties :+. Heb maar een nieuwe set besteld. Nu hopen dat de levertijd een beetje meevalt. Vorige week wat carbon onderdelen besteld waarna ik deze week een reactie kreeg dat het wel 12 - 14 weken kon gaan duren :o.
 
Bedankt voor alle reacties :+. Heb maar een nieuwe set besteld. Nu hopen dat de levertijd een beetje meevalt. Vorige week wat carbon onderdelen besteld waarna ik deze week een reactie kreeg dat het wel 12 - 14 weken kon gaan duren :o.
Blijkbaar heeft niemand wat liggen ;-)
Dat zijn beste levertijden.....pfff.
Ik moet zeggen dat ik wel goede ervaringen met Motorcenter Venlo heb v.w.b. leveringen. Geen idee waar je ze hebt besteld?
 
Blijkbaar heeft niemand wat liggen ;-)
Dat zijn beste levertijden.....pfff.
Ik moet zeggen dat ik wel goede ervaringen met Motorcenter Venlo heb v.w.b. leveringen. Geen idee waar je ze hebt besteld?
Ik heb die order ook maar gecanceld, ik ga niet 3-4 maanden daarop wachten. Ik had ze bij ff-carbon besteld. Motorcenter Venlo heb ik ook eerder besteld, maar ook daar wacht ik al een maand op een dopje van het reservoir van de achterrem. Ik heb al wel gekeken voor de carbon tank cover, maar die kan ik niet op hun site vinden, dus ik ga ze denk ik op de ktm shop bestellen.
 
Ik heb die order ook maar gecanceld, ik ga niet 3-4 maanden daarop wachten. Ik had ze bij ff-carbon besteld. Motorcenter Venlo heb ik ook eerder besteld, maar ook daar wacht ik al een maand op een dopje van het reservoir van de achterrem. Ik heb al wel gekeken voor de carbon tank cover, maar die kan ik niet op hun site vinden, dus ik ga ze denk ik op de ktm shop bestellen.
Snap ik. Zou ik ook niet doen.
Heb je ze al eens gebeld?
 
.........................
Ik moet zeggen dat ik wel goede ervaringen met Motorcenter Venlo heb v.w.b. leveringen. Geen idee waar je ze hebt besteld?
Ik heb géén enkele goede ervaring met Motorcenter Venlo !! Nooit zal ik daar nog ooit iets bestellen of kopen.
En uit mijn motor-vrienden-kring ook niemand.
 
Zo, de motor is weer terug van zijn 30.000k beurt. De kleppen stonden bij controle keurig binnen de toleranties en er waren geen grote gebreken, verder is zowat alles wat vonkt, filtert en vloeibaar is vervangen, inlaatsysteem gespoeld, reedvalve vervangen, KTM diagnose, en nog wat klein materiaal en taxes . Motor opgehaald en terug gebracht. En dit voor exact 808€.
Helemaal klaar voor de aankomende Corsica-trip.
Ik was ook zoiets kwijt paar weken terug, moest hem alleen wel zelf halen en brengen😉
 
Waarom zou je ook vrijwillig naar Limburg gaan? :+
Mijn vrouw had het zadel daar besteld omdat ie daar het goedkoopst was. Vervolgens heb ik een dealer hier in de buurt gevraagd wat het kost om het zadel aan te sluiten en in te leren..... ca 40 euro, terwijl het bij motorcenter gratis was omdat ie daar gekocht is.
Was voor mij dus meteen een mooi ritje...
 
Terug
Bovenaan Onderaan