Reden: omdat ze blijven tobben met het no-link systeem. Men krijgt het niet perfect afgesteld. Ik denk dat ze het in de komende jaren over de hele linie zullen doortrekken.Ik zag net dat KTM voor de nieuwe 350 modellen het veersyteem weer heeft gewijzigd in een link-systeem. Reden? Of dat doorgetrokken wordt over de gehele linie??
Motormeuk Filmpje: EICMA 2009: KTM 350 SX-F onthulling door Stefan Everts
Reden: omdat ze blijven tobben met het no-link systeem. Men krijgt het niet perfect afgesteld. Ik denk dat ze het in de komende jaren over de hele linie zullen doortrekken.
Zijn allebei mooi
Ik weet niet of kawasaki of ktm slechte modellen heeft dit jaar? Zullen nog niet heel veel mensen zijn met ervaringen denk ik, ik ook niet..
Als er verder geen slechte verhalen zijn zou ik gaan voor welke je het mooist vind
Als ik een nieuwe zou nemen en de centjes ervoor had,zou ik voor de 350 sxf gaan van 2010 ziet er heel gelikt uit.
Ik snap ook niet, waarom ze op de crossuitvoering geen kickstarter zetten.
Als je je accu leeg hebt, krijg je hem never nooit niet aan het lopen..
Ik snap ook niet, waarom ze op de crossuitvoering geen kickstarter zetten.
Als je je accu leeg hebt, krijg je hem never nooit niet aan het lopen..
Moet je ervoor zorgen dat ie niet leeg gaat
Ik blijf nog steeds met de vraag zitten, ik hoor overal verhalen... Is KTM even betrouwbaar als een japanner? De ene verteld met dat de andere weer iets anders?
Iemand ervaringen, je mag het gerust delen!!
Heb hier wel eens een verhaal gelezen, dat iemand op zondag naar pottendijk was gereden vanaf andere kant nederland..
Komt ie aan, 1x starten, accu kapot/leeg..
Aandrukken kon niet. Dus onverrichte zaken weer naar huis..
Leuk, zo'n nieuwe KTM...
Enduro heeft dan wel weer een kickstarter..
waarom kon kon je de motor niet aandrukken? heb afgelopen jaar nog een ktm sx 450 2008 moeten aandrukken,heeft geen kickstart en de accu had de geest gegeven.had hem heel gauw weer aan de praat,geen enkel probleem.met injectie weet ik niet of hoe dat gaat kwa aandrukken.ik vind het trouwens ook wel raar dat er geen kickstarter opzit,wel mooi als je zon motor wilt ombouwen naar enduro,electrostart zit er al op.
Kawasaki kx250f kiezen, moet je maar eens een willekeurig Amerikaans blad lezen. Ze zijn er daar helemaal weg van.
Ja kweet het, maarja amerikanen spenderen niet veel tijd aan europese crossmotors he...
En die ene die ik wel vond op een amerikaanse dirtbike site, kwam de KTM er heel goe uit!!
Die amerikanen kunde nie op aan, ik zat overlaatst op een forum van Dirt Bikes, en er was iemand die beweerde dat James Stewart een betere rijder was dan Stefan Everts....
Beste moet nog komen, hij kende veel van Cross, beweerde hij, maar hij kende wel Everts niet en geloofde niet dat hij 10 wereldtitels had!!
Hoe je het draait en keert, op de KTM staat standard wel beter materiaal op dan de Kawa das een feit, maar mijn vraag is, is de KTM zo betrouwbaar als de Kawa??
Een SM heeft een slipperclutch..
Schrijvers van meerdere bladen zijn wel wat betrouwbaarder dan iemand die op het forum zit.