denuff
MF veteraan
Het kan wel, ...dat de olie uit de stator komt via de kabels dus .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zie PB!Zag hem al op marktplaats staan,hoe zit het precies vast ?
Ik zoek een 1 zitter ,persoonlijk met de bijbehorende verlichting erbij.
Heb ik ook gehad in lichte vormIk ben normaal een stille lezer, maar nu heb ik een lastig probleem wat ik niet 1,2,3, opgelost krijg.
Vorig jaar augustus een KTM 990 superduke R uit 2012 aangeschaft. Het uitloop modelletje met de duoseat dus.
Echter heb ik vanaf het begin al last van een olie lekkage. Lekkage is niet groot, maar wel vervelend.
De olie drupt langs de bedrading van de accu naar beneden. Komt dus net achter het kapje uit.
Dit voorjaar de motor best ver uit elkaar gehad voor onderhoud(SAS verwijderd, 2nd air valves verwijderd en filters vernieuwd), maar helemaal nergens een spoortje kunnen vinden, buiten de kabels.
Uit voorzorg nog de afdichtingen van de "pijlstok" nog vervangen, maar de druppels komen er nog steeds onder.
Lijkt wel uit de bekabeling te komen, maar dit kan natuurlijk niet.
Zit nergens op het blok een spoort of vettige vlek. Misschien dat ik iets over het hoofd zie?
Heeft hier iemand ervaring mee?
Gaaf ding
Bijna exact hetzelfde als de mijne. Zo'n kapje zat er bij mij al op bij aanschaf (2e hands).
Zojuist terug van een weekje vakantie met de superduke. 3900 km gereden in 8 dagen door o.a. Duitsland, Zwitserland en Italie.
Alleen de motor lekt nog steeds. De oliedruk sensor was het niet.
Nu alles maar weer schoonmaken en een rondje rijden zonder de kap en opsporen waar het vandaan komt.
Olieverbruik was ook fors. Hij was vol toen ik weg ging en onderweg in fases het 1L busje bijgevuld. Toen ik thuis kwam stond het peil onder het minimum. Is dit normaal?
Dit is er niet via het bovenstaande lek uit gelopen. Dat waren maar paar druppeltjes per dag. Volgens degene die mij volgde ging het er bij de uitlaat uit gezien de geur haha.
Verbruik is wel vervelend en de manier van bijvullen nog ergers, omdat die kap er steeds af moet. Hoe gaan jullie hier mee om?
Dikkere olie erin?, voor het verbruik dan he.Gaaf ding
Bijna exact hetzelfde als de mijne. Zo'n kapje zat er bij mij al op bij aanschaf (2e hands).
Zojuist terug van een weekje vakantie met de superduke. 3900 km gereden in 8 dagen door o.a. Duitsland, Zwitserland en Italie.
Alleen de motor lekt nog steeds. De oliedruk sensor was het niet.
Nu alles maar weer schoonmaken en een rondje rijden zonder de kap en opsporen waar het vandaan komt.
Olieverbruik was ook fors. Hij was vol toen ik weg ging en onderweg in fases het 1L busje bijgevuld. Toen ik thuis kwam stond het peil onder het minimum. Is dit normaal?
Dit is er niet via het bovenstaande lek uit gelopen. Dat waren maar paar druppeltjes per dag. Volgens degene die mij volgde ging het er bij de uitlaat uit gezien de geur haha.
Verbruik is wel vervelend en de manier van bijvullen nog ergers, omdat die kap er steeds af moet. Hoe gaan jullie hier mee om?
Het relais zit als ik het mij goed herinner achter de koplamp, aan de linkerkant van de motor.Hallo, ik heb een setje led knippers geïnstalleerd voor en achter maar nu geven ze zowel voor als achter geen teken van leven meer. Moet hier een relais tussen en indien ja welk type en waar zit de knipper relais?